Skocz do zawartości

Dameq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dameq

Osiągnięcia Dameq

0

Reputacja

  1. Z tego co ja wiem(co kiedys tam wyczytalem ) to jedne robione sa z tzw pyłu weglowego i sa we wiekszosci aut a drugie ze specjalnego stopu miedzi tylko te miedziane ida czesciej do rozrusznikow .
  2. Tez bardzo trafna uwaga . Dobra koledzy nie bd teraz juz sie dalej o to wykłócać . Dziekuje za rady . Napisałem na Polonie i odezwał sie gosciu co ma miejsce, narzedzia i chcec urzyczenia wszystkiego by to sprawdzic w niedziele podjade i wyciagne alternator i sie okażę. ---------- Post dopisany 02-12-2013 at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 22:29 ---------- Witam. Mam nadzieje ze jest po problemie. Kontrolki pogasły , alt ładuje . Dzieki dobrodusznosci kolegi ktory odstapił miejsca i pomogł poszukac alternatora oraz dzieki mojemu "braku jakiegokolwiek doświadczenia elektryczno-mechanicznego" drogi fidotp ;P udało mi sie wyjac alternator i wymienic na nowy " uzywany" . Przyczyna napewno nie byly szczotki . Fakt faktem byly wytarte tylko ze przelozylem te nowe do starego alt aby przyspieszyc ukonczenie usterki bo wygladalo na to ze jednak to sa szczotki ale niestety nie,dalej nie ladował . Ze wzgledu na czas Przełożyłem z powrotem wszystko na miejsce . Stary wywaliłem, "nowy" wlozylem i dziala . Nie wiem co jest przyczyna zepsuccia starego alt ,Moze koło , moze diody narazie mnie to juz nie interesuje. Takze dziekuje bardzo za wskazówki. pozdrawiam. PS Aaaa.. Chce ktos moze kupic uzywany alternator DO regeneracji ? he bo jak co to mam . IGŁA polecam , prawie nie jeżdżony
  3. No cudownie jak sie postarasz to umisz . Tak satysfakcjonuje mnie ta odpowiedz . Dziekuje bardzo!! . pozdrawiam.
  4. fidotp twoich uwag staram sie nie brac pod uwage . Uwazam ze nie potrafisz i nie znasz pojecia forum, pomoc, podpowiedz. Podałem odczyty , usterke a sam nie potrafisz odpowiedziec ani podpowiedziec . Ciagle drazysz temat odwiedzenia mechanika . Człowieku to jest FORUM ( tutaj udzielamy odpowiedzi , wymieniamy sie pogladami itd) To chyba normalne ze jesli miałbym mozliwosc to bym pojechal do mechanika . ROZUMIESZ? Jesli sie na czyms znasz to UDZIELASZ ODPOWIEDZI a gdy sie nie znasz TO SZUKASZ . ( Potrafisz to odróżnić i zrozumiec? ) Powiedziałes "Może to tylko szczotkotrzymacz z reglem do wymiany" - to mogłbys podpowiedziec jak to sprawdzic w domowym zaciszu , masz jakis sposob ? czy odrazu mam jechac do mechanika jak pewnie ty to robisz zamiast sam probowac cos pokombinowac?? I podpowiedz " jedz do mechanika" sie mija z celem stworzenia tego posta. Bo jesli bym pojechał to raczej postu bym nie zakladał . Prawda? a tak w skrócie : Chcesz to pomóż , nie chcesz to sie nie odzywaj .
  5. Wiem wlasnie ze lampka alternatora jest pierwszym objawem. No ale niektorzy na poscie tego nie wzieli pod uwage . No domyslam sie ze nie uda sie mi usprawnic alternatora samemu bo za duzo bawienia. A teraz czy przy wymianie alternatora trzeba odrazu wymienic pasek i napinacz ( gdy był wymieniany ok 15 tys km temu )?? Potrzebne mi to poniewaz alternator bede kupował z polski i ewentualnie napinacz z paskiem tez. ( bedzie to przesłane kurierem) Dla porównania koszt w polsce alternatora to ok 450zl a koszt w kraju ktorym jestem to jest ok 3,800 zl takze wiadomo z jakiej przyczyny nie ide tutaj do mechanika.
  6. Pytam co mozna jeszcze dodatkowo sprawdzic oprócz ładowania.. dobra nie wazne .. z pomiarow wychodzi 1.Przy zgaszonym - 12,56 2.Przy zapalonym silniku -12,36 3.Przy zapalonym silniku z wlaczeniem wszystkich swiateł ,radia i klimy - 11,96 4.Przy zwiekszonych obrotach bez zmian . Wychodzi wiec na brak ładowania ?? bo z tego co sie orientuje to pozostale wymiary oprocz 1 powinny byc ok 14 tak ??
  7. A ja tu natomiast widze braki ze szkoły zwiazane z czytaniem ze zrozumieniem. Drogi kolego : Podałem usterke samochodu , objawy , PODEJRZENIE zepsutej czesci (która jest alternator) i chciałem raczej otrzymac jakas wskazówke dotyczaca sprawdzenia moze innych wad ktore moga wplywac na takie zachowanie sie samochodu. Tak jak np kolega "gregor_gg" podpowiedział . Co do ładowania to na koncu mojego postu napisałem ze nie sprawdzałem. Zrobie to jutro, poniewaz ma do mnie przyjechac gosciu i to sprawdzic . Co do "mechaniora" to obecnie jest taki problem ze przebywam za granica i nie mam zamiaru wydawac 600zl za samo zajrzenie do samochodu DLATEGO TEZ pisze na FORUM zeby sie poradzic INNYCH uzytkowników co mozna ewentualnie jeszcze sprawdzic.( po to ktos wymyslił fora aby sie dzielic jakaś wiedza i podpowiadac) I nie pytam co wymienic tylko co bedzie lepsze wrazie zepsutego alternatora. pozdr.
  8. Witam serdecznie, Wczoraj rano spotkała mnie niemiła niespodzianka w drodze do pracy. Zaczęły mi zapalać się wszystkie kontrolki i po zjechaniu na pobocze i zgaszeniu silnika nie udało mi się mojego Audi już ponownie odpalić. Podmieniłem aku,przez chwilę było normalnie ale potem musiałem doczołgać się do domu bez świateł,radia,włączonej klimy,kierunkowskazów. Podejrzewam alternator - mam rację? No i sprawdziłem pasek od alternatora i wydaje mi się że jest zbyt luźny..Spotkałem się z opinią że powinien uginać się 1 cm a tymczasem mój ugina się dosyć sporo i mogę go obkręcić. Ale nie ma typowego piszczenia jak przy luźnym pasku.. Czy to może być przyczyną braku ładowania aku? No i oczywiście pali mi się kontrolka alternatora. I czy lepiej wymieniać jakieś części w alternatorze czy kupić cały nowy? Mój ma takie oznaczenia : 140 A,14 V, AUDI AG, 028 903 029 R, firma Valeo No i miernikiem jeszcze nic nie sprawdzałem narazie.. Proszę o jakieś wskazówki.. Pozdrawiam!
  9. Dameq

