Skocz do zawartości

henek155

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O henek155

Osiągnięcia henek155

0

Reputacja

  1. Witam problem nie powrócił ? jaki czujnik kupiłeś oryginał czy zamiennnik jeśli zamiennik to z jakiej firmy?
  2. oba wałki przestawione o ząb w lewo ale po stronie łancucha przestawiałeś czy po stronie paska? Auto chodzi dobrze? czy to był koniec problemów?
  3. Dzisiaj zdjąłem miske, wyczyściłem smoka bo nie był czysty zalałem nowy olej i dalej problem z błedami> Zaponiałem dodać ze auto nierówno pracuje na wolnych obrotach Zrobiłem foty rozrządu prosze sprawdzić czy sie wszystko zgadza z tymi znakami. http://imageshack.com/a/img540/8921/jxzB5B.jpg http://imageshack.com/a/img540/5509/L9scrb.jpg http://imageshack.com/a/img673/3815/ZurNRa.jpg http://imageshack.com/a/img905/9048/fzAonY.jpg http://imageshack.com/a/img913/557/wPiTfX.jpg http://imageshack.com/a/img673/7356/Xhcx2h.jpg http://imageshack.com/a/img913/4420/Ezny95.jpg
  4. tak zrobię tylko na przyszłość chciałem wiedzieć żeby lepiej logi robić.
  5. dzięki będe miał to na uwadze w przyszły weekend będe to sprawdzał DEV które bloki potrzebne do dokładniejszej diagnozy?
  6. Dzięki za szybka odpowiedz (no tak jak zdejmę pokrywę można odnieść się do znaku po stronie łańcucha i będzie wiadomo czy nie ścięło klina na którymś z kół) słuszna uwaga jeszcze raz wielkie dzięki. Poczekam jeszcze, może ktoś z szanowanych kolegów na forum wypowie się na temat logów. Możliwe że z nich także można się coś dowiedzieć.
  7. Witam mam problem w zdiagnozowaniu usterki w Audi B6 1.8t BEX. 2 błedy mi pokazuje 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded 16395.P0011- o złym ustawieniu wałka rozrządu,za bardzo przyśpieszony lub opóźniony na początku wziąłem się za sprawdzenie ciśnienia oleju, bo to głównie ciśnieniem oleju jest przestawiany wałek ssący poprzez (napinacz/nastawnik wałka) na zimnym silniku na wolnych 4,7 bar po przegazowaniu szło wyzej 6 bar na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach 1,75 bar przy 2000 obr. 3,25 bar i po przegazowaniu nie szło powyżej 4,5 bar nie wiem na ile można się sugerować danymi z auto daty tam przy 87 C powinno być przy 2000 obr. 3,5 - 4,5 bar troszkę poniżej normy ale może to nie ma wpływu na problem z tymi błędami . Przedni rozrząd na pasku wygląda ze jest na znakach (chyba ze ścięło klin, wtedy bez rozbiórki nic nie wskóram) zrobiłem logi mógłby ktoś zerknąć na nie chodzi o analizę działania nastawnika zmiennych faz może to on jest problemem (wybaczcie to moje pierwsze logi w życiu) http://vaglog.pl/log_229672.html http://vaglog.pl/log_229675.html _ ten był na postoju http://vaglog.pl/log_229676.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...