
bolus1981
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bolus1981

Informacje
-
Imię
Leszek
-
Miasto
Wejherowo
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Byłem u radcy prawnego który się takimi sprawami zajmuje powiedział mi ze do ugrania jest dużo bo wchodzi w grę nowy silnik ale jeśli wygram sprawę. jeśli przegram to nie mam nic i koszty sądowe oraz ich obrońcę muszę opłacić ja. Żeby założyć sprawę potrzebuję około 6 tys no i nie wiadomo czy wygram jest 50/50 zależy od biegłego więc mam dużo do stracenia. Dogadałem się z warsztatem że ja kupię części a on da robociznę kupiłem już blok silnika i od poniedziałku startuje z robotą. Myślę że w tej sytuacji to najlepsze rozwiązanie. Ubezpieczyciel to Hestia.
-
Jutro jadę do radcy prawnego zobaczę co mi powie. Na pewno tak łatwo nie odpuszczę.
-
No właśnie wg nich całkiem inny i nie ma nic wspólnego z zerwaniem paska rozrządu. Zostaje mi się odwołać od decyzji lub wejść na drogę sądowa.
-
Witam ponownie dziś dostałem odpowiedź z ubezpieczalni niestety odmowną. Napisali że pierwsza naprawa została wykonana poprawnie i ta druga usterka nie ma z tym nic wspólnego. W związku z tym nie wyplacą ani grosza. Załamka.
-
Witam ponownie, Więc tak nowy silnik odpada ponieważ zakup nowego silnika przekracza wartość pojazdu czyli chcą mi zrobić szkodę całkowitą. Na razie zlecili dodatkowe oględziny po pierwszych wygląda to tak: 1 Blok silnika- WYMIANA 2 Tłok- WYMIANA 3 Komplet korbowodów- WYMIANA 4 Łożysko wału korbowego góra- WYMIANA 5 Łożysko wału korbowego góra- WYMIANA 6 Łożysko korbowodu góra- WYMIANA 7 Łożysko korbowodu dół WYMIANA 8 Pierścienie uszczelniające panewki- WYMIANA 9 Wspornik pierści.uszczel.(koła zamach.)- WYMIANA 10 Łożysko koła zamachowego- WYMIANA 11 Masa uszczelniajaca miski olejowej - WYMIANA 12 Wał korbowy SP 3,00 - % Ubezpieczalnia robi dodatkowe oględziny bo nie są pewni czy wezmą za to odpowiedzialność.
-
Witam, Być może masz rację bo widziałem faktury na 12 tyś. zł które przedstawione były ubezpieczycielowi. Więc raczej na pewno zarobił na tym bo wątpię żeby naprawa tyle kosztowała. Postaram się to zasugerować i zobaczę co powie. Dzięki za podpowiedz !!!
-
Tak jak mówisz zrobią jak będą chcieli a ja chcę żeby to jeżdziło w końcu i już się nie psuło.
-
Teraz to już jest chyba tylko opcja nowego (innego) silnika bo jak rozumiem z tego już nic nie będzie. Boje się że znowu trafie na jakieś gówno i dalej będą tylko problemy. Tak czy siak nie mam zamiaru płacić ani grosza korba nie wychodzi bokiem bez przyczyny!
-
Tak wie. Wczoraj laweta zawiozła samochód na warsztat dzisiaj wjechał na podnośnik i ujrzeli piękny korbowód wystający z bloku powiedział mi (w rozmowie tel. bo jestem teraz w Norwegii w pracy) że zgłasza nową szkodę do ubezpieczalni i że mam się nie martwić ale wież mi po tych doświadczeniach jest trudno. Tym bardziej że wychodzi dodatkowo na kłamcę bo powiedział że dół jest sprawdzony ale mi się wydaje że jednak szukał oszczędności i nie sprawdzał.
-
Też się zastanawiam jak to możliwe??? A pytałem czy dół jest ok powiedzieli mi że sprawdzone laserem i jest ok. Co do sprzedaży to miałeś rację teraz byłyby pretensje itd. Mam nadzieję że tym razem również obejdzie się bez kosztów z mojej strony ale widzę że ten mechanik to jednak druciarz i partacz i miałem słuszne obawy. A orientujesz się może czy mogę wstawić auto do innego warsztatu a koszty naprawy poniesie jego ubezpieczalnia? Czy to w ogóle możliwe? Czy chcąc uniknąć kosztów jestem na niego raczej skazany???
-
Witam ponownie No i znowu lipa miesiąc od remontu góry silnika i korbowód wyszedł przez blok pełna załamka.
-
Pewnie że nie jestem pewien bo mechaników gawedziarzy już też przerabialem. Tego polecił mi znajomy dałem auto pierwszy raz do niego i klops. Teraz zrobił remont silnika na szczęście koszta wziął na siebie ale jak to zrobił ile pojeździ to nie mam pojęcia. Ale zapewnia mnie ze jest super. Znajomi mówią weź się pozbądź ale ja naprawdę lubię ten samochód i gdyby nie to wszystko to na pewno bym nie myślał o sprzedaży
-
Czemu lipy? Sam napisałeś że jak uczciwie zrobione to długo polata. Właśnie tylko jak to jest zrobione??? Czas pokaże.
-
Nie wiem czy były wyciagane mówił ze wszystko sprawdzone laserem i ze dół silnika jest ok. Po złożeniu silnika cały dzień chodził na wolnych obrotach dopiero na następny dzień go odebrałem. Zastanawiam się tylko co z tym autem zrobić czy jak jest wszystko zrobione to je trzymać czy lepiej się pozbyć?
-
Naprawa głowicy silnika, wymiana zaworów,uszczelniacze,dzwigienki,gumki zaworowe,panewki,rozrząd pompa wody uszczelka pompy vacum . Tak mi wpisał w książkę pokazał karton z tym wszystkim co wymienił trochę tego było. Powiedział ze cała góra silnika jest praktycznie nowa.