Do tego chłodnica z wentylatorem, osuszacz, parownik tu chyba wymiana całej nagrzewnicy Cie czeka, przewody wysokiego i niskiego cisnienia, nie wiem jak wygląda panel klimatronika w wersji bez AC
Tylko że ten climatronic w pełni działa sterowniki temperatur można przełączać zarówno ze strony kierowcy i pasażera tylko cały czas świeci się ECON .
Tak czy tak będę musiał rozebrać kokpit żeby wpiąć się z wężami do nagrzewnicy dobrze by było jakby ta nagrzewnica pasowała, a od climatronica wychodziła wiązka elektryczna ale z góry zakładam że nie będzie tak pięknie jak mi się to wydaje. Jestem laikiem ale na chłopski rozum ta wątpię żeby Panowie z Audi robili nagrzewnicę inną niż ta co jest montowana seryjnie do wersji z AC. Skoro komputer wykrywa klimatyzację a pokazuje tylko jej błąd to jest światełko nadzieji że może coś z tego wyjść.
Do tego chłodnica z wentylatorem, osuszacz, parownik tu chyba wymiana całej nagrzewnicy Cie czeka, przewody wysokiego i niskiego cisnienia, nie wiem jak wygląda panel klimatronika w wersji bez AC
Tylko że ten climatronic w pełni działa sterowniki temperatur można przełączać zarówno ze strony kierowcy i pasażera tylko cały czas świeci się ECON .
Tak czy tak będę musiał rozebrać kokpit żeby wpiąć się z wężami do nagrzewnicy dobrze by było jakby ta nagrzewnica pasowała, a od climatronica wychodziła wiązka elektryczna ale z góry zakładam że nie będzie tak pięknie jak mi się to wydaje. Jestem laikiem ale na chłopski rozum ta wątpię żeby Panowie z Audi robili nagrzewnicę inną niż ta co jest montowana seryjnie do wersji z AC. Skoro komputer wykrywa klimatyzację a pokazuje tylko jej błąd to jest światełko nadzieji, że może coś z tego wyjść.