Skocz do zawartości

morlook

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O morlook

Informacje

  • Imię
    Mieczysław
  • Miasto
    Biecz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia morlook

0

Reputacja

  1. morlook

    Poci się odma po wymianie. AEB

    Dzięki za odpowiedź - jakie to proste ale zmyliło mnie to że na rysunku ta rurka idzie w dół :-) a to idzie faktycznie do kolektora ale nie bezpośrednio tylko na boczną nóżkę ezektora i dopiero na kolektor.
  2. morlook

    Poci się odma po wymianie. AEB

    Witam, też mam problem z tą nieszczęsną odmą ale u mnie zostały tylko szczątki bo reszta się posypała i zgubiła - więc próbuje to odtworzyć. Czy któryś z kolegów mógłby udzielić odpowiedzi z czym łączy się przewód 058103221A nr 10 wg rysunku (u mnie 058103221E wg etki bo mam silnik ANB ale chyba podobny)? Wiadomo że z jednej strony z zaworkiem zwrotnym 035103245A a z drugiej strony? bo nigdzie nie widzę żadnego króćca gdzie by ten przewód 10 można podłączyć a etka podaje że tam jest opaska 12 wiec gdzieś to chyba idzie tylko gdzie?
  3. Witam kolegów z forum kupiłem okazyjnie v-scan vag5053 od viaken i pokasowałem błędy silnika, klimy i zrobiłem test licznika i po ok 2 dniach się zorientowałem że wskaźniki o których mowa świecą cały czas a przedtem gasły (tylko nie pamiętam dokładnie czy po wyłaczeniu zapłonu czy świateł) ale napewno gasły po zamkięciu auta a teraz świecą bez przerwy. http://imgur.com/nIPYFDe Czy mógłby ktoś coś na to poradzić? czy możliwe jest ustawienie tego z poziomu komputera? czy przyczyny trzeba szukać gdzie indziej? Pozdrawiam Mieczysław Problem rozwiązany - wszystko w porządku wystarczyło odłączyć na chwilę klemę i wszystko wróciło do normy zegarek i licznik przebytej drogi gaśnie coś się po prostu zawiesiło.
  4. Witam też się przymierzam do instalacji LPG do mojego AEB 150km, (może kiedyś zrobię chip do 180) i czytając cały ten wątek mam jeszcze parę pytań: 1. Sterownik - jaka jest różnica między STAG 300 plus / Stag 4 chyba że coś się zmieniło w ostatnim czasie i co innego jest polecane/ niepolecane. 2. Wtryski - Na czym polega to czyszczenie czy jest to bardzo skomplikowane? i czy to znaczy że innych nie trzeba czyścić tak często? Czy wtryski HANA będą lepsze od magic jet? Matrix HD544 - trochę drogie czy rzeczywiście warto tyle dopłacać? a które z tych trzech są najcichsze? Przed listwą zawsze idzie filtr gazu? 3. Reduktor - raczej polecany Scorpion ST / GT ale piszecie tu że gaziarze coś niechętnie chcą to zakładać że niby źle pracują w skrajnych temperaturach i chciałbym mieć jaką alternatywę może ten Magic jet III byłby dobry? 4. Butla - nie wiem jeszcze jakiej pojemności się zmieści ale na pewno w kole tylko że Ma to jakieś znaczenie na prawidłowe działanie całej instalacji?5. Czujnik ciśnienia Czy to wygląda mniej więcej tak? Kliknij aby zobaczyć cały obraz. Czy ten "czujnik doładowania turbiny" to jakiś jeszcze jeden dodatkowy czy kolega adams coś namieszał i to wszystko załatwia ten mapsensor? 6. Jak wam się spisuje wlew pod klapką bo była kiedyś mowa o pękających plastikach przy mocowaniu (ten pistolet z wężem trochę waży) i szybszej korozji blach w okolicach wlewu (ale to chyba bzdura?) Wybaczcie niektóre szczegółowe pytania ale jeszcze nie byłem u gaziarzy i nie wiem z jakimi fachowcami będę miał do czynienia i na co zwracać uwagę. Chcę się trochę przygotować żeby nie wcisnęli mi kitu a później będę jeździł co chwile na poprawki. Wszelkie pomocne odpowiedzi i uwagi mile widziane; pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...