Skocz do zawartości

Kanonier92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kanonier92

Osiągnięcia Kanonier92

0

Reputacja

  1. Kanonier92

    1.8 T Q 190 km?

    Minęło kilka miesięcy od zakupu auta więc mogę powiedzieć że jest bezproblemowe. Zbiera się dobrze, od 2 tys obrotów już ładnie idzie. Oczywiście takiego przyspieszenia jak we wcześniejszym 2.5TDI nie ma, ale jest zdecydowanie wystarczająco. Przy ekonomicznej jeździe w trasie spalił 6.5 litra benzyny. Przy normalnej jeździe pali około 8-9 litrów jeżdżąc po mieście. Auto dobrze trzyma się drogi i potrafi dać przyjemność z jazdy. Największy minus to dość słabe wyciszenie, w środku jest dość głośno powyżej 120km/h.
  2. Kanonier92

    1.8 T Q 190 km?

    Jeśli kogoś to interesuję to kupiłem już swoje B6. Padło na kombi, 2002 rok 150PS, samochód sprowadzony ze Szwajcarii, już po kompleksowym sprawdzeniu w bardzo dobrym stanie, jedynie rozrząd do wymiany niedługo i oleje od razu wszystkie będę wymieniał tak profilaktycznie
  3. Kanonier92

    1.8 T Q 190 km?

    Nie, auta dopiero szukam, a pytam się orientacyjnie. Co do silnika 2.5TDI to ja nie mogłem narzekać bo nie zawiódł mnie ani razu, chciałem jeszcze rok pojeździć, ale wymiana pompy wtryskowej się zbliżała, a że zakup diesla był w moim przypadku nieco nieprzemyślany bo do roboty daleko nie mam więc ta V6 nawet nie zdążyła się zagrzać zanim dojechałem to wolałem sprzedać niż dokładać do jakby nie patrząc 16-letniego auta.
  4. Kanonier92

    1.8 T Q 190 km?

    A nowa dobra turbina to w jakiej cenie?
  5. Kanonier92

    1.8 T Q 190 km?

    Czyli regeneracja turbiny nawet tej w silniku o mocy 190PS to wydatek około 500-600zł? To by był nieduży wydatek jeśli już by się trafił. Ciekawi mnie jeszcze ile kosztowałaby wymiana turbiny na nową... patrzałem na allegro to są i po 800zl i są jakieś modyfikowane że do 220PS mogą dojść za ponad 3 tys. Jeśli już bym szukał to turbin beż żadnych modyfikacji, moc żeby była taka jak powinna być, tym bardziej że jakby nie patrząc 3tys. to już duży wydatek. Oczywiście mam nadzieję że kupię tak dobry i zadbany samochód że nic nie będę musiał do niego za bardzo wkładać (z tych poważniejszych i droższych napraw), bo nawet tak felernym 2.5TDI przez dwa lata wymieniłem jedynie klocki hamulcowe z przodu (koszt z robocizną 150zl) i zacinała mi się elektrycznie regulowana szyba z przodu po prawej stronie. Mam jeszcze pytanie odnośnie instalacji LPG. Do silnika o mocy 190PS taka instalacja będzie droższa niż np przy 163 lub 150PS? Jaką najlepiej założyć do tego silnika? Stag300 się nada?
  6. Kanonier92

    1.8 T Q 190 km?

    Witam! Odświeżę nieco ten temat, ponieważ przyszedł mój czas na wymianę auta. Zdecydowałem się na silnik 1.8T, nie ukrywam że kusi mnie silnik z 190PS, bo jadąc silnikiem 150PS czuję niedosyt w porównaniu do mojego wcześniejszego auta (A6 C5 2.5TDI, kupiony już po chipe, więc miał z 170PS), choć spalanie będzie pewnie większe. Mam jednak pytanie o turbo w tych silnikach. Im większa moc tym większe turbo (150<163<190)? Chodzi mi dokładnie o ewentualny koszt regeneracji/wymiany turbo w poszczególnych silnikach 1.8T. Z góry dziękuję za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...