[B5 AFN] Syczenie spod kierownicy, ale podczas kręcenia

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Po wielu problemach z układem wspomagania doszedłem do stanu, gdzie wspomaganie działa bezproblemowo. ALE...

    Ale jest jeden minus. Syczenie spod kierownicy, kolumny kierownicy.

    Wymieniona maglownica

    Wymieniona pompa

    Wymieniony płyn

    I w pewien dzień przy skręcie poczułem opór po czym ustąpił i pojawiło się syczenie. Syczenie występuje tylko podczas ruchu kierownicą a następnie jak przytrzymuje kierownicę to powoli ustaje. Jak odbijam kierownicą przy skręcie - to samo zjawisko.

    Jest to ewidentnie jakiś problem z ciśnieniem, ale w którym miejscu? Nie wiem.

    Może ktoś z Was może mi pomóc?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    :hi:

    ostatnio sporo czytałem o układzie kierowniczym i jego problemach ponieważ musze wymienić magiel

    czytałem o podobnym problemie podobno pomogło odpowietrzenie całego układu kierowniczego niestety nie jestem specem ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    :hi:

    ostatnio sporo czytałem o układzie kierowniczym i jego problemach ponieważ musze wymienić magiel

    czytałem o podobnym problemie podobno pomogło odpowietrzenie całego układu kierowniczego niestety nie jestem specem ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia

    układ odpowietrzony

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość -makaveli-

    pompa wspomagania sprawna??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie tak było na którejś z kolei maglownicy regenerowanej przez pewną zjebaną firmę z Łodzi, po wymianie na nastepną ( która miała z kolei inne bolączki ) problem minął.

    skąd masz maglownicę ??

    DO d*py z tym układem kierowniczym :wallbash: :wallbash: :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pompa wspomagania sprawna??

    Sprawna, nowa ZF

    [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:26_________________________________________________

    u mnie tak było na którejś z kolei maglownicy regenerowanej przez pewną zjebaną firmę z Łodzi, po wymianie na nastepną ( która miała z kolei inne bolączki ) problem minął.

    skąd masz maglownicę ??

    DO d*py z tym układem kierowniczym :wallbash: :wallbash: :wallbash:

    Belgijska maglownica CARDONE, które są regenerowane fabrycznie (nie ma szlifów tylko wszystkie nowe flaki - łącznie z listwą, w starej obudowie)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a ubywa ci plynu :?:

    pieni sie plyn w zbiorniczku :?:

    czy podczas krecenia i syczenia sprawdziles jak zachowuje sie plyn w zbiorniczku :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a ubywa ci plynu :?:

    pieni sie plyn w zbiorniczku :?:

    czy podczas krecenia i syczenia sprawdziles jak zachowuje sie plyn w zbiorniczku :?:

    Płynu nie ubywa

    Płyn się nie pieni

    Podczas kręcenia i syczenia płyn się normalnie zachowuje w zbiorniczku

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja bym szukał na maglu, każdy inny element układu wspomagania nie wiem jak mógłby syczeć, tak mi się wydaje,

    poszukaj na forum chyba było coś o tym syczeniu bo szukałem jak i ja miałem ten problem,

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja bym szukał na maglu, każdy inny element układu wspomagania nie wiem jak mógłby syczeć, tak mi się wydaje,

    poszukaj na forum chyba było coś o tym syczeniu bo szukałem jak i ja miałem ten problem,

    że na maglu to prawie pewne na 99,9999%, ale co może być nie tak

    U Ciebie jaki byłe efekt syczenia i jak to rozwiązałeś?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No efekt był taki że syczalo jak krecilem i blokowało kierownice, rozwiazalem to następnym maglem :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No efekt był taki że syczalo jak krecilem i blokowało kierownice, rozwiazalem to następnym maglem :gwizdanie:

    to sie zdarza dość często z tego co słyszałem nie każda firma regenerująca jest rzetelna i sprawdza to co robi można samemu próbować sił kupić na alledrogo zestaw do regeneracji i naprawić koszt około 180zł

    sam jestem w trakcie wymiany maglownicy czekam na przesyłke zamówiłem w częstochowie firma ARGO oczywiście z polecenia kilka osób z forum już korzystało z ich usług są zadowoleni gwarancja i reszta wszystko sie zgada więc i ja ma nadzieję będe zadowolony

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wymien przewod miedzy pompa i maglownica, tylko kup oryginal -zadne dorabianie nie wchodzi w gre

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy