bmazik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bmazik
Osiągnięcia bmazik
0
Reputacja
-
Słuchajcie pogrzebałem trochę pooglądałem furę z góry i z dołu, wykluczyłem pęknięcie uszczelki brak wycieków i brak CO2 w układzie chłodniczym, po odkręceniu zacisku od turbiny zauwazyłem w przewodzie(rurce plastikowej chyba jest to wlot powietrza) znajduje się spora ilość oleju i płynu chlodniczego którego również ubywa bardzo dużo.
-
Witam, u mnie pojawia się taki sam komunikat po otworzeniu maski, znika po okolo 50-100 km przejechanych po jej zamknięciu. Później widoczny jest na monitorze normalnie poziom oleju. Podobno pod maską jest jakaś czujka.
-
Dziś dodatkowo sprawdziłem go pod komputerem nie ma żadnych błędów. Znalazłem jeszcze kilka informacji na temat częstej przypadłości a mianowicie wypluwanie oleju przez turbinę, to co proponujecie. Jechać z tym do ASO czy szukać kogoś innego?
-
Witam Koledzy! Jak w temacie, od kilku miesięcy jestem posiadaczem Audi. Mam duży problem z ubytkiem oleju bo jest to aż 1 litr na około 3500 KM. Nie widać żadnych wycieków. Jeżeli chodzi o modele z większym motorem 2.0 TFSI, to jest bardzo dużo opinii na temat tego, że producent podaję za normalne spalanie oleju na poziomie 0.5 l/ 1000 km. Jeżeli chodzi o 1,8 TFSI 120 KM to nie mogę nigdzie tego wyszukać, w ASO Twierdzą, że jest OK ale nie wierzę. Proszę Was o wasze opinie i wskazówki.
-
Witam, Przeszukuje różne fora i opinię w internecie na temat, dużego zużycia oleju w Silniku 1.8 TFSI 120 Km. Około 3 miesiące temu zakupiłem samochód Audi A4 1.8 TFSI 120 KM, strasznie ciągnie mi dużo Oleju na 3000-3500 dolewam 1 litr oleju, Auto jest z 2010 roku przebieg auta 160 tys km, nigdzie nie widać wycieku w ASO odpowiedzieli mi, że te silniki tak mają. Co powiecie na ten temat?