Tak pojawia się wypadanie zapłonów :/ A może coś wspólnego z tym ma nastawnik? Czy fazator reguluje przestawianie się faz rozrządu? Możliwe że któryś jest uszkodzony i przez to takie cyrki?
Ale to nie wydaje się dziwne ?? że skoro źle by był ustawiony rozrząd, to te rzeczy działy by się od razu a nie po 200-300 km, nie ma takiej opcji by po jakimś czasie tak....
*** No, dokładnie jest to dziwne i nie mam pojęcia dlaczego tak sie dzieje :/
A więc przyczyna musi być gdzieś indziej skoro. Jedno tylko mogę powiedzieć że prze prawie 4 lata jak mam ten motor, to dużo się o nim dowiedziałem i nauczyłem i wiele rzeczy w tym silniku jest tak dziwnie poplątane i połączone ze sobą, że czasem ciężko nakierować się na konkretną robotę.
Masz widzę informację o BANK 1/2 a więc coś dzieje się z katalizatorami, inna kwestia na to naprowadza że dzieje się to jak się nagrzeje i to jak najbardziej będzie ze sobą powiązane, bo katy nie spełniają do końca swojej nkcji jak są zimne ( nie rozgrzane) dopiero po jakiś kilku km. jak osiągną temp. a więc może być gdzieś zapchane skoro buczy.
Czy wszystkie cewki masz sprawne, ?? - przykład u mnie nie zapalał się jeszcze check jechałem na LPG i czułem słyszałem bardziej że jak by klepie jak by coś nie tak jest z autem, a nie było błędy cewki, postanowiłem że wymienię, - inne auto inna kultura pracy cisza fajnie słychać dzwięc pracy przy przyśpieszaniu.
*** Mam informacje o położeniu wałków rozrządu - rozrząd opóźniony, myślisz, że katy mają coś z tym wspólnego??? BANK1/2 oznacza raczej w której głowicy coś się dzieje...
Ciśnienie oleju tu możesz mieć uszkodzony czujnik ciśnienia który jest w misie, i za razem odczytuje on temp. oleju / miałem to samo smok byl czysty, ciśnienie oleju wyższe niż auto data wskazywała, ( nie że znacznie w normie ale wyżesze) zmieniłem czujnik i do dzisiaj cisza i spokój.