Skocz do zawartości

kondi169

Pasjonat
  • Postów

    150
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kondi169

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Dolnyśląsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kondi169

1

Reputacja

  1. Dzień dobry mam problem z silnikiem AFN w mojej audi a mianowicie dojechałem zgasiłam auto i poszedłem na zakupy po powrocie wsiadam odpalam i auto gaśnie. Dzieje się tak za każdym razem odpalam auto i od razu auto gaśnie wciskając pedał gazu nie wkręca się na obroty. Żadna kontrolka również imo nie świeci nie miga itp. Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Dziękuje za podpowiedzi
  2. kondi169

    Vag airbag

    tak trzeba tunel cały sciągać, całe radio, klimatronik, popielniczkę. Co do kluczy do wyjęcia radia wytnij sobie z twardej karty np.od bankomatu pasuje idealnie.
  3. kondi169

    Vag airbag

    Ja już swój sterownik mam na wierzchu godzina czasu i rozkrecone.
  4. kondi169

    Vag airbag

    Tak właśnie ile taka naprawa kosztuje zajmuje się ktoś tutaj z forum może
  5. Ok dzięki za odp u mnie chyba wskazówka jest przestawiona bo zapala się na tej grubej a w sumie na vagu pokazuje że jest 14l
  6. Witam Panowie mam pytanie kiedy u was zapala się rezerwa na 1 czerwonej grubszej kresce czy na 2 czerwonej tej cienkiej
  7. kondi169

    Vag airbag

    Dzięki zatem lecę do auta sprawdzić błędy Jestem po sprawdzeniu no i niestety moim oczom wyskoczyla taka lista ;/ 10 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent 01213 - Belt Tensioner Igniter: Rear Middle (N198) 35-10 - - - Intermittent 01213 - Belt Tensioner Igniter: Rear Middle (N198) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 32-10 - Resistance too High - Intermittent 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 00594 - Airbag Igniter Circuits 44-10 - Short Circuit - Intermittent 01215 - Seat Occupant Sensor: Driver Side Rear (G177) 35-10 - - - Intermittent Ktoś coś wie? Od czego zacząć szukanie? Czy auto jest bo uderzeniu?? Czy te błędy wykazują ze poduszki były strzelone?? Może jest ktoś z Dolnego Śląska kto mógłby spojrzeć na to fachowym okiem??
  8. kondi169

    Vag airbag

    Witam mam taki problem ze swieci mi airbag moje pytanie czy moge wejsc w vagu w airbag oraz w kody blediw aby sprawdzic?? Nic sie nie stanie nie uszkodzo? Niechcialbym jeszcze bardziej zepsuć. Pozdrawiam
  9. Jak zablokuje łopatki to w jedną stronę sprzęgło powinno się kręcić a w drugą w ogóle ma stać w miejscu tak?
  10. Witam panowie jak sprawdzić sprzęgło alternatora w 1.9 afn wymieniłem napinacz lecz niewiem czy sprzęgło jest dobre.
  11. Napisałem wyżej ze z jednej strony tloczek z gumkami wymienilem z tej wlasnie strony z ktorej sie przycina
  12. Okej później zrobię i wrzuce fotkę jak to wygląda Pierwsze oraz drugie zdjęcie przed i po zaciągnięciu ręcznego to lewy zacisk w którym wymieniałem tłoczek wraz z gumkami czyszczone wszystko i smarowane. Blacha z tyłu zacisku nie opiera się o drugą cały czas w tym samym miejscu. Po podniesieniu auta i zakręceniu kołem, koło obraca się bez oporu. http://www.directupload.net/file/d/4140/faqd6i5k_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4140/3vc8akjy_jpg.htm Trzecie oraz czwarte zdjęcie to zacisk z prawej strony czyszczone prowadnice smarowane przy tłoczku nic nie ruszane wcześniej nic się nie działo. Widać że przed i po zaciągnięciu ręcznego blacha się odchyla a następnie wraca do swojej pozycji. Po podniesieniu auta i zakręceniu kołem koło słabo się kręci jest opór. Mam pytanie przy montażu zacisku nie cofnąłem tłoczka do końca i zacisk wskoczył mi z dużym oporem czy to może być przyczyna? czy ten tłoczek później się automatycznie nie dopasowuje? http://www.directupload.net/file/d/4140/cjz9vbip_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4140/4jdt3g7v_jpg.htm
  13. Tylko teraz jak patrzę na lewa a prawa stronę to z jednej strony z tyłu zacisku te blachy to z jednej strony jedna opiera się o drugą a z drugiej się nie opiera jest z 2-3cm przerwy i niewiem które jest prawidłowo.
  14. Ale wtedy ręczny byłby słaby a nożny wporzadku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...