-
Postów
113 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O boro81

Informacje
-
Imię
BORO
-
Miasto
Giżycko
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Właśnie w tygodniu wymieniam g28 i dam znać co i jak . Rozrząd ustawiony idealnie i jest nowy . Odnośnie ciśnienia oleju , fazatory by pewnie nie przechodziły testu Problem rozwiązany , cały czas wymieniałem nie ten czujnik , myślałem, że pierwszy czujnik to g40 , a co się okazało pierwszy czujnik to g300. Brak błędów i wypadania zaplonów i gruszki też działają . Pozostało już tylko wymienic zawór odmybo jest nieszczelny. Pozdrawiam
-
Blad pojawił się przed wymianą rozrzadu I jest również po wymianie rozrządu . Rozrząd ustawiony w Sulejówku -1 0 0 1 , . Wymieniony dwa razy czujnik g40 i bez zmian . Dziwna sytuacja ponieważ auto po przejechaniu 20 km łapie obroty w granicach 950 obrotów na jałowym i występuje wypadanie zapłonu podczas jazdy . Odziwo przy podmianie czujnika g40 I g300 wystąpił błąd g300 , stąd decyzja na zakup drugiego czujnika. Ale było bez zmian . Auto po przejechaniu około 20 km trzyma obroty w okolicach 950 i trzęsie jakby nie chodziło na wszystkie gary . Ps. Płynu nie ubywa i nie gotuje się . Na pewno mam nieszczelnosc sprawdzona grupa 33 i 32 W vcds jest odbył grupie 33 nawet do -15 . Na dodatek przestał działać zawór n156 przy samych gruszkach ciśnienie dochodzi do niego i dalej czujnik nie puszcza. Czytałem gdzieś , że takie cyrki mogą się dziać przy padajacym czujniku g28 . Dla pewności wymienię zawór n156. Zamówiłem nowy zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej , uszczelki kolektora ssacego , uszczelke miedzy kolektorem a przepustnicą i oring od dolotu do przepustnicy. W ten sposób wyeliminuje nieszczelnosc w dolocie. Jeżeli to nie pomoże to wymienię jeszcze g28 , czy ktoś miał podobny problem ?
-
Nadszedł i na mnie czas , wypadanie zapłonu na bank1 oczywiście sporadyczne mogę przejechać 200km i nic , nowy rozrząd ustawiany w Sulejówku . Po przeczytaniu postów sprawdziłem po usunięciu błędów kanał 030,031, 032 , 033 i jak widać wartości po usunięciu błędów wynoszą -14.1 , jedyne co mi przychodzi do głowy to uszczelki pod kolektorem ssacym , kiedyś wymieniłem wałek z gruszkami i nie ruszyłem uszczelek. Może być też ezektor ? Przy błędach mam również błąd czujnika g40 więc jest to zapewne powiązane z nieszczelnościami.
-
Tak docinałem
-
Auto teraz jest u lakiernika , maluje całą fure i odrazu wleci powłoka ceramiczna , odnośnie felg mam w planach vosseny cvt 19 cali
-
Filmik juz kiedyś wrzucałem w dziale wydechowym ale nagram coś nowego i wrzucę .
-
Audi A4 B6 2.5 TDi AkE quattro bi-xy b8 S4 18 Gwint AP
boro81 odpowiedział(a) na mariuszbielsko temat w Audi A4/S4 B6
Fajnie wyszło z tym gwintem , powiedz kolego miałeś problem z tylnymi sprężynami ? Również mam quattro i czytałem , że jest problem żeby wyciągnąć ,włożyć nowe sprężyny. -
To fakt koza straszna , auto za 2 tygodnie wraca od lakiernika i montuje gwint
-
Na zdjęciu w bagażniku są czarne zakurzone
-
Felgi w takim kolorze kupione , według mnie jest to kwestia gustu
-
Witam Od ponad dwóch lat jestem posiadaczem Audi a4 B6 3.0 Quattro manual , od czasu zakupu trochę inwestowałem w samochód co można zauważyć niżej na zdjęciach , w planach jest jeszcze kilka rzeczy do zrealizowania. W aucie zostało zrobione : Zderzak przód S-line Zderzak tył S-line Listwy Progowe s4 Lotka s4 Felgi 18 cali z rantem Nowe opony Dębica Frigo HP 16 205/55 Nowe opony Fulda sportcontrol 18 225/40 Nowy wydech WMSport Usunięte sondy lambda w ECU usunięte dwa katalizatory Dokładki Lusterek ProLine Manetka i odblokowanie pełnego Fis Ustawienie rozrządu ( Sulejówek) a co w planach : Malowanie całego samochodu ( w trakcie realizacji ) RNS-E Nagłośnienie BOSE dokadka z CUPRY Gwint Po Zakupie : No i Zaczynamy Felgi 18 cali Nowe Opny Fulda SportControl Felga na Aucie ( Koza) Malowanie Zacisków Efekt Końcowy Lusterka chromowe ProLine Nowy Wydech WMSport 90mm Dokładki S-Line I Już na aucie no i efekt po założenie wszystkiego ... Narazie brak Lotki na aucie , z uwagi na to , że auto dzisiaj idzie do malowania i efekt końcowy wrzucę za 2 tygodnie
-
I jak kolego poradziles sobie z problemem ? Bo ostatnio również i u mnie zawitała ta kontrolka.
-
Dzięki panowie za pomoc , takiej odpowiedzi oczekiwałem Pozdrawiam
-
Witam W przyszłym tygodniu maluje cały samochód u lakiernika i jest problem z progami ponieważ są miękkie i lakiernik stwierdził , że lakier może odchodzić , z uwagi na to że dużo osób ma pomalowane progi mam pytanie czy lakier schodzi z tego miejsca ? i czy na prawdę jest nie możliwe pomalowanie progów w kolor .