Skocz do zawartości

krodan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krodan

  1. Potrzebuję pomocy / rady: od ponad miesiąca mam problem, najpierw odpalał dobrze ale po 20 min sam gasł, VAG pokazał: 16555 System zbyt ubogi (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Skasowałem błędy ale błąd 16686 i 16706 pozostał. Szukałem przebicia na kablach zapłonowych, nawet wymieniłem ale nie pomogło (słychać było cyknięcia iskier) - przewody wymieniałem na BERU - pomogło na "chwilę" - 2 dni temu wymieniłem cewkę zapłonową - od 2 dni jest OK, nie szarpie i nie "strzela" błąd nadal został 16706 - czujnik obrotów silnika (położenia wału korbowego), zrobiłem pomiary: 845 Omów na zimny po rozgrzaniu brak sygnału więc wymieniłem na nowy ale nadal błąd wisi i tu mam pytanie do specjalistów elektryków: - pomiar omomierzem - 945 na zimny wyłączonym silniku; 1040 na ciepłym; - pomiar V wtyczki/wiązki z Auta - na zaciskach 2,4V - chyba za mało, jak dodaje gazu to wzrasta do 5-6V, jak wyłącze zapłon to jeszcze przez parę sekund jest napięcie - co może być przyczyną - może przełącznik ??? błąd wyskakuje od razu po skasowaniu Pozdrawiam 31.03.2014 od 2 dni było całkiem dobrze - odpalał od razu, chciałem sczytać błędy i nagle zgasł (stałem na odpalonym silniku) i znowu źle odpala nowe błędy: 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem po kasacji nie pojawiły się w/w błędy ale powrócił 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału
  2. Też to przechodziłem, u mnie była kumulacja, wszystko wywalił VAG: 1. przebicie (słychać było cyknięcia iskier) - przewody wymieniałem na BERU - pomogło na "chwilę" - 2 dni temu wymieniłem cewkę zapłonową - od 2 dni jest OK, nie szarpie i nie "strzela" 2. błąd 16706 - czujnik obrotów silnika (położenia wału korbowego), ciężko odpalał - wymieniłem ale nadal błąd wisi i tu mam pytanie czy do specjalistów elektryków: 1. pomiar omomierzem - 945 na zimny wyłączonym silniku; 1040 na ciepłym; 2. pomiar V wiązki z Auta - na zaciskach 2,4V - chyba za mało - co może być przyczyną (oprócz przebicia jeśli jest a nie mogę znaleźć) - może przełącznik ??? Koledze proponuję tak jak pisali inni: 0. jeśli możesz to sczytaj błędy VAG-iem - niestety to podstawa przy diagnozie - on ci powie - jeśli przebicie na przewodach lub cewce to wywali że wypadanie zapłony na cylindrze itp. 1. wymienić przewody - jeśli jeszcze nie były - instalacja LPG jest bardzo czuła na elektrykę 2. jeśli na Pb jedzie dobrze to możliwe że rozjechała się mapa kompa od LPG - wizyta u "gazownika" 3. przepływka i przpływomierz do sprawdzenia i adaptacji Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...