Witam,
Bardzo proszę o analizę logów silnika 1.8T BEX na Pb. Autko kupiłem kilka tygodni temu ze zmienioną mapą z 190 KM --> 215 KM (304 Nm). Piszę gdyż nie podoba mi się wgrany program. Silnik mechanicznie seria.
Pierwszą rzeczą, która mi się nie podoba to fakt, że turbina zaczyna ciągnąć od ok. 2800 obr/min. Do tych obrotów jedzie tak sobie, a po ich przekroczeniu dopiero czuć przyspieszenie. Według logów pełne doładowanie uzyskuje przy 3700 obr/min WTF? Czy tak ma być? Nie powinna uzyskiwać max ciśnienia doładowania na niższych obrotach? Czy może to być związane z jakaś nieszczelnością w dolocie? P.S. W następnym wątku BEX kolegi mpj92 przy 2800 obr/min ma już 2200 mbar!
Po drugie nie podoba mi się ten program jako laikowi, bo prawie w całym zakresie obrotów ustawione jest dmuchanie 1mbar a turbina nie daje rady. Pomijając program czy nie widzicie tu jakiegoś problemu. Może program jest za mocny...
Bardzo proszę prześledzić grupy 002, 003 i 020. Nie udało mi się jeszcze wykonać pozostałych logów, bo mój laptop zbyt krótko pracuje na baterii
Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_L2A15.html
Grupy 002, 118: http://vaglog.pl/log-002_118_755eV.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_kc9O6Ej.html
Dziękuje.