Skocz do zawartości

sdaw90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sdaw90

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. A po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy? Wydawało mi się że jednak tak powinno być
  2. No właśnie tak się mi raz zdarzyło że po przekręceniu zapłonu usłyszałem pompkę ale to było tylko raz w czasie odkąd ma to ciężkie palenie. Tylko moje pytanie brzmi czy jeśli chodzi o ten gaz miało by to jakąś różnice czy pale na mrozie czy w upalne dni? Bo jeśli o to chodzi to gdy jest na +10 to problemu niema zauważyłem
  3. Witam. Mianowicie mam podobny problem z moim audi A4 b5 ADP benzyna + lpg , gdy jest lekki mrozik na polu samochód ma ciężkie palenie, jeśli nie odpalę go na strzała z wciśniętym pedałem gazu to później muszę kręcić rozrusznikiem z 20 sekund zanim zapali. Podpięty pod Vaga pokazało błąd ( przekaźnik pompy paliwa zwarcie do plusa) wymieniłem na inny i nic dodam ze po przekręceniu zapłonu nie słychać pompki w bagażniku, dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem pompka pracuje. Z góry dziękuje za odpowiedzi
  4. sdaw90

    problem z odpaleniem

    Przyczyn może być wiele. Pompa paliwa, zabrudzona przepustnica, brak adaptacji, po czujniki i przekaźniki. Więc najpierw Vag
×
×
  • Dodaj nową pozycję...