Skocz do zawartości

MarekM

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarekM

Osiągnięcia MarekM

0

Reputacja

  1. MarekM

    Moduł 25 - immobilizer

    Pod zegary na adresie 17 - jest ok i wszystko działa. Wątpliwość jest tylko taka, że moduł 17 i moduł 25 to dwie różne rzeczy, no i to czy modułu 25 nie trzeba jakoś aktywować żeby chodziła z nim komunikacja (np przez podanie owego adresu 17 - tylko gdzie?). Pzdr, Marek
  2. MarekM

    Moduł 25 - immobilizer

    Witam, VAG mi podaje w module 25 (wg spisu to chyba immobilizer): Bitte addresse 17 eingeben i dalej że: błędów brak lub DTC nie obsługiwane lub błąd komunikacji. Co z tym zrobić, żeby moduł się komunikował poprawnie? Pozdrawiam, Marek
  3. Witam, VAG mi melduje w module silnika (01) następujący błąd: 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent I pytanie: gdzie w 2.5 TDI (V6) jest ten czujnik? (w przepływce czy oddzielnie?) Pozdrawiam, Marek PS W związku z tym, że stałem się szczęśliwym posiadaczem VAG-interface - to jakby kto potrzebował w Bielsku-białej - to służę ...
  4. Dzięki. Ten przewód wchodzi u mnie nieco niecentrycznie i z jednej strony przy większych obrotach wydmuc**je mi olej. Najpierw spróbuje troche naprostować wejście przewodu do bloku - i zobacze, czy wyciek ustanie - jak nie, to bede musiał zdemontować turbine i wymienić ten o-ring. I udało się znaleźć dokładniejsze zdjęcie na którym widać ten przewód i o-ring. Pzdr, Marek
  5. ale co dokręcić? na tym końcu rurki nie ma nic do dokręcania - rurka wchodzi w gniazdo i rurka ma wywiniętą na zewnątrz kryzę - "po drodze" na tej rurce jest taka jakby sprężyna. Pzdr, Marek
  6. Witam, mam wyciek z przewodu olejowego idącego z dołu turbiny do silnika. Wyciek jest "na silniku" - turbina jest sucha i przewody od strony turbiny też. I pytanie - jak jest uszczelniony ten koniec przewodu, który wchodzi do silnika (może jakieś rysunki/zdjęcia) - i jak to uszczelnić? Pzdr, Marek
  7. No to jeszcze zdekodowana lista wyposażenia: X4B = national sales program Switzerland B0F = component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts M5V = 6-cylinder turbo diesel engine 2.5 L/110 kW catalytic converter and EGR, MVEG 2, base engine is T6T G0L = six-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle 1AH = electronic differential lock (EDL) T6T = components for, base engine, unit 059.A 0G1 = gearshift lever 3FA = without roof insert (standard roof) 3S2 = black roof rails G10 = front shock absorption 1LB = disc brakes, front 1KD = disc brakes, rear 1BE = sports suspension/shock absorption 4UE = airbag for driver and front seat passenger 2PV = leather trimmed sports steering wheel 8RM = eight loudspeakers (passive) 8YU = radio preparation for commercial goods 8GL = alternator 120A J1R = battery 420 A (82 Ah) 5RQ = outer right rear view mirror: convex 5SL = outer left rear view mirror: non-spherical C4X = alloy wheels 7J x 16 seven-spoke style, offset 45 H6U = tires 205/55 R 16 91W 0JJ = weight category front axle weight range 9 0YR = weight category rear axle weight range 15 1G3 = alloy spare wheel with original equipment tires Pzdr, Marek
  8. Dzięki do przebiegu podchode całkiem na luzie po świętach muszę podjechać na jakiś serwis i zrobić porządny przegląd - a tak przy okazji: macie jakieś namiary na dobry serwis w Bielsku-Białej lub okolicach? Pzdr, Marek
  9. Po przywitaniu się - kilka fotek (jeszcze komisowych): Rocznik 1999 Wersja 2.5 TDi Avant Quattro Kolor czarny Przebieg 149000 km Do zrobienia - po pierwsze zamiana radia na oryginalne albo navi. Dalej - się zobaczy. Pozdrawiam, Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...