
dragon53
Pasjonat-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dragon53

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Czy u Ciebie owa rura jest pusta w środku i czy na końcu jest otwarta czy zamknięta??? U mnie buczenie wróciło tylko co ciekawsze po zaślepieniu w filtrze powietrza tego otworu buczenie praktycznie ustało do 100km/h jest ok powyżej znowu buczy. Kwestia czy ten dolot po jakimś czasie się zużywa - kruszeje i stąd owe buczenie? PS. U mnie zawory itp. jest ok, w międzyczasie ściągana była głowica - nowe zawory i uszczelnienia - wałek i szklanki Ruville - na razie chodzi ale buczy ...
-
załatwiłem sobie oryginały - czekam tylko jak mocno będzie mnie to bolało ale przynajmniej wiem iż będzie ok. Oryginał to oryginał: szklanki plus wałek.
-
i co i ten jest ok? jesteście pewni? A szklanki jakiej firmy - bo teraz mam tego samego prod. co wałek więc wolę też wymienić aby potem się nie okazało iż za miesiąc szklanki mi padną - a wymiana to kupa roboty i kasy. Jakie szklanki polecacie?
-
Nie mam siana na wyłożenie na nowego. A reklamacja będzie pewnie trwała z miesiąc a to jest jedyne auto jakie mam....
-
Teraz to już sam nie wiem - byłem z tym u mechanika i mówi iż niema takiego silnika - sprawdzilismy razem w bazach cześci, z których kupują. co lepsze rozrząd pasuje od AVB plus wałek , szklanki etc. też mam od AVB i jest ok... nie wiem o co chodzi.... a numer jest podobno na 4 cylindrze a ja mam to na 1 - w małyszu silnik jest obrócony więc nume rsilnika jest przy kabinie a aby tam dojrzec trzeba pewnie odkręcić filtr paliwa... raz siąde i sprawdzę dla świętego spokoju.... ---------- Post dopisany 08-11-2013 at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2013 at 11:10 ---------- Silnik jest jendak AVB... numery za 4 garem. Chłopaki ostrzegam bo moje auto jest spowrotem u mechanika, NIE KUPUJCIE wałków firmy CI / EUROCAMS ja kupiłem i po przejechaniu 1500km. koniec - nawet nie będę opisywał - sami zobaczcie po fotach. Teraz czeka mnie reklamacja.... a aby nie zostać bez auta zakup innego.... ale już używka oryginalna + wymiana oleju. Dałem za cały nowy kpl. 900pln. i mam ..... <wnerw>
-
Przepływka wymieniona i jest OK. Auto wróciło do życia i spalanie spadło. Mam tylko prośbę o sprawdzenie numerów, szukałem na silniku i znalazłem: na głowicy: 038.103.373R na bloku wybite na stałe: 038AN 80HBH V1600 a wyżej wybite HGL. żadnych innych numerów nie znalazłem. Czy to poprawne oznaczenia AVB, który powinien znajdować się w moim aucie? ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- Z tego co wyczytałem na forach jednak mam inny silnik heheh 110KM 1.9TDI HGL montowany w Golf V i New Beetle... nieźle ...
-
Używane tylko dla handlarzy - ja osobiście też nie kupię używki. Kupiłem nowego ale podróbkę nie BOSCH ale teraz kupię BOSCH ale niestety ten co potrzebuję na allegro najtaniej jakieś 440PLN z wysyłką. ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- Wymienić muszą - zgodnie z naszym prawem w ciągu 10 lub 14 dni od daty zakupu masz prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny - oczywiście towar nie może nosić śladów użytkowania - to nie UK... OK, już kupiłem BOSCH 0 281 002 461 - taki jak mam - byle było ok, bo 430 PLN poszło...
-
wymienie - tylko kwestia iż teraz dałem 200PLN a na ten co mam muszę dać 440PLN z wysyłką...
-
Wtyczka pasuje-ale czy sam sensor to nie wiem... A co z odczytem??? Czy ten sensor nie będzie w jakiś sposób przekłamywał czy coś? Teraz mogę przepływkę jeszcze oddać ale jak tylko dotknę ją śrubokrętem to mogę zapomnieć. Więc obawiam się sytuacji iż senso przełożę a okaże się, że i tak na końcu będę musiał kupić nową przepływkę. I będę dodatkowe 200PLn w plecy za obecną.
-
Kolego ja mam oryginalnie AVB ale przepływkę mam od AWX - AVF! Pytanie dotyczyło czy kupić do AWX czy szukać do AVB ale o większej średnicy!
