Skocz do zawartości

gacek882

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gacek882

  1. szczeze to po tym co tu wyczytalem to sie nastawiłem bóg wie na co a tu troche rozczarowanie ale to tylko dlatego ze sie na inne odczucia nastawiłem ale to tylko moje nastawienie bylo zle, ale czuc szczegolnie na wyzszych biegach podczas wyprzedzania idzie gladko :>
  2. a wiec jestem po programie. dawki nie zmienialem zostawilem to robertowi z TUNE-up do decyzji czy zmieniac,i nie zmienial jej bo auto w seri lekko dymilo a to tylko by pogorszylo sprawe. tu znajdziecie wykresik: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187165.0 i dzieki za wczesniejszą pomoc
  3. uwazam ze dobra robota auto puszcza delikatnie dymek ale to prawdopodobnie wtryski sie kończą.
  4. dawka jest ok 5,4 i nizej vagiem nie zjade, musze nastawnikiem sie zajac, jest jakis sposob na odkrecenie tej specjalnej sruby?? jakas doraboana nasadka czy cos. a i jeszcze nastawnikiem regolowac przy zgaszonym czy włączonym silniku? bo nigdzie tego nie znalazlem. zapomnialem zapytac która czecia nastawnika sie reguluje...domyslam sie ze caly nastawnik trzeba popuscic??ale nie jestem pewien i prosze potwierdzic,bo reszta srub jest od pokrywy nastawnika?
  5. wiem ze skopalem ale teraz juz nic nie poradze jutro sie wezme za to i bede ustawial az do bulu. to czyli dawka nic nie ma wspulnego z doladowaniem?[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 17:16_________________________________________________wrzucam logi z wczorajszego przestawiania sztangi,powiedzcie ktorego logu mam sie mniej wiecej trzymqac zeby bylo dobrze: 1.Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34907.html 2.Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34908.html 3.Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34909.html 4.Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34910.html 5.Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34911.html 6.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34912.html 7.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34913.html 8.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34914.html 9.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34915.html 10.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34916.html ostatnie ustawienia mam teraz [br]Dopisany: 11 Luty 2011, 17:33_________________________________________________sory ze robione nie pojedynczo ale jutro juz bede robil pojedynczo
  6. przeplywomierz orginalny bosha,program bede robił w TUNE-UP Gdansku bo tam wsumie mam najblizej, ale jak rozmawialem z robertem przez tel to mowil zeby ruszyc gruszke bo za bardzo puzno wstaje. powiem szczeze ze ryszylem gruszke, jest jakis sposob zeby ja ustawic tak jak byla?? moze jakims przyzadem ?? bo juz sie pogubilem ile obrotów bylo a na znaki ciezko trafic
  7. a wiec wyczyscilem turbo ,wywalilem kata i zmienilem filtr paliwa i zrobilem logi dynamiczne: Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34747.html Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34748.html turbo pracuje wmiare dobrze tylko cos pozno wstaje ,przeplywka zaczela mierzyc lepiej.czy przyczyna poznego wstawania turbo moze byc wyciecie kata??
  8. jezdze troche ostrzej teraz i widze ze jest poprawa z turbo: http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34387.html w srode biore sie za czyszczenie turbo i przy okazji pozbede sie tego kata
  9. nie mam zbytnio od kogo. a na 1/2 fis powinna sie tez swiecic kontrolka plynu do spryskiwaczy?? jesli tak to tez mi nie swieci to moze i naprawde cos z zegarem
  10. w której grupie szukać błedu?? na silniku i ukladzie komfortu nie ma błedów. a z licznikami nie łączy mi sie vag jak i z poduszkami
  11. nie moge znalesc nic nigdzie na forum na ten temat. mam licznik z 1/2 fis i nie pali mi sie wogole rezerwa ,nie wiem czy to ma jakis z tym związek ale jak zatankuje na full to wskazówka sie podnosi po ok 100km przejechanych
  12. wiem ze moze i nie potrzebnie ale mam to juz z glowy a zamiast kata mozna wstawic jakas strumiennice albo przelot bo widze ze sa gotowe na all... a starego moze i bym jeszcze sprzedal :> to teraz pytanie czy przy takim stanie auta moge jechac do tunera?? bo jednak ta turbina troche sie przycina ale nie jest to az tak drastycznie odczuwane podczas jazdy ale czy to nie problem praed programem?[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 23:10_________________________________________________a wiec skoro uwarzasz ze to nie wina kata to jaka jest przyczyna ciecia dawek przez nowa przepływke??[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 23:15_________________________________________________odpowie mi ktos czy przy takim stanie auta moge jechac na program??
  13. nie wydaje mi sie ze to tym moze byc spowodowane bo jak w kwietniu czyscilem turbo to po czyszczeniu przeplywomierz tez nisko mierzyl mam nawet log: http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11435.html
  14. wymienilem przeplywke na nowa bo tamta juz chyba calkiem strzelilo bo kilka razy juz była czyszczona,zmienilem dawke z 5,6-5,4 na 5,0 bo nizej juz nie dało rady oto logi: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33704.html Grupy: 003,004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33705.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33706.html[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 15:34_________________________________________________nowa przeplywka i widze ze dalej tnie dawki na wyzszych obrotach. normalnie juz mi rece opadaja z tym autem. czy moze byc taki przypadek ze przepływka jest dobra a jest jakas inna przyczyna ciecia dawek??
  15. kolega wczesniej cos tak napisal[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:48_________________________________________________
×
×
  • Dodaj nową pozycję...