Skocz do zawartości

irekf

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O irekf

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia irekf

0

Reputacja

  1. Witam Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują. Dam znać. Witam Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują. Dam znać. Witam Długo oczekiwałem na wymiane turbiny jest teraz inne tez regenracja i bez zmian, więc grzebie i sprawdzam. Wymieniłem przepływkę, zawór N75 , czujnik doładowania i bez zmian. Później okazało sie że mam gruszkę od kolektora ssącego dziurawą - zamówiłem nową, starą pokleiłem i też bez mian brak mocy na niskich obrotach. Teraz jeszcze czyszcze kolektor. Nadmienie jeszcze że nie mam DPF i zaślpeiony egr. Proszę o pomoc może ktoś ma jakieś jeszcze wskazówki. Witam Przepraszam, że tak późno - urlop. Sprawa wygląda tak został wymieniona trubina na nową i nie było zadnych zmian, więc grzebanina i szukanie, pierwsze co zostalo znależnione to dziurawa gruszka sterowania dolotem, ale raczej to nie ma wpływu. Następnie zaworek zwrotny podciśnienia był walnięty. Po wymianie tych części jest normalnie ). Przy okazji wyciściłem egr i dolot z syfu Pozdrawiam
  2. Witam Udało się dziękuje. Prośba o ocenę i poradę http://vaglog.pl/log_227861.html Z góry dziękuje
  3. znajdź może VCDS LITE chyba 1.2 na jakimś 'chomiku' - aby była już zarejestrowana i nie blokowała pomiarów. w brd jest chyba gruszka elektroniczna i pewnie ściągłeś zasilanie które powinno mieć z około -0,8 bara. najlepiej by było BS 11 aby zobaczyć na ile sztanga się porusza, bo może ta gruszka elektroniczna już nawala. No chyba że sterowanie turbo tak mocno zasyfione. a mi dysk w kompie zdechł i nie miałem czasu wpadać na forum poszukaj innych tematów VAG benzyniaków, bo PB jeszcze na tyle nie znam ;p Dziękuje za wsparcie dziś sprawdzę VCDS LITE i dam znać. Witam BS 011 na OFF mam tak Thursday,06,August,2015,18:15:47 03G 906 018 AQ,,R4 2.0l PPD1.3 G 9973, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,, , , , ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,881, ,975.4,3.315,,,,,,,,,, ,0.17,884, ,975.1,3.315,,,,,,,,,, ,0.33,878, ,975.1,3.315,,,,,,,,,, ,0.50,881, ,975.5,3.315,,,,,,,,,, BS 011 ON dziwne nie wiem co to Thursday,06,August,2015,18:18:08 03G 906 018 AQ,,R4 2.0l PPD1.3 G 9973, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,, , , , ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.17,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.34,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.51,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.68,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.84,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,1.01,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, Może coś źle robie, prosze o pomoc
  4. Witam nie mam jak sprawdzić N75 bo nie umie przez Bs011 na Vag. ( opcja niedostepna) Przewody sprawdziłem na tyle ile umiałem (nie czarujmy sie nie jestem zawodowcem ) ) Ale po sciagnieciu przewodu z gruszki palec zasysało. Jedno mnie martwi, że sztanga dziwnie chodzi, nie wiem jak to okreslić tak. przy 2700 obr wolno sie podnosi. i ma mały ruch.
  5. Witam Po regenracji turbiny auto nie jest tak zrwyne jak było, prośba o sprawdzenie logów. 011 http://vaglog.pl/log_227302.html 003 dynaminczne http://vaglog.pl/log_227303.html Z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...