Skocz do zawartości

Adi26

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adi26

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adi26

0

Reputacja

  1. Witam Czy ktoś może orientuje się z jaką siłą dokręcamy śruby kolektora ssącego w Audi A4 B7 2.0 TDI 170 KM Quattro BRD Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam Adam
  2. Witam Pacjent Audi A4 B7 2.0 TDI 170 KM Quattro BRD Mam mianowicie taki problem podczas uruchomienia silnika z samego rana jak jest zimny zaczyna dziwnie pracować na początku normalnie a chwilkę później jakby chodził na 3 cylindrach dosłownie przez chwilkę. Trudno mi to nawet określić jakby stukanie ale raczej takie stłumione nie metaliczne. A stało się to po tegorocznej zimie. Na początku myślałem że to dwumas ale po zmianie łącznie z kompletnym sprzęgłem nadal to samo. Dzieje się tylko to na zimnym silniku po ruszeniu już tego nie ma za bardzo nie wiem o co chodzi. Samochód jeździ normalnie nic nie szarpie, ma moc, równo pracuje jak na 2.0 TDI:) podłączony pod VAG brak błędów, pompowtryskiwacze ok choć na początku myślałem że to one są przyczyną. Może ktoś miał taki problem Z góry dziękuje za pomoc w powyższej sprawie.
  3. Adi26

    Wspomaganie

    Witam Może ktoś będzie miał jakiś pomysł bo już straciłem sily na ten samochód. Pacjent Audi A4 B7 2.0 TDI 170 KM Quattro BRD. Mam mianowicie problem z układem wspomagania i już tracę nerwy na ten samochód ale do rzeczy. Gdy odpalę rano samochod i jest zimny wspomaganie chodzi lekko można jednym palcem kręcić jak się silnik rozgrzeje zaczyna ciężko chodzić;/. Cały układ został przeplukany oryginalnym płynem zmieniona pompa tym razem na używkę oryginalna ZF wcześniej miałem Boscha nowke ale było to samo. Zbiorniczek wyczyszczony, maglownica brak wycieków, stuków, plyn się nie pieni, kolor płyny zielony czysciutki, zaworek zwrotny zmieniony. Zostało mi jeszcze do zmiany dwa przewody od magla do pompy I drugi zwrotny jak to nie pomoże to już nie wiem. Może miał ktoś taki przypadek I udało się rozwizac problem. Boję się ruszać magla bo jak się okaże że założę drugi i nadal będzie to samo. Jeszcze raz dzięki za pomoc w powyższej sprawie.
  4. Witam. Mam pytanie czy ktoś może posiada bloki pomiarowe dla silnika 2.0 TDI 16V 170 KM Quattro BRD, chodzi mi prawidłowe wartości które powinny być. Pozdrawiam Adam
  5. To akurat mi nie przeszkadza tylko się zastanawiam dlaczego podczas jazdy nie ma mocy na 1 idzie do 2000 tys obrotów poźniej idzie mu to bardzo ciężko i na drugim biegu to samo a na 3,4,5,6 normalnie. Nie ma odejścia jak kiedyś a mechanicy rozkładają ręce;/ z resztą jutro sprawdzę z tym wkręcaniem na obrotu na postoju zobaczymy czy tak jest. Dzięki za filmiki będę w tygdoniu działał zobaczymy jakie będą efekty mam nadzieje ze wszystko wróci do normy.
  6. Tak mam dpf ale nie wiem jak sprawdzić w jakiej jest kondycji głównie śmigam na trasie i nigdy z nim nie miałem problemu, a co do egru to podjade do mechaników i niech go sprawdzą. Bo szczerze nie mam już pomysłów;/ a masz może linki do tych filmików.
  7. Witam wszystkich. Posiadam Audi A4 B7 2.0 TDI 170 km Quattro 170 KM BRD rok produkcji 2007 tak naprawdę już mam dość tego samochodu od momentu kupna co chwilę coś. Na początek samochód jest po generalnym remoncie silnika(przyczyną była pęknięta głowica). Ale do konkretów mam mianowicie problem z mocą do 2000 tyś obrotów na pierwszym biegu normalnie idzie później mu to bardzo ciężko idzie;/(pow. 2000 tyś)na 2 biegu podobnie, 3,4,5,6 już jedzie normalnie. Turbosprężarka nowa oryginalna założona nie po żadnej regeneracji. Zero błędów, dodam jeszcze że przez pierwsze 2 dni po założeniu nowego turbo było super samochód się tak zbierał że szok a teraz znów coś nie gra;/. jakby stracił moc;/ już nie wiem co może być przyczyną nie mam bladego pojęcia;/, proszę o pomoc jak ktoś ma jakiś pomysł. Myślałem nad czujnikiem ciśnienia doładowania?, gruszką od kolektora ssącego? jeszcze przy zmianie biegów jest jakiś dziwny dźwięk powietrza tam gdzie turbo jakby źle cyrkulowało. Wszystkie przewody szczelne nigdzie nie łapie lewego powietrza, silnik ładnie pracuje a mechanicy ręce rozkładają może ktoś miał podobny problem. Teraz już wiem że chyba turbo nie jest przyczyną tego co się dzieje bo jak ściągaliśmy stare ty wyglądało jak nowe żadnych nadmiernych luzów itd, zero wycieków nic. Sprzęgło wymienione łącznie z dwumasem, rozrząd po wymianie tak naprawdę silnik nówka ale jednak coś nie tak. A jeszcze o jednej rzeczy zapomniałem nie raz na biegu jałowym wkręca się do końca a nie raz do 2, 5 tyś i koniec jakby coś go blokowało. Pozdrawiam Adam
  8. Podobno mechanicy przepłukali cały układ porządnie włącznie z wyczyszczeniem zbiorniczka z sitkiem, a co do pomp to przyznam ci racje bo jedna to wogóle nie chodziła;/ to mówisz że lepiej kupić nowy zbiorniczek do wspomagania łącznie z przewodami? osatnio kupiłem nowy oryginalny przewód który idzie od maglownicy do pompy, zawór zwrotny do maglownicy ale jeszcze nie miałem czasu tego zamontować. To wyjdzie na to że będe musiał kupić oryginalna pompe tylko kosztuje 2500 zł;/ płyn kupiłem febi z normą G002000(może być?) mineralny taki jak jest na korku only mineral ponieważ w audi jest inny ale syntetyczny wole nie kombinować. A dodam jeszcze maglownica nie była regenerowana tylko została sprawdzona specjalista mówił żeby nic nie ruszał ponieważ nie ma żadnych wycieków, stuków itd..... i nic tam nie widzi.
  9. Witam. Mam mianowicie taki problem z układem kierowniczym. Po założeniu nowej pompy wspomagania przez kilka dni było wszystko ok, lekko się kręciło nic się nie działo. Po jakimś czasie wspomaganie zaczeło ciężko chodzić, przy skręcaniu daje taki opór na alternator że wskazówka obrotomierza zaczyna falować góra dół i wydawać jakieś dziwne dzwięki dodam że to druga pompa bo pierwsza jak mechanicy mi założyli to kompletnie nie było wspomagania;/ brak wycieków, płyn czysty, żadnych ubytków płynu, poziom płynu ok, stuków, kierownica normalnie odbija przy skręcie wszystko idealnie(nie ma się do czego przyczepić). Alternator sprawdzony wsio ok, napinacz ok, klimatyzacja też ok. Macie może jakiś pomysł może układ jest zle odpowietrzony albo takie lipne pompy robią. Już mi się pomysły skończyły i nie mam siły na mechaników najlepiej to wymienić przekładnie tylko nie wiem po co i nadal będzie to samo, a nie chce tego robić skoro nic się z nia nie dzieje. Pozdrawiam Adam Dodam jeszcze że maglownica ok po sprawdzeniu.
  10. Adi26