-
Wiesz jak to jest, zapytam a i tak powie, że wysłał dobrą... bo nie mając innej przepływki o tym samym numerze, nie mam dowodu - jeśli faktycznie wysłałby mi inną. Różnica na pierwszy rzut oka - to o wiele krótsze wejście przepływki do filtra - zdjęcie poniżej. Górna przepływka - obecna , dola nowa: 038 906 461 B ---------- Post dopisany at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ---------- Chłopaki doradźcie - chce zamówić poprawną przepływkę - kupić tak jak mam ??? czyli teoretycznie do AWF czy szukać???
-
średnice są te same??? Czy miałoby sens zakładanie innej przepływki od AVF - z powodu iż auto jest podkręcone?? ---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ---------- Sprawdziłem na aukcji, na której kupiłem aktualną przepływkę - i tam jest podany numer jak Twój ale ona jest za mała.... co widać na wcześniejszym poście... kwestia czy allegrowicz wpisał złe numery zamiennika czy 461B jest faktycznie mniejszy?
-
ok. THX chłopaki. Zakupiłem zamiennik za 200PLN - BOSCH niestety kosztuje 500PLN z wysyłką, a zamiennik ma 24m.gwarancji więc chyba da radę... A zakupiłem ją ponieważ, teraz spalanie w trasie mam 8L/100km. ( co dziwne takie samo przy 130km/h czy 180km/h - testowałem przed weekendem jak wracałem z Warszawy - 280km. prostej na płatnej A2) w mieście 9-11L - trochę za dużo...... Auto po wałku pali z rana na dotyk i po poprawnym zamontowaniu filtra jest cisza.... tylko to spalanie trochę mnie..... fakt jest podkręcony z 101km na ok 140km. ale średnie trochę wysokie. Służbowy Passat z 131km jest na 168km i średnie spalanie na trasie przy 140-160km/h - 5,8-6,0L/100km. wskazanie kom. aż mi szczęka opadła na całym zbiorniku zrobiłem 1150km. Oczywiście trasa PL-DE-AT- Szwajcaria - PL - łącznie 2800km. ---------- Post dopisany 03-11-2013 at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2013 at 22:43 ---------- Chłopaki mam problem z przepływką, mianowicie aktualna jest na bank padnięta - gdzieś na forum czytałem iż można zrobić dodatkowy otwór w czujniku aby sprawdzić ... tak zrobiłem i auto nie to, dzisiaj jak popadało to 1-2-3 bieg po mocnym wciśnięciu w gaz miałem problem ze złapaniem przyczepności - ato śmiga jak nie to auto ale na wolnych obrotach dziwnie przerywa... Zakupiłem jak wcześniej pisałem podróbę z aukcji: PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA AUDI A4 2001-04 1.9 101KM (3602801562) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Silnik AVB - wszystko się zgadza ale jak chciałem ją założyć okazało się iż jest zdecydowanie za mała... numer BOSCH to 074 906 461B - z tego co widziałem na allegro jest ona do 2,0TDI 140km... o co chodzi??? ktoś wcześniej założył złą czy te auta miały mieszane przepływki? ---------- Post dopisany at 01:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:10 ---------- gdzie na silniku szukać jego oznaczenia aby mieć pewność iż jest AVB ???
-
kkam - z czystej ciekawości - po czym wywnioskowałeś iż u mnie może być problem z przepływką???
-
Miałem problem ze szczelnym montażem - gdy był tak po prostu przyłożony guma nie dolegała w 100% widać to doskonale jak założysz sam dół... więc zrobiłem dodatkowe uszczelnienie - jakby oring - mianowicie zwinąłem kawałek szmatki, kupiłem taśmę do ratunku węży tak aby była odporna na temp. zawinąłem ją całą ową taśma - całą rolką zużyłem- do blachy wkleiłem delikatnie na silikon - aby mi nie uciekał - spadał. Grubość tego własnego oringu to ok 1cm. - grubość i na 2cm szerokości - teraz bez męczenia filtr przylega w 100% i jest cisza.... no i teraz delektuje się z jazdy.... wreszcie... ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ---------- jak chcesz na szybko sprawdzić czy to to - obwiń owy wlot na filtrze szmatka, znaczy dookoła gumy aby szmatka robiła za dodatkowe uszczelnienie - przykręć filtr- sprawdzając czy ładnie przylega - odpal auto i zobaczysz - tak u mnie sprawdziliśmy. Po czym zrobiłem na konkret - owy oring... Dzięki , jutro będę kombinował. Tylko uważaj na grubość aby nie był za gruby, bo wtedy będziesz miał problem z przykręceniem filtra do błotnika - wyskoczy z gumy - znam z autopsji.. hehehe