Skocz do zawartości

matrix1415

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O matrix1415

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Ale trudno jest tak zrobić? Bo szczerze trudno bardzo dostać taka pompę a po prostu już mam wszystko nabite itd .
  2. Witam sedrecznie wszystkich. Potrzebuje pomocy. Padła mi sprężarka i zamieniłem ja na sprężarke z passata. Jest to chyba inna sprężarka ponieważ moja była na kostkę 2 piny a z passata jest na jeden pin. Proszę o pomoc jak przerobić elektryka ponieważ wszyscy mówią że da się a trzeba dac jakiś przekaznik. Proszę o pomoc szybką i dokładnie opisanie jak to zrobić i czy da radę. Pozdrawiam
  3. Ok dziękuję wam za odpowiedz szukam tak to minimum 7j pozdrawiam
  4. No właśnie wiem ... ale chodzi mi czy coś się z tym tak naprawdę dzieje czy nie. Czy jest inny wtedy komfort jazdy czy dziwnie to wygląda czy nie. Bo naprawdę jestem mega napalony na te felgi . A muszerokość kupić bo ostatnio dziewczyna krawężnik zaliczyła na moich rialach. ..
  5. Witam klubowiczów ! Mam sprawę ponieważ mam okazję nabyć nowe felgi 17 ' w bardzo dobrych pieniądzach, mam do nabycia 6j oraz 6.5j ale mam opony 225/45 r 17 powiedzcie mi proszę czy mogę te opony założyć na te felgi ??
  6. No tak wiem że nie podałem szczegolow, lecz objawy Turbacz zalaczania zrobiłem to, okazało się że objemka która trzyma waz od filtra powietrza spadł tzn lapal lewe powietrze bo nie scisniete było, lecz cały czas trzęsie mi silnikiem na wolnych obrotach na biegu jalowym .... Jak jest rozgrzany i działa np klima i to mocno jak jest na dworze do 30 stopni a schłodzić ma np do 20 i ma kolysanie się silnikiem z lewa na prawa ...
  7. Witam, mam problem z turbo raczek ale zaczne od poczatku, auto na wolnych obrotach czasami trzesie sie , gdy otwieram maske widac jak kolysze sie mocno silnik i kolysze cala karoseria nie jest to zawsze tylko czasami i zazwyczaj jest gdy sa upalne dni... i jest zagrzany silnik, czasami mi nie chce odpalic na dotyk tylko musze go krecic, nie wiem od czego to jest, a teraz załacza mi sie turbo dopiero od 2250-2800 i potem jest dzura i znów dziala od 3300 do 4000 tys obrotów. nie wiem dlaczego powiedzcie mi jeszcze czy moze byc cos spaone ostatnio bylo odpalane auto z kabli i spalil sie bezpiecznik natomiast pozniej wymienilem go i zaczelo mi sie cos smazyc w aucie nie wiem co nie wiem gdzie ... bezpiecnziki sa w porzadku a kompter nie wykazuje mi zadnego bledu, powiedzcie mi co mam robic i co sprawdzic bo jestem bardzo zaniepokojony. Powiedzcie mi rowniez czy jest cos od turbo za bezpiecznikamu pod kierownica czy nie moze jakis sterownik modół alco cos, nie wiem bo juz nie mam pomyslu co robic .. Pozdr i czekam na odpowiedz
  8. Oddałem auto do znajomego pompiarza który dobrze się zna na tych silnikach, wszystkie uszczelniacze i ciśnienia są dobre, nie ma wycieków ani żadnego pęknięcia ... Ale mam jedno pytanie, czy czujnik od płynu chłodzącego któryś może byś wadliwy i czy on może źle sterować i dlatego auto mi tak odpala ?? Czy ma to jakiś związek z odpalaniem samochodu ?
  9. Więc powiedzcie mi dokładnie teraz od czego zacząć i co sprawdzać
  10. Ok, przepraszam za pomylke. Prawda mam b6, a jak sadzisz od czego zacząc swiece zarowe dobre wmienilem 2 miechy temu... i dokladnie jak cos lokalizacje gdzie to szukac ... albo zdjecie podeslij jak mozesz z góry dziekuje za odpowiedzi oraz za pomoc w tej zagadce
