Skocz do zawartości

darokaudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darokaudi

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia darokaudi

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z wycieraczkami szyby przedniej. Wycieraczki co prawda działają na wszystkich biegach i włączniku czasowym, ale po skończonym cyklu nie chowają się w podszybiu tylko zatrzymują się na szybie, mniej więcej na godzinie 13. Komputer FIS nie pokazuje żadnych błędów. Dodam, że awaria nastąpiła podczas standardowego użytkowania podczas deszcze w dniu wczorajszym. Pióra nie dźwignęły ciężkiego śniegu, nie zostały włączone gdy były przymarznięte etc. Bardzo proszę o pomoc.
  2. Witam, w tym tygodniu turbina wraca z regeneracji i będzie montowana w aucie. Jakie uszczelki są potrzebne przy montażu ? Dzwoniłem do serwisu i wg nich niezbędna jest uszczelka pod przewód spływowy oraz 2 pierścienie pod rurkę zasilającą w olej (nazwy mogą być nie fachowe, bo piszę z pamięci) Natomiast mechanik, który będzie to robił wspominał żebym kupił zestaw montażowy w którym tych uszczelek jest dużo więcej. Jak to jest na prawdę ?
  3. Mam pytanie o element wyposażenia bagażnika w A4 B6 Avant. Chodzi mi o taką elastyczną taśmę, która znajduje się z prawej strony bagażnika na ściance bocznej, która zapobiega przemieszczaniu się rzeczy w bagażniku. Pękł mi w niej uchwyt mocujący i nie mogę znaleźć takiej w sieci, aby kupić. Czy ktoś może podrzucić właściwą/katalogową nazwę tego elementu lub link gdzie mogę ją kupić.
  4. Ok. Logi zrobię po Świętach. Jak mam sprawdzić wielkość luzu na wirniku skoro turbina zamontowana? Oleju nie bierze, brak jakichkolwiek wycieków.
  5. Witam, od jakiegoś czasu zauważam niepokojące odgłosy z komory silnika. Dokładniej pisząc chodzi o odgłos "wirującego chrobotania". Pojawia się on podczas jazdy w momencie załączania turbiny (~2 tys. obrotów) oraz zdejmowania nogi z pedału gazu. Objawy nie występują zawsze, ale ich częstotliwość jest dosyć spora. Dodatkowo przy szybszej jeździe na trasie potrafi mi odciąć turbinę tj. następuje jej wyłączenie i już się nie załącza do momentu wyłączenia i ponownego włączenia silnika. Czasami, w 1 przypadku na 10, zapala się kontrolka check engine i z tego co znajomy odczytał logi chodzi o "przeładowanie turbiny". W pozostałych przypadkach nie pojawia się żadna kontrolka. Wystarczy samo ponowne uruchomienie silnika. Co polecacie zrobić w takiej sytuacji? Zastanawiam się nad regeneracją turbiny, ale może to zbyt pochopne działanie i trzeba jeszcze zdiagnozować inne przyczyny? Proszę o pomoc.
  6. Witam, od jakiegoś czasu zauważam niepokojące odgłosy z komory silnika. Dokładniej pisząc chodzi o odgłos "wirującego chrobotania". Pojawia się on podczas jazdy w momencie załączania turbiny (~2 tys. obrotów) oraz zdejmowania nogi z pedału gazu. Objawy nie występują zawsze, ale ich częstotliwość jest dosyć spora. Dodatkowo przy szybszej jeździe na trasie potrafi mi odciąć turbinę tj. następuje jej wyłączenie i już się nie załącza do momentu wyłączenia i ponownego włączenia silnika. Czasami, w 1 przypadku na 10, zapala się kontrolka check engine i z tego co znajomy odczytał logi chodzi o "przeładowanie turbiny". W pozostałych nie pojawia się żadna kontolkaCo polecacie zrobić w takiej sytuacji? Zastanawiam się nad regeneracją turbiny, ale może to zbyt pochopne działanie i trzeba jeszcze zdiagnozować inne przyczyny?
  7. Poszukuję forumowicza z Siedlec (08-110) lub okolic, który może dokonać diagnostyki VAG (odczyt numeru błędu) w Audi A4 B6. Znajomy posiał kabel i nie mogę zrobić we własnym zakresie, a sprawa pilna.
  8. Dzięki za info. Wstrzymac się z naprawą, czy działac od razu? Jakie są konsekwencje wspomnianej awarii?
  9. Mam identyczne objawy. Niestety nie pomogę. Przyłączam się do prośby o pomoc.
  10. Witam, tak jak w temacie. Przedwczoraj zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka CHECK ENGINE. Żadnych innych objawów nie stwierdzilem. W dniu dzisiejszym auto podpięte pod komputer i odczytany następujący błąd: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus Po skasowaniu i krótkiej jeździe testowej do chwili obecnej błąd nie pojawił się ponownie. Proszę o informacje dot. wyżej opisanego błędu (przyczyna, kwestie naprawy, inne sugestie). Z góry dziękuję.
  11. darokaudi

    Problemy z turbiną.

    Właśnie wróciłem z odczytu VAG. Wyskakuje następujący błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Co Wy na to?
  12. darokaudi

    Problemy z turbiną.

    Dzięki za wskazówki. A co robić w przypadku "zapieczonych łopatek"?
  13. darokaudi

    Problemy z turbiną.

    Witam, borykam się z następującym problemem. Dosyć często podczas przyspieszania i obrotach rzędu 3200-3500 odcina mi turbinę tzn. przestaje ona działać. Pomaga wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika. Kiedy to zrobię turbina znowu ciągnie. Dodatkowo 80% odcięć towarzyszy zapalenie się pomarańczowej kontroli "elektronika silnika", która wyłącza się po kilku uruchomieniach silnika. Jest mi ktoś w stanie pomóc? Jaka przyczyna? Jak rozwiązać problem?
  14. Witam, od kilku tygodni borykam się z następującym problemem, a właściwie jego wskazaniem (bo póki co podczas jazdy nic niepokojącego nie odczuwam). Świeci mi się kontrolka ESP. Najpierw zapalała się, gasła, znowu zapalała itd. (bez jakiejkolwiek regularności, potrafiła nie włączyć się kilka dni, po czym zapalała się i gasła wielokrotnie podczas krótkiego przejazdu ), a od kilku dni świeci nonstop. Dodatkowo od 2-3 dni czasami towarzyszy jej kontrolka ABS (najczęściej podczas pierwszego uruchomienia, przy następnych już z mniejszą częstotliwością). Udało mi się (grzecznościowo, u znajomego kolegi) podpiąć auto pod VAGa i wykazało następujący błąd: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 Ponadto podczas diagnostyki po podpięciu VAGa komputer nie wyświetla stopni kąta skrętu kierownicy. Z tego co udało mi się ustalić chodzi o czujnik kąta skrętu. Mam zatem kilka pytań: 1. czy takie objawy i odczyty sugerują w 100 % awarię owego czujnika? Czytałem bowiem tez o czujniku stopu (gdzieś pod pedałem hamulca) oraz o możliwych problemach z ładowaniem/akumulatorem 2. jeśli to czujnik kąta skrętu to czy ktoś z Was jest w stanie podać orientacyjne koszty naprawy (części + robocizna) Z góry dziękuje za rzeczowe odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...