Skocz do zawartości

paradny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O paradny

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Kłodzko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Tak pojawia się wypadanie zapłonów :/ A może coś wspólnego z tym ma nastawnik? Czy fazator reguluje przestawianie się faz rozrządu? Możliwe że któryś jest uszkodzony i przez to takie cyrki? Ale to nie wydaje się dziwne ?? że skoro źle by był ustawiony rozrząd, to te rzeczy działy by się od razu a nie po 200-300 km, nie ma takiej opcji by po jakimś czasie tak.... *** No, dokładnie jest to dziwne i nie mam pojęcia dlaczego tak sie dzieje :/ A więc przyczyna musi być gdzieś indziej skoro. Jedno tylko mogę powiedzieć że prze prawie 4 lata jak mam ten motor, to dużo się o nim dowiedziałem i nauczyłem i wiele rzeczy w tym silniku jest tak dziwnie poplątane i połączone ze sobą, że czasem ciężko nakierować się na konkretną robotę. Masz widzę informację o BANK 1/2 a więc coś dzieje się z katalizatorami, inna kwestia na to naprowadza że dzieje się to jak się nagrzeje i to jak najbardziej będzie ze sobą powiązane, bo katy nie spełniają do końca swojej nkcji jak są zimne ( nie rozgrzane) dopiero po jakiś kilku km. jak osiągną temp. a więc może być gdzieś zapchane skoro buczy. Czy wszystkie cewki masz sprawne, ?? - przykład u mnie nie zapalał się jeszcze check jechałem na LPG i czułem słyszałem bardziej że jak by klepie jak by coś nie tak jest z autem, a nie było błędy cewki, postanowiłem że wymienię, - inne auto inna kultura pracy cisza fajnie słychać dzwięc pracy przy przyśpieszaniu. *** Mam informacje o położeniu wałków rozrządu - rozrząd opóźniony, myślisz, że katy mają coś z tym wspólnego??? BANK1/2 oznacza raczej w której głowicy coś się dzieje... Ciśnienie oleju tu możesz mieć uszkodzony czujnik ciśnienia który jest w misie, i za razem odczytuje on temp. oleju / miałem to samo smok byl czysty, ciśnienie oleju wyższe niż auto data wskazywała, ( nie że znacznie w normie ale wyżesze) zmieniłem czujnik i do dzisiaj cisza i spokój.
  2. A znacie kogoś z woj. dolnośląskiego? Na mazowsze mam ok 500 km :/
  3. Witam Wszystkich! Od pewnego czasu borykam się z problemem mojego ASN'a. Mianowicie, zerwał mi się rozrząd (odkręciła się śrubka koła wałka rozrządu i zblokowało wszystko) - oczywiście głowice poszły do zrobienia. Po ponownym skręceniu wszystkiego, gdy ustawi się rozrząd- oczywiście na blokady wałków i wału po pewnym czasie ok. 200-300 km silnik zaczyna delikatnie buczeć przy ok 1600-2000 obr/min, nastębnie zapala się check i wyskakuje: położenie wałka rozrządu B - rozrząd opóźniony bank1 i położenie wałka rozrządu B - rozrząd opóźniony bank2. Gdy silnik jest zimny to tego buczenia nie ma, dopiero jak się nagrzeje ale i to nie zawsze. Czasami tego nie ma. Dodam, że przy zapaleniu checka obroty silnika na biegu jałowym zaczynaja falować a po przygazowaniu powyżej 4tys obr/min się uspokaja. Dodam równiez że sporadycznie zaczęła mi sie zapalać kontrolka oleju po tym jak zrobiłem płukanke i wymieniłem olej (5w30 Motul). Juz nie mam siły do tego samochodu - macie jakis pomysł na to? Pozdrawiam i czekam na opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...