Skocz do zawartości

mateuszis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateuszis

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateuszis

1

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Mam problem z odpalaniem silnika po dłuższym postoju tak do 2h dopóki nie wystygnie. Zaczęło się od tego gdy na autostradzie w Niemczech przy 220km/h nagle odcięło moc bez żadnego checka czy innej kontrolki, zakończyło się tym że nie można było obciążać silnika kręcąc go wyżej niż 4 tyś/obr. Mechanik zdiagnozował za niskie ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia, okazało się że wina leży w przewodach elektrycznych, problem rozwiązany i można kręcić do czerwonego i nic nie odcina jednak problem z odpalaniem pozostał. Autko mogę trzymać na rozruszniku i bez dodania odrobiny gazu za skarby nie odpali, czasem zdarza się że odpali i odrazu zgaśnie. Rozgrzany pali na dotyk. Żadnych błędów na desce ani na komputerze diagnostycznym, nówki świece oraz cewki, nowa odma, lane tylko 98. Może ktoś miał podobny problem lub spotkał się z taką anomalią? Pozdrawiam
  2. Witam, interesuje mnie czy da sie wymienić same wkłady (paski) w lampach z diodami LED do jazdy dziennej czy raczej jest to integralna część lampy i nie przejdzie taka operacja. Zauważyłem że jedna strona zaczęła świecić innym odcieniem, czy to zwiastuje ich początek końca? Gdyby była taka możliwość prosiłbym o numer części a może ktoś sprzedaje takowe? Pozdrawiam
  3. mateuszis

    Falujace obroty

    Ja już po zabiegu, wszystkie wyżej wymienione objawy ustąpiły, uślizg sprzęgieł oszacowano że jest w normie także nie kwalifikują się do wymiany mechatronika sprawna. Olej, filtry, soft i adaptacja pomogły.
  4. mateuszis

    Falujace obroty

    349 euro, olej w sekcji sprzęgieł oraz mechatroniki, update na najnowszy soft oraz diagnostyka. 499 euro z indywidualnym strojeniem i jakimś tam ich nowatorskim oprogramowaniem do skrzyń DL501 ale to już polecają gdy silnik ma robiony jakiś stage a tego narazie nie przewiduję więc 349 euro nie jest jakimś wielkim kosztem. Chce wiedzieć co jest ewentualnie nie tak ponieważ gdy będę na urlopie mogę wymienić sprzęgła lub mechatronikę w ramach gwarancji, ponieważ takową posiadam w Bosch Service. Będę informował na bieżąco co i jak.
  5. mateuszis

    Falujace obroty

    Wg ASO olej ostatni raz zmieniany był przy przebiegu 117 tys km, aktualny przebieg to 160tys. Jestem już umówiony na wymianę oleju z filtrem, aktualizacje oprogramowania oraz diagnostykę, także wszystko będzie wiadome jutro.
  6. mateuszis

    Falujace obroty

    Niestety na chwilę obecną nie mam możliwości podpięcia samochodu pod VAGa, miałem nadzieje że objawy będą komuś znane. Aktualnie jestem za granicą lecz niedaleko mnie jest serwis VW więc postaram sie tam udać może uda sie podpiąć pod komputer serwisowy i zczytać ewentualne błędy.
  7. mateuszis