    Ubywanie oleju !!

    siema sory ze tak pozno odpisuje ale zalatany jestem. Co do uszczelniaczy to nie wymienialem i nie chcialbym wymieniac bo to pocisnie po kieszeni ;/ a co do turbiny to ma ok 4 msc, gwarancja jeszcze jest jak co.
  10. Dameq

    Ubywanie oleju !!

    No i to ze pomoze turbinie i ja troche odciąży tak? tylko tyle ? Czyli koło sie zamyka . To marekg co robic he ?
  11. Dameq

    Ubywanie oleju !!

    Witam koledzy . Widze ze wrze na forum hehe na spokojnie chłopaki Sprostowanie: Wymienilem turbo zaraz po kupieniu. O egr wiedziałem ze cieknie ale nie wymieniałem . I to był powod wymiany EGR-u bo myslałem ze przez niego własnie są ubytki w oleju ( ale jednak nie) . Co do tej "sprzeczki" "czy ten typ tak ma " to czytałem nie dawno gdzies ze nawet producent mowi o tym ubywaniu oleju ( ale nie jest to wiarygodne źródło) Nie wiem jak jest duzo mowi ze jednak tak jest a drudzy na odwrót . Dlatego tez powstał ten post . Do kolegi PRZEMEKC
  12. Dameq

    Ubywanie oleju !!

    Widze ze sa podzielone zdania na ten temat. NIESTETY .. Co do sprawdzenia to zbytnio nie mam jak i nie ma zbytnio nawet czasu . Kropelek zadnych raczej tez nie zauważę bo mam oslony od spodu ( no chyba ze bym zdją na jakis czas) ale jesli zdejme i zauwaze to tylko sie wku**ie bo i tak tutaj (za granica) nic nie zrobie . od góry jest suchy jak pieprz. Zarzynać go nie zarzynam , jeżdżę spokojnie tzw ekonomicznie Wróce to bd musiał sie doookładnie przyjrzec czy sie gdzie nie gdzie nie poci .
  13. Dameq

    Po regeneracji dymi

    Witam . Mi jak jebneła turbina to dosyc poszło w kat i wgl caly wydech . po wymianie wydaje mi sie ze kopcił na biało czy siwo kij wie jaki to był kolor ale kopciło sie tak z 4 dni fakt faktem duzo po wymianie nie jezdzilem to nie miało sie kiedy wypalic. A smrud tego dymu i koszt turbiny ktora pocisnea mnie po kieszeni to do dzis czuje hee pozdr.
  14. Dameq

    Ubywanie oleju !!

    jak tak mowicie to sie uspokoje mam nadzieje ze sie nie pogorszy ;)DZIEKI WIELKIE ZA INFO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...