Skocz do zawartości

bmazik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bmazik

Osiągnięcia bmazik

0

Reputacja

  1. Słuchajcie pogrzebałem trochę pooglądałem furę z góry i z dołu, wykluczyłem pęknięcie uszczelki brak wycieków i brak CO2 w układzie chłodniczym, po odkręceniu zacisku od turbiny zauwazyłem w przewodzie(rurce plastikowej chyba jest to wlot powietrza) znajduje się spora ilość oleju i płynu chlodniczego którego również ubywa bardzo dużo.
  2. bmazik

    sprawdzenie oleju

    Witam, u mnie pojawia się taki sam komunikat po otworzeniu maski, znika po okolo 50-100 km przejechanych po jej zamknięciu. Później widoczny jest na monitorze normalnie poziom oleju. Podobno pod maską jest jakaś czujka.
  3. Dziś dodatkowo sprawdziłem go pod komputerem nie ma żadnych błędów. Znalazłem jeszcze kilka informacji na temat częstej przypadłości a mianowicie wypluwanie oleju przez turbinę, to co proponujecie. Jechać z tym do ASO czy szukać kogoś innego?
  4. Witam Koledzy! Jak w temacie, od kilku miesięcy jestem posiadaczem Audi. Mam duży problem z ubytkiem oleju bo jest to aż 1 litr na około 3500 KM. Nie widać żadnych wycieków. Jeżeli chodzi o modele z większym motorem 2.0 TFSI, to jest bardzo dużo opinii na temat tego, że producent podaję za normalne spalanie oleju na poziomie 0.5 l/ 1000 km. Jeżeli chodzi o 1,8 TFSI 120 KM to nie mogę nigdzie tego wyszukać, w ASO Twierdzą, że jest OK ale nie wierzę. Proszę Was o wasze opinie i wskazówki.
  5. Witam, Przeszukuje różne fora i opinię w internecie na temat, dużego zużycia oleju w Silniku 1.8 TFSI 120 Km. Około 3 miesiące temu zakupiłem samochód Audi A4 1.8 TFSI 120 KM, strasznie ciągnie mi dużo Oleju na 3000-3500 dolewam 1 litr oleju, Auto jest z 2010 roku przebieg auta 160 tys km, nigdzie nie widać wycieku w ASO odpowiedzieli mi, że te silniki tak mają. Co powiecie na ten temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...