    Sprzęgło

    Witam Posiadam Audi A4 B7 2.0 TDI 170KM Quattro Mam mianowice taki problem żaden z mechaników nie potrafi zdiagnozować o co chodzi;/ Przy zmianie biegów(wciśnięciu sprzęgła) jest dziwne wycie starsznie mnie to irytuje czy szbciej jade np. na 5 150km/h wrzucę 6 jest to bardzo słyszalne na pozostałych tak samo. Dosłownie wuuuuuu jakby miało się coś zaraz rozlecieć. Dodadam jeszcze że na postoju jak dodam gazu i odpuszczę jest dzwine furczenie jakby gdzieś zasysało powietrze z okolicy fitra powietrza no i turbiny. Przy zrzucaniu biegów niżej nic nie słychać tylko jak idę w góre 1 na 2 itd.. Już nie wiem komu wierzyć podobno jak zdjeli pasek wielorowkowy poszedł tylko na rozrządzie to było cicho. Ręce już mi opadają na tych mechaników. Zostało wymienione: - kompletne sprzęgło podobno koło zamochowe jest dobre - rozrząd sprawdzony - ciśnienie oleju ok - ciśnienie doładowania ok - żadnych błędów nie ma na komputerze - turbina sprawdzona ok - cały filtr powietrza rozebrany wszystko ok - żadnych wycieków Moje pytanie czy rozrząd może coś takiego powodować badź pompa wspomagania. Pozdrawiam Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...