    Falujace obroty

    Witam! Od niedawna jestem posiadaczem A4 ze skrzynią S-tronic, przejechałem już około 4tysięcy kilometrów i nurtuje mnie kilka dziwnych przypadłości tejże skrzyni (w edycji dodam kod skrzyni) 1. Podczas jazdy powyżej 100km/h, załóżmy że 120km/h na 7 biegu po odpuszczeniu pedału przyspieszania obroty zaczynają falować, np gdy silnik ma 2000 obr/min odpuszczam gaz i wtedy obroty spadają do 1800 i spowrotem 2000 i tak do chwili gdy nie dodam troszkę gazu by utrzymywać prędkość, występuje to przy hamowaniu silnikiem jedynie, falowanie czuć na samochodzie jakby bujało do przodu i do tyłu. 2.Przy zwykłej spokojnej jeździe skrzynia bardzo wcześnie wrzuca biegi i jest to ok jak dla mnie bo spalanie itp czasem przy 70km/h mam już 7 bieg, jednak zanim ta siódemka wskoczy widać na obrotomierzu również skoki obrotów, wygląda to tak jakby chciała już wrzucić bieg ale coś ją blokuje i obroty spadają, dopiero gdy przyspieszę mocniej siódmy bieg zaskoczy i nawet nie czuć tego przełączenia. 3.Brak płynnego ruszania z 1 lub z 2 biegu. Tak jakby coś ją przymuliło a później nagłe wyrwanie do przodu, czasem nawet nieprzyjemnie szarpnie. 4.Przy gwałtownym przyspieszaniu za każdym razem przeciąga jedynkę, oraz przy zabawie manetkami znacząco opóźnia zmianę biegów na wyższe, redukcje wchodzą idealnie z kliknięciem manetki i miłym między gazem a w drugą stronę widoczne jest opóźnienie. To tyle Dodam że jeszcze nie zmieniałem oleju i chciałem się dopytać czy ktoś może miał podobny problem bo nie chcę wymieniać oleju a później okaże sie że trzeba jeszcze raz wymienić jak wyjdzie że mechatronika lub sprzęgła. Dziękuję z góry i liczę na pomoc.
  8. Dzwine, u mnie jest aż nadto miejsca miedzy osłoną platikową silnika a maską i matą wygłuszającą nie wspominając o skrzyni nad nią ręka wchodzi bez problemu.
  9. Unosząc silnik i skrzynie, wysokość zawieszenia sie raczej nie zmieni. A mając obniżone zawieszenie -50mm i powiedzmy unosząc silnik/skrzynie te ok. 30mm wyrównam mniej więcej współosiowość pracy przegubu zewnętrznego z wewnętrznym, tak wynika z matematyki a matematyki nie oszukasz, więc chciałbym sie dowiedzieć czy jakkolwiek jest to bezpieczne rozwiązanie i czy ktoś sie z tym spotkał. Ja wiem że najlepiej zmienić zawias bo co to jest dla kogoś wywalić te 2 klocki(idąc tokiem myślenia przem8). Może przeguby nie są dostosowane do pracy przy takich kątach, może inne przeguby, wzmacniane lub inne typy itp. Ale po to zadałem pytanie na forum by znaleźć pomoc i zaczerpnąć jakiejkolwiek wiedzy.
  10. Witam, chciałem zapytać czy ktoś kiedykolwiek spotkał sie z czymś takim jak podwyższanie silnika i skrzyni na podkładkach? Gdzieś kiedyś wyczytałem że ktoś sobie podwyższył silnik i skrzynie bo mu zawadzało na krawężnikach i innych wybojach miską, było to około 3-4cm. Mam obniżone zawieszenie sprężynami Eibach ProKit z amortyzatorami Eibach ProDamper, cały zestaw to -50mm tak wynika ze specyfikacji, powoduje to nadmierne zużywanie przegubów wewnętrznych i półosi gdyż w jednej osi, tj przegub zewnętrzny\wewnętrzny (załączam rysunek poglądowy z painta ) i po jakimś czasie od wymiany na inne problem powraca w postaci drgań i wibracji nadwozia. Moje pytanie brzmi: Czy da się unieść silnik i skrzynie na jakichś podkładkach by zniwelować tę różnice wysokości? Czy ktoś próbował czegoś takiego? I jak by to ewentualnie wpłynęło na bezpieczeństwo i zawieszenie silnika? Pozdrawiam
  11. Widziałem już to i powiem że jestem sceptycznie nastawiony do tego typu rozwiązań cenię sobie jakość audio a przy tego typu urządzeniach nie mam pewności co do tego jak to będzie się sprawować, wolałbym jednak oryginał radio z MP3, powiem tak opcje emulatora biorę jako ostateczność ale dziękuję za podpowiedź . Dodam jeszcze że zależy mi na zmianie radia bo ten kaseciak to trochę słabo wygląda.
  12. Witam, w swoim A4 posiadam radio Symphony z wejściem na kasety, strasznie ubolewam nad brakiem MP3 jest w nim co prawda wbudowana zmieniarka na 6płyt ale nagrywanie po 20 utworów na płytę to i tak nieporozumienie. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc w doradzeniu, które z tych dwóch modeli będzie lepsze i łatwiejsze w instalacji, przeszukałem już wiele tematów i już sam nie wiem. Nie jestem urodzonym majsterkowiczem dlatego chciałbym aby instalacja obyła się bez większych przeróbek. Prosiłbym także o pomoc przy doborze ewentualnych przejściówek bo wiem że takowe będą niezbędne. Dziękuję i pozdrawiam.
  13. Witam, chce wymienić obie półosie w A4 B7 2.0 TDI Multi, po poznaniu cen oryginału postanowiłem uderzyć w zamiennik i znalazłem dwa typy które mnie interesują lecz różnią się ceną a parametrami w ogóle, czy ktoś jest w stanie powiedzieć o co chodzi? Poniżej linki, pozdrawiam. https://www.iparts.pl/czesc/wal-napedowy-polos-skf-vkjc5519,0-50-vkjc5519-974660.html (Dodam iż aktualnie mam taką w aucie z koncówką BE 01S a podobno nie pasuje do tego auta) https://www.iparts.pl/czesc/wal-napedowy-polos-skf-vkjc5513,0-50-vkjc5513-974658.html (Tę natomiast dopasowali po numerze VIN)
  14. Witam, tak nie pochwaliłem się, wymiana koła dwumasowego pomogła w 100%. Tak w trybie sprostowania to koło dwumasowe zostało wymienione ale niekoniecznie to mogło być przyczyną, być może coś po drodze zostało dokręcone, poprawione, ustawione poprawnie. Do dzisiaj żyję w przekonaniu że była to dwumasa ale tylko mechanik wie co było naprawde.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...