Skocz do zawartości

Brayker

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Brayker

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja słyszałem, że dla serii AJM'a 150 to już górna granica. Jak turbo będzie ładowało ponad 1,4 bara to sobie długo nie pochodzi. A AWX bezpiecznie 1,55 bara bierze. Tak słyszałem, moze racji nie mam Zrobię przelotowy wydech i centralny ic zaloże, to pojadę na remap znowu zobaczymy ile wydmucha
  2. Witam, chciałbym się z Wami podzielić moim wykresem i testami przyśpieszenia przed i po czipie. Nagrałem filmy, które przedstawiają jak auto przyśpiesza na całkowitej serii bez kata oraz po zrobieniu czipu i wymiany turbo na AWX. Poniżej wstawiam filmik , jak chodziła mi seria: Zaś, tutaj przedstawiam film, do którego dołaczony jest wykres z hamowni jak autko zachowuje się po czipie. Katalizator out, turbo od AWX i czip to tyle zmian, jakie zrobiłem w seryjnym 1.9 TDI. Link do filmu po CZIPIE: Prosze o Wasze opinie na temat wykresu, jak i samego przyśpeiszenia. To dobry wynik czy niezbyt? pozdrawiam Po zabiegu auto ma 158/358 km/nm Pozdrawiam!
  3. [P] Panowie, bardzo bym prosił, abyście sprawdzili moje logi, czy z silnikiem i osprzętem wszystko w porzadku. PS. Przymierzam się do zastosowania LM Diesel Spulung i po uzyciu tego srodka również zrobię LOGi dla porównania. DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_272828.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_272827.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_272826.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272825.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_272833.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_272832.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_272829.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_272822.html STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_272831.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_272830.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_272824.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_272821.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_272820.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_272819.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272818.html Liczę na Waszą pomoc, pozdrawiam PO WYKONANIU CZYSZCZENIA http://vaglog.pl/log_272912.html Widze, że bardzo pomocni tutaj wszyscy są
  4. Sterownik ? czyli ECU? drogie koszta wymiany tego są?
  5. Haha, własnie o to chodzi, że nie mam tempomatu ani nawet pełnego FIS'a. A dokładnie auto się zachowuje jakby miało tempomat, nieco niesprawny bo buja budą. Kolega mi podpowiedział, że miał taki sam problem i zatankował więcej paliwa i mu przeszło... ale nie chce mi się wierzyc by to była wina jakości paiwa bo od tankowania zrobiłem 50km i nic nie działo się, stało się to nagle.
  6. Witam, Pacjent A4 b5 1.9 tdi AJM 115KM. Dzisiaj gdy wracałem do domu zauważyłem szarpanie podczas hamowania, co okazało się po chwili, gdy puszczam gaz auto nie schodzi z obrotów tylko trzyma je w takich, w których puściłem gaz, np puszczę gaz przy 2,5tys to obroty zamiast spadać stopniowo to zostają i lekko szarpie budą. Po wciśnięciu sprzęgła, lub wrzuceniu na luz, obroty od razu spadają. Dawałem na biegu jałowym gazu ale obroty raczej spadają z powrotem do jałowych, aczkolwiek jak przekręciłem do 4 tys to miałem wrażenie jakby na chwilę się zatrzymał. Podpinałem komputer, myślałem, ze wywali jakiś bład. Jednak VCDS nie pokazał mi żadnego błedu. PANOWIE POMÓZCIE, bo tak się jeździć nie da Emotikon smile pozdrawiam
  7. Dzięki serdecznie jeszcze raz Łukaszu za pomoc, miło, ze ktoś się interesuje moim tematem Może jeszcze ktoś się wypowie co do moich logów? pozdrawiam
  8. Dlatego podziękowałem koledze za pomoc, bo zainteresował się moim tematem Znajomy mi powiedział, że niby EGR mi nie domaga i przepływka coś "z dołu" szwankuje.. ale skoro kolega Łukasz13 twierdzi inaczej, to jemu uwierzęzyl Czyli mogę śmiało robić mapkę i nie wywali mi głupot żadnych?
  9. Czujnik temperatury wymieniałem kilka dni temu bo nie trzymał w lato na liczniku 90 stopni, po wymianie jest ok, szybko się nagrzewa i na blacie jest 90 Dzięki kolego za pomoc, może ktoś jeszcze coś powiedzieć? ktoś kto się lepiej zna
  10. Dzięki kolego jutro zrobię nowe, pozdrawiam Chłopaki, dzisiaj zrobiłem to tak jak się należy, bardzo Was prosze, teraz mi sprawdźcie te logi przepraszam za post pod postem..
  11. Witam, chciałbym Was prosić, byście sprawdzili czy logi są w porządku. Pierwszy raz robiłem logi, nie wiem czy w jednym "pliku" można robić kilka grup na raz.. teraz jak tak zrobiłem to zauważyłem, że każdy robi osobno każdą z grup.. Prosze Was o pomoc w miare możliwości. Pozdrawiam BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230712.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230713.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230714.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230715.html DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230710.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230711.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_230706.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230707.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_230708.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_230709.html STATYCZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230705.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_230704.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_230703.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_230702.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_230701.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230700.html
  12. Po sprawdzeniu VIN w niemczech był do 2005 roku i miał chyba 130 tysięcy nabite a potem do PL trafił mniejsza z tym... niby tak to wszystko w silniku wygląda dobrze.. wałki też nie powycierane więc możliwe ze przebieg nie jest oszukany. Zna ktoś kogoś z Łodzi i okolic kto miałby na sprzedaż turbo od AWX lub też zajmuje sie Czip tunem? EDIT: a czy zamiast kupować przejściókę pod AWX można zastosować wąż gumowy pochodzący z AWX?
  13. Czyli odradzacie zakup regenerowanej ? Poszukam po zanajomych szrotach tej turbawki..jeszcze jak coś to jeden mechanik może mi poszukać dobrej uzywki. aaa, jeden typek mi mówił, że niektóre turbawki AWX miały nieco inne wejście na ten gumowy wąż i pasowały bez używania przejściówki. Pytanie tylko ile w tym prawdy. Jeszcze mam pytanie.. czy moje turbo mogło być od nowości auta? przebieg na liczniku 285tysięcy ?
  14. Trochę już czytałem o czip tune i z tego co wywnioskowałem to piszą, że seryjna turbawka AJM własnie tak wytrzymuje do 140 koni ale w tych granicach mocy się męczy już i może ją zniszczyć znowu..
  15. Myślałem o ok. 140KM , myślę, że więcej nie ma sensu bo silnik ma już 285tysi przejechane- przynajmniej tak mi się wydaje, ze tyle ma a i zależy mi, żeby mi mało spalał. A po zmianie na turbo AWX spalanie nie wzrośnie? Panowie jeszcze druga sprawa.. jeden mechanik poleca mi turbinę regenerowaną, podobno zaufana firma i nigdy go nie zawiodła (koszt ok. 1000zł), z kolei inny mechanik mowi, żebym nie bawiłsię w regenerowane, tylko szukał porządnej turbo AWX z jakiegoś rozbitka, którą kupię za 300-600zł niby. Co lepiej? regenerowana z rzekomą gwarancją, która w praktyce wygląda różnie.. czy używana ? Aha.. a ten reduktor do AWX to trzeba dokupić czy mozna np. tą część turbiny przełożyć z mojej? żeby wejście pasowało?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...