-
Postów
248 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O Stich

Informacje
-
Imię
Sławek
-
Miasto
Sopot
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Zloty klient ? -
Cześć, po dłuuugiej przerwie Tym razem pracowałem nad klubową smerfetką i postanowiłem przedstawić Wam kilka zdjęć. Samochód po myciu i dekontaminacji prezentował się naprawdę dobrze. Jednak gdy podejdziemy blizej zobaczymy siatke rys, które skutecznie zablokowały potencjał lakieru arubablau. Spójrzcie: Tutaj kilka zdjęć z prac przygotowawczych do korektty. Pełne mycie nadowzia, dekontaminacja lakieru glinkowanie, pedzelkowanie detali i mycie komory silnika. Czyli wszystko to co niezbędne by solidnie zaczać realizację. Silniczek przed i po czyszczeniu. Na plastiki poszedł bardzo fajne dressing PVR od Pure chemie. Charakteryzuje sie dużą śliskością i nie jest wcale tłusty. Dzięki temu jest szansa, że silnik nie bedzie wygladał jak po P laku? kolega musi wymienić śrubeczki W między czasie zdemontowałem zderzak i jak widać belkę, która została polakierowana na czarny mat. PRzy okazji zamontowałem brakujące spinki. Standardowo pierścienie zdemontowane by prawidłowo przeprowadzić korektę lakieru pod nim. Pielęgnacja wydeszku, aplikacja powłoki ceramicznej na zimowe koła, korekta tylnych lamp i ostatni rzut oka na silniczek Przejdźmy do korekty lakieru NA początek 50/50 a teraz kilka sdjęć przed i po: Finisz, na zdjęciach brakuje przedniego zacisku - pojechał do regeneracji, a ja chciałem wykorzystac ładną pogode i wyjechałem z dziupli na zdjęcia jeszcze przed ostatnim montażem. Fotki końcowe: Do zabezpieczenia lakieru użyłem powłoki Max Protect PRO ELITE, felgi to Cquartz DLUX, szyby Koch chemie. Dziękuję, że obejrzeliście tą skromna fotrelacje. Z tego co wiem właściciel Piotrek ma całkiem fajną sesję zdjęciową do zaprezentowania Pozdr Sławek
-
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
pełna fotorelacja na facebook gdyby kogoś interesowała :) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2199374530330922&type=1&l=217997c4e6 Piotrek ma w zanadrzu jeszcze całkiem zajebistą sesję od naszego trójmiejskiego mistrza fotografii ? -
Gdy Good stuff wchodził na rynek, testery były rozsyłane do firm detailingowych.
-
Jeden z tych fachowców , na których warto czekać
-
Łatwiej dodzwonic sie do papieza ? Najlepiej pojedz do Krystiana i zmus go do rozmowy ? Albo czekaj i dzwon ?
-
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Yep -
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
lepszy -
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Williams ale to nie dressing. ? -
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
-
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
-
a4 b8 cr rotor s-line 345/330 brembo eibach
Stich odpowiedział(a) na Piotr Czarnojan temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Jeszcze chwilka ? -
Stary dobry lakier ?
-
Hejka. Dzieki za slowa uznania. Pozowlisz ze zabiore do grobu sposob korekty lakieru w tych miejscach ?
-
Dzięki