
213grysik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 213grysik

Informacje
-
Imię
Damkan
-
Miasto
Bielsko
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam problem z silniczkami lamp lift h7. Chciałbym sprawdzić przewody, który pin jest odpowiedzialny za silniczki w kostce lamp? Vcds wali błędem lewego i prawego silniczka regulacji lamp.
-
Błąd 03200 i 00473 od hamulca postojowego w Audi A4 B6
213grysik odpowiedział(a) na 213grysik temat w Audi A4 B8
Rozwiązanie uszkodzony moduł hamulca ręcznego wymieniony i działa. -
Błąd 03200 i 00473 od hamulca postojowego w Audi A4 B6
213grysik odpowiedział(a) na 213grysik temat w Audi A4 B8
Nic więcej nie zobaczysz zostały tylko te 2 błędy;). Na początku było ich przeszło 30. Tu jest pełny skan. Lecz aktualnie są tylko 2 błędy z screen. pelny (1).pdf -
Cześć mam ostatnie błędy do ogarnięcia w mojej a4 nim wyjedzie na drogi. W ABS mam błąd sterownika . A w hamulcu błąd przełącznika. Wyczyściłem styki kontaktem sprawdziłem kable. Zabrać się za wymianę sterownika? A może przełącznika? Czy obu?
-
Wymieniona pompa ABS/ESP zakodowana i śmiga;)
-
Walczę z błędami nadal, ABS ogarnięty. Został problem z ESP. Brak komunikacji z czujnikiem podwozia i g419. Wiązka od czujnika do pompy przeglądnieta jest ciągłość. Czujnik g419 wymieniony. Coś jeszcze można sprawdzić przed wymianą pompy? pelny.pdf
-
I widzisz ty byś targał beret, a to tylko ciało opcje po dzwonie zablokowało zawór. Na szczęście malutki plastik więc zawór się nie spotkał z tłokiem
-
Czapeczka to ostateczność 😁
-
Jutro ściągam pokrywę itp. Dam znać co tam zobaczyłem.
-
Wtrysk wszystkie pracują, brak kompresji na cylindrze, problem jest w tym że wydmuc**je kompresję w stronę kolektora ssącego. Nie domykają się zawór/zawory. Sprawdzone po przez pompowanie powietrza w cylinder.
-
Cześć, mam caga 143km i pracuje na 3 cylindry z błędów wypadanie zapłonu cyl3. Wtrysk pracuję, przy odpalaniu wydaje się jak by kręcił bez kompresji. Stało się to przy wyjeżdżaniu z garażu, pracowała ładnie aż nagle zaczęła iść na 3 cyl. Składam a4 b8 po dzwonie, aktualnie wywalony DPF jeszcze nie wyprogramowany ale przez to nie powinni się tak dziać. Co sprawdzić? Rwanie głowicy to ostateczność
-
Cześć mam podkręcone audi a4 b6 z awx skrzynia 5b i sprzegło niestety 228mm. Co mogę założyć by zniosło 400nm++? Jakiś jednomas z mocniejszym dociskiem ? Tarcza obita z domieszką? Proszę o polecenie czegoś;)
-
Problem z kodowaniem ABS po dołożeniu modułu manetek itp.
213grysik odpowiedział(a) na 213grysik temat w Audi A4 B6/B7
Spoko podejście... Robię wszystko według poradnika z tego forum i nie działa... Różne kodowania i nic... -
Problem z kodowaniem ABS po dołożeniu modułu manetek itp.
213grysik odpowiedział(a) na 213grysik temat w Audi A4 B6/B7
Patrz kodowanie które nie zapisuje sie : Kodowanie które się zapisuje bez podpiętego czujnika kąta skretu: -
Problem z kodowaniem ABS po dołożeniu modułu manetek itp.
213grysik opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć mam problem z zakodowaniem ABS po wymianie modulu kierownicy + manetka fis i tempomatu. Stary moduł 8E0 953 549S Nowy moduł 8E0 953 549N Problem polega na tym że wpisuje login 09555. Kodowanie 04255 I nie zapisuje się kodowanie są same 00000 Już po różnych próbach zauważyłem że ABS koduje się tylko bez wpiętego czujnika kąta skrętu. Czy może to być wina uszkodzonego czujnika skrętu? Lub do modułu z N na końcu ma być inny czujnik kąta skrętu? Co najlepsze po założeniu starego zestawu z modułem S też nie mogę zakodować...