henek155
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O henek155
Osiągnięcia henek155
0
Reputacja
-
Witam problem nie powrócił ? jaki czujnik kupiłeś oryginał czy zamiennnik jeśli zamiennik to z jakiej firmy?
-
oba wałki przestawione o ząb w lewo ale po stronie łancucha przestawiałeś czy po stronie paska? Auto chodzi dobrze? czy to był koniec problemów?
-
Dzisiaj zdjąłem miske, wyczyściłem smoka bo nie był czysty zalałem nowy olej i dalej problem z błedami> Zaponiałem dodać ze auto nierówno pracuje na wolnych obrotach Zrobiłem foty rozrządu prosze sprawdzić czy sie wszystko zgadza z tymi znakami. http://imageshack.com/a/img540/8921/jxzB5B.jpg http://imageshack.com/a/img540/5509/L9scrb.jpg http://imageshack.com/a/img673/3815/ZurNRa.jpg http://imageshack.com/a/img905/9048/fzAonY.jpg http://imageshack.com/a/img913/557/wPiTfX.jpg http://imageshack.com/a/img673/7356/Xhcx2h.jpg http://imageshack.com/a/img913/4420/Ezny95.jpg
-
tak zrobię tylko na przyszłość chciałem wiedzieć żeby lepiej logi robić.
-
dzięki będe miał to na uwadze w przyszły weekend będe to sprawdzał DEV które bloki potrzebne do dokładniejszej diagnozy?
-
Dzięki za szybka odpowiedz (no tak jak zdejmę pokrywę można odnieść się do znaku po stronie łańcucha i będzie wiadomo czy nie ścięło klina na którymś z kół) słuszna uwaga jeszcze raz wielkie dzięki. Poczekam jeszcze, może ktoś z szanowanych kolegów na forum wypowie się na temat logów. Możliwe że z nich także można się coś dowiedzieć.
-
Witam mam problem w zdiagnozowaniu usterki w Audi B6 1.8t BEX. 2 błedy mi pokazuje 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded 16395.P0011- o złym ustawieniu wałka rozrządu,za bardzo przyśpieszony lub opóźniony na początku wziąłem się za sprawdzenie ciśnienia oleju, bo to głównie ciśnieniem oleju jest przestawiany wałek ssący poprzez (napinacz/nastawnik wałka) na zimnym silniku na wolnych 4,7 bar po przegazowaniu szło wyzej 6 bar na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach 1,75 bar przy 2000 obr. 3,25 bar i po przegazowaniu nie szło powyżej 4,5 bar nie wiem na ile można się sugerować danymi z auto daty tam przy 87 C powinno być przy 2000 obr. 3,5 - 4,5 bar troszkę poniżej normy ale może to nie ma wpływu na problem z tymi błędami . Przedni rozrząd na pasku wygląda ze jest na znakach (chyba ze ścięło klin, wtedy bez rozbiórki nic nie wskóram) zrobiłem logi mógłby ktoś zerknąć na nie chodzi o analizę działania nastawnika zmiennych faz może to on jest problemem (wybaczcie to moje pierwsze logi w życiu) http://vaglog.pl/log_229672.html http://vaglog.pl/log_229675.html _ ten był na postoju http://vaglog.pl/log_229676.html