  11. Więc tak jak napisałem w odpowiedniej kategori, więc silnik to 1.9 TDI 130KM (AWX) , rok 2002, A4 B5 Avant. Nie ma czy temperatura jest dodatnia czy nie, dzieje sie to czasami, Ze tak powiem "jak mu się zachce", (Krzysiekctec) - niestety ale widzisz mój silnik odpala na dotyk, nie kreci długo ani nic, dlatego teraz mu sie cos zaczęło dziac i jest nie tak i musze usterke naprawic, dlatego się pytam. A o co chodzi z tą dawka starową ? Bo dzieje sie to od 4 miesiecy gdzies, ale wczesniej nie mialem jak sie tym zajac aby naprawic, nikt nie grzebał w vag-u dlatego nie wiem o co chodzi ...
  12. Witam, mam problem z odpalaniem samochodu, założyłem nowy post ponieważ Stare posty są lekko inne i chciałem założyć nowy świeży natomiast u mnie wygląda to następująco... Czasem odpala dobrze czyli dotyk i pali, a czasami jest tak że musi obrócić silnikiem około 3/4 razy i dopiero zapali. Zawsze zapali i pracuje równo. EGR cieknie ale działa ostatnio go czyściłem. Ogólnie wymianialem filtr paliwa jakieś 2 tys temu bo myślałem ze to przez niego, lecz objaw jest taki sam. auto nie ważne jak stoi czy pochyło z góry czy na dól czy na lewo czy prawo jest przechylony... Zawsze grzeje świece i czekam az się wyłączą wiec procedurę odpalania przeprowadzam tez dobrze. Nie wiem co to może byc i dlatego chciał bym jakieś porady, wiem że może być to pompa lub zawór zwrotny wiec proszę powiedzieć gdzie to znajdę i jak sprawdzić czy wszystko jest ok. Pozdrawiam
  13. Witam, mam problem również z odpalaniem samochodu, natomiast u mnie wygląda to następująco... Czasem odpala dobrze czyli dotyk i pali, a czasami jest tak że musi obrócić silnikiem około 3/4 razy i dopiero zapali. Zawsze zapali i pracuje równo. EGR cieknie ale działa ostatnio go czyściłem. Ogólnie wymianialem filtr paliwa jakieś 2 tys temu bo myślałem ze to przez niego, lecz objaw jest taki sam. auto nie ważne jak stoi czy pochyło z góry czy na dól czy na lewo czy prawo jest przechylony... Zawsze grzeje świece i czekam az się wyłączą wiec procedurę odpalania przeprowadzam tez dobrze. Nie wiem co to może byc i dlatego chciał bym jakieś porady, wiem że może być to pompa lub zawór zwrotny wiec proszę powiedzieć gdzie to znajdę i jak sprawdzić czy wszystko jest ok. Pozdrawiam
  14. Witam, Panowie bardzo proszę o pomoc, mam problem z klimą a mianowicie poszła mi chłodnica klimatyzacji, więc wymieniłem ja potem zszedł mi gaz gdzieś więc dałem do serwisu co robią i podobnoś są dobrzy, ale i tak nie pomogło to nic a kosztowało mnie bardzo duzo pieniędzy juz, okazało się ze jest walniety przewód ktory się znajduje pod czujnikiem ciśnienia chyba co jest na chłodnicy ,i przewód jest od chłodnicy do sprężarki ale własnie tego nie wiem bardzo bym prosił o pomoc bo nie moge dojzec jaki jest on dokładnie ani nr jego OE. więc jesli byście wiedzieli jaki jest i co z nim zrobic to pomocy. Dodam jeszcze ze ma duże wżery na tej płytce co się łaczy przewód z chłodnicą i tam ucieka gaz bo nie mozna tego uszczelnic oringami oraz rzadną pastą ... Proszę pomóżcie mi ... AUDI A4 B6, 2002, TDI 1.9, 136KM Pozdr
  15. Ok, a jeszcze mam jedno pytani jeśli na wahaczach z tylu były by juz sparciałe tuleje to moze tez dziwnie sie wlasnie tak zachowywac auto ?? czyli tak "pływac "??? i z tego co czytalem to wszyscy mówia aby kupic wahacze firmy MS a firma KAMOKA ?? nie wiesz coś na ten temat moze ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...