Skocz do zawartości

seba1988

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seba1988

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia seba1988

1

Reputacja

  1. Witam. Jako, że i ja byłem kilkukrotnym klientem Karola dodam kilka groszy od siebie. Pierwsze wrażenie ok zna się na rzeczy i wszystko było ok prócz jakiś małych wpadek typu po wyjechaniu z warsztatu spadła rura z intercolera ale wróciłem i poprawili. Ogólnie zdanie mam podzielone od pochwał po niezadowolenie i już tam nie pojadę ze względu na olewanie klienta. OLEWANIE przez duże O. Jestem w stanie dużo zrozumieć rodzina, urlop itd. Dzwoniłem w sumie przynajmniej 4 razy chcąc się umówić na wizytę. Najpierw mówił, że nie przyjmuje już aut do urlopu. Ok czekam dzwonie znowu żeby zadzwonić kiedy indziej. Ale, że chciałem tylko do niego więc spokojnie poczekałem z miesiąc. Będąc przekonany, że dziś uda mi się w końcu zapisać na termin usłyszałem żebym sobie poszukał innego mechanika. Innym razem dzwoniąc pytając o termin usłyszałem dobra bo nie mam czasu i się rozłaczył. Ogólnie mechanik dobry ale nie tak z podejściem do klienta który zamiast jechać do konkurencji czeka miesiąc na niego a on ma cie w d...
  2. No a jak mam wyciagnąc ten pin? Podłączam vag i co dalej
  3. Problemu ciąg dalszy poprzedni właściciel zmienił klamkę kierowcy na zwykłą bez zamka i pomalował pod kolor ( co by było go trudniej ukraść). A skąd mam wziąć ten pin?
  4. immo czyli nie odpale? Jak ewentualnie "dokłada" się klucz?
  5. Nie mogę po prostu "dokodować " go żeby oba działały? Czyli albo kodować dwa albo jeden będzie działał?
  6. Witam mam nietypowy problem. Mam ogólnie dwa kluczyki z czego jeden niezakodowany. No i tutaj rodzi się problem bo kluczyk zakodowany pojechał i nie mam go fizycznie a do kodowania kluczy potrzebne są dwa. Czy jest możliwość zakodowania tego jednego (czystego) nie tracąc drugiego (zakodowanego) żebym mógł jakoś się dostać do auta?
  7. Witam. Mam problem u siebie z klimatyzacją. Ogólnie układ jest szczelny ale postanowiłem wymienić osuszacz oraz dyszę jako, że jeszcze oryginał był. I w czym rzecz. Jak są chłodne dni (ok 10*) na ustawionej temp 22* jest ciepło że muszę schodzić do 18* żeby było znośnie a jak jest ciepło ( ok 20-25*) wieje zimne powietrze przy tej samej 22* temp. I się zastanawiam bo powinien utrzymywać ciągle stała temperature a nie jak w manualu. Wydaje mi się że to któryś z czujników ale który? Dodam, że przed wymiana gratów było to samo. Ma ktoś pomysł? Błędów na klimatroniku nie ma. A4 B6 1.8T AVJ 2001r Podrawiam
  8. Witam. Jako, że pracuje troszkę przy klimatyzacji sam obsługując postanowiłem wymienić dyszę dławiącą. Nie miałem pojęcia do końca, że kolory tych dysz są tak ważne jak uświadomiono mnie na szkoleniu. I tu nasuwa się pytanie (bo starą wyrzuciłem a zapomniałem kolor) jakiego ma być koloru? Bo gdziekolwiek nie szukam w konfiguratorze to każdy kolor ma niby pasować co jest sprzeczne. Ma ktoś możliwość ustalenia tego? Mam 1.8T 150 km 2001r avj sedan
  9. amortyzarory raczej ok nikt nie mowi mi nic a byłe u kilku. A co do sprezyn to wymieniłem obie na tyle czyli pare
  10. ale czy wysokość auta zależy od amortyzatora?
  11. ale czy wysokość auta zależy od amortyzatora?
  12. seba1988

    Przechylone auto

    Witam. Ostatnio zauważyłem, że moje audi bardziej siedzi z lewej strony. Wiedząc, że luzów brak geometria zrobiona niedawno zostały sprężyny. No i poszły do wymiany narazie dwie a ku memu zdziwieniu nic kompletnie to nie dało. Jak auto było przechylone tak jest. Mechanicy rozkładaja rece. Dodam, że auto nie było bite a to pojawiło mi się jakiś czas temu. Poradzcie coś proszę
  13. Witam! Jakieś dwa lata temu kupiłem A4 B6 i chyba ktoś zmieniał sprężyny na niższe bo bo dosyć nisko stoi. Ale nie dawno lewy tył zaczał wyraźnie odstawać od reszty bo chował się aż pod nadkole lekko. Mechanik oglądałale mowił że nie jest pęknięta. Mimo wszystko chciałem wymienić wszystkie. Pojechałem kolejnego razu na wymiane i zdziwienie bo padło pytanie czy mam sprężyny ze sobą a ja skąd mogłem wiedzieć o tym i jakie wybrać. Więc skończyło się na tym, że odjechałem i szukam odpowiednich. Moje dane z wlepki A4 B6 1.8T 150 km AVJ 1BE OJF OYG. Czy ktoś coś zaproponuje? postaram się wstawić poglądowe zdjęcie jak to wygląda. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3552268c7d358697.html http://www.directupload.net/file/d/4068/4ne4puwu_jpg.htm Dodam jeszcze bo to chyba istotne, że założyłem sobie instalacje gazowa i mam butle ok 50l. Więc może trochę mocniejsze trzeba? Przód: 0JF = 6. kategoria wagowa przedniej osi (8E0411105CE ?) Tył: 0YG = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 1ba:473--495 1br:473--495 1be:496--519 0YG - klasa wagowa 7 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 473-495 kg - przy 1BR (zawieszenie "zle" drogi): 473-495 kg - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 496-519 kg 8E0511115DH Coś takiego znalazłem czy dobrze?
  14. czym objawia się problem?
  15. Witam koledzy. Ostatnio dopadł mnie problem otwierania bagażnika. Zawsze było normalnie ręcznie aż do owego dnia. Otwieranie klapy przestało reagować. I teraz otwieram tylko z kluczyka bądź przyciskiem na kluczyku. I wygląda to tak. Ten przycisk-klamka w klapie ma uszkodzona gume wzdłuż jego długości więc może być winna wilgoć która się dostawała. Więc pewnie jakiś mikrostyk do wymiany i osłona czy jak to nazwać to to się chwyta chcąc otworzyć bagażnik. Me pytanie jest następujące. Jak to rozebrać? I gdzie to kupić? Bo całą listwę z lampkami tablicy chyba nie trzeba?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...