Skocz do zawartości

Go0fi

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Go0fi

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Sc

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Go0fi

    [B6 AWX] Dmucha + dymi

    Witajcie, Mam problem z Audi 1.9tdi AWX 130km, ostatnio podczas jazdy przy obrotach ok 2000 lub mocniejszym wciśnięciu gazu słychać mocny dmuch (chyba powietrza) i dymi na czarno ( auto lekko dusi/szarpie), co może być powodem ? miał ktoś taki problem i wie gdzie szukać problemu?
  2. 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1557 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Takie błędy mam, po skasowaniu ten 2 się usunął ale ten pierwszy od razu wskakuje, teraz ogarniam w końcu temat, jestem za wymianą turbo na nową z IC z GARRETTa plus wymiana zaworka autem chce pojeździć tym bardziej robiłem logi i na cylindrach nie jest źle 30/-1/0/20 (awx) , jedyny problem to turbina, auto świszczy przy mocnym dodawaniu gazu (czyli nieszczelność) ale samo to nie może powodować tych błędów.. tak jak pisałem dolewki oleju po wymianie EGR są w granicach 300/500ml
  3. mi w AWX mechanik wymieniał krucieć pompy (tej za silnikiem to chyba vacum z tego co myślę) bo nie jestem znawcą w mechanice jak turbo można samemu wyczyścić ?
  4. kruciec wymieniałem jakiś czas temu bo był uszkodzony, nie mam zaufanego mechanika, żeby ogarnął cały temat z turbo i podciśnieniem, bo z tego co mówisz, mogę wymienić turbo, mieć trochę spokoju a za jakiś czas to samo, z tego co czytałem AWX miały turbiny ze zmienną geometrią, gorsze w regeneracji Vag znalazł jeden błąd 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent przeładowywanie turbo wyskakiwało, szkoda mi auta bo inwestuję w nie, wałek rozrządu panewki hydro popychacze też wymieniane
  5. układ podciśnienia mam zamiar wyczyścić i sprawdzić szczelność, bo ostatnio jak byłem robić klimę, złota rączka mechanika spowodowało, że przy dodawaniu gazu jest mega świst (a i klima podziałała 3 miechy ;/ ) ale problem był wcześniej, w lato jak jeszcze gdzieś go przepaliłem to w miarę turbo daję radę ale w zimę to już jest koniec, ciężko odpalić turbinę. olej wymieniam co 10tys na Motul xclean 8100 5w30, przed wymianą EGR brał z 1l teraz ok. 500ml
  6. po wymianie EGR będzie to z 500ml
  7. Szkoda zabawy, wole sprzedać tą starą za 200zł, ktoś może wyczyści czy zregeneruje, a kupić nową już mam nadzieję na min. 100tkm
  8. Padająca turbina ( przy około 130-140 km/h) trzeba wyłączyć i odpalić auto znowu i lekko przecieka, szkoda mi rozrusznika, żeby się bawić co chwilę na trasie, jak się rozrusza już, to w miarę się załącza, więc pewnie ją zapieka/zapycha gdzieś
  9. Witam, zabieram się do wymiany turbosprężarki ( ciągłe padanie turbiny, brak moc itd.) i mam do wyboru w inter cars po zniżkach nową fabrycznie firmy 3K za około 1700 i regenerowaną Garrett też za około 1700 przy oddaniu starej turbiny, co będzie lepszą opcją ? ogólnie swojej starej nie chciałem regenerować i nie mam przekonania do regenerowanych, nawet jeżeli robił to Garrett
  10. okazało się, że mam do roboty wałek rozrządu, jedna krzywka była przepalona i pękła sprężyna... więc przy okazji będę robił panewki wałka rozrządu, popychacze, uszczelkę pokrywy i egr (wahler) oraz wymiana oleju na Motul x-clean 5w30 (taki leje już 3 raz) i filtr
  11. http://vaglog.pl/log_252930.html po zatankowaniu i odpaleniu silnik chodzi jak traktor.. na szybko zrobiłem logi 001, 013 i 023..
  12. błędów zero a to logi proszę o pomoc http://vaglog.pl/log_252930.html grupa 001 013 i 023
  13. rzadko jeżdżę na rezerwie i tankuję w 90% na full i co 6 miesięcy kupuję właśnie STP ale teraz miałem 10km do zaufanej stacji i wolałem tam zatankować, bo z doświadczenia wiem, co nieraz jest po tankowaniu na różnych stacjach (tutaj bardziej mam na myśli LPG w drugim aucie ale z ropą czy benzyną pewnie jest podobnie), dźwięk i praca silnika była masakryczna, nie wiem czy sam "syf" by spowodował taką reakcję, ale wcześniej było ok a po zatankowaniu i odpaleniu silnik była masakra
  14. Witam, Dzisiaj miałem dziwną sytuację po zatankowaniu do pełna auta, jechałem na trasie i pokazała się rezerwa, pojechałem zatankować na stacje gdzie zawsze tankuje ( na rezerwie był może z 10km) i po uruchomieniu silnika auto zaczęło chodzić jak traktor.. mocny dźwięk odbijania powietrza, duże wibrację, brak mocy.. że musiałem przejechać jeszcze 40km auto przy dodawaniu gazu miało nasilone objawy tak jak by chodziło na 3 cylindry czy coś takiego.. jednak im dłużej jechałem objawy powoli zaczęły być mniej odczuwalne, pomyślałem że może jakiś syf poleciał i postanowiłem przepalić auto i rozpędziłem je do 160km (bez problemu moc mu wróciła) ale nadal silnik chodzi mniej równo i głośniej.. ktoś już miał taką sytuację ? czy np: wlanie STP do czyszczenia wtrysków by pomogło, jeżeli faktycznie jakiś syf poleciał ?
  15. Go0fi

    oil sensor

    okazało się, że to czujnik ale przy okazji mój mechanik "trochę" mnie zmartwił czym innym.. po wyciągnięciu bagnetu i odkręceniu korka od wlewu oleju wydobywał się bezbarwny/szary dym i odrazu diagnoza, że silnik już zjechany itp itd. auto było rozgrzane, olej w sumie przed wymianą Motul 5w30 x-cleen czy jakoś tak, oleju na 10tys km bierze z 0,5l ale puszcza mi egr. przy mrozach trochę kopci na niebiesko ale po chwili przestaje, jak silnik się troche rozgrzeje.. w grupach 013 czy 023 ma dość dobre wyniki a diadnoza mechanika, że remont silnika albo kupić nowy silnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...