Skocz do zawartości

udy

Pasjonat
  • Postów

    484
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O udy

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia udy

3

Reputacja

  1. Podmień n75 na sprawny z innego auta, innego Pewnego sposobu nie ma, a najlepiej kup nowy i masz spokoj
  2. po prostu trzeba jechać i w momencie kiedy wprowadzą cie na komputer mówią że do tego auta jest niezrealizowana akcja serwisowa, ja miałem auto ze z stanów i również.
  3. może od razu nie turbina posprawdzaj osprzęt
  4. Zloguj auto, coś ze sterowaniem turbiny, może n75 padł, lub dv może jednak nie trzyma do końca i puszcza.
  5. udy

    [B6 AVJ] Zdechł...

    No bez jaj Panowie , jak się ma b6 to trzeba się liczyć z takimi kosztami, nie mowie tego złośliwie bo sam zawsze szukam zamienników ale życie mnie nauczyło ze takie rzeczy jak czujniki itp bierze się w oryginale, bo można w końcu potem nie dojść czy to co się wymienilo działa czy nie, a co to jest obecnie 290 zł, ledwo pol baku benzynki zartuje oczywiście, też uważam ze ździerstwo dookoła...[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 22:58_________________________________________________Co do czujnika cieczy to w wawie w szewczyku dałem kiedyś 80zl
  6. powtórzę się, sprawdź katalizator ... Chyba ze go nie masz juz... No i do przejzenia cały układ dolotowy pod kątem szczelności, wyjmujesz cały dolot i składasz od nowa na nowych wezykach przy okazji wkładając nowe dv oraz n75, może to trochę rozrzut e podejcie ale ja gdybym znowu zaczął przygodę z tym silnikiem od tego bym zaczął raz robisz pozadek i masz pewność ze tu jest ok, potem katalizator, cewki, warto też wymienić lub sprawdzić stan kabli doprowadzających napięcie do cewek, ja miałem problemy z nierówna praca, praca na nie wszystkie gary itp, pobladzilem we mgle jakieś pol roku po czym elektryk wymienił mi te wszystkie kable i było git, tak wiec masz co sprawdzać tak jak mowie polecam zadbać o osprzęt i układ ciśnień, podcieniem kompleksowo a będziesz miał spokój z tym silnikiem, czy masz vaga ?? Jak z mocą ?? Czy jesteś w stanie wykonać logi silnika ??
  7. tak jak kolega wyżej wspomniał dv do wymiany, katalizator oraz odma do sprawdzenia, z cewkami się wstrzymaj no chyba ze zalapiesz się na akcje serwisowa dotyczaca ich wymiany ale dotyczy ona tylko pewnej trefnej serii wypuszczonych cewek,( niektóre numery) problem moim zdaniem leży jednak w jakijes nieszczelności w dolocie, zapchanym kacie, odma, lub też owa dv czyli zawór upustowy, Pozdr
  8. tam inaczej przelicza się liczbę oktanową to są takie same paliwa, tylko że u nich jest pb91 pb93
  9. Jedź do zabek na ul batorego firma klimat, rok temu taka operacja na regenerowanej wyniosła 2000 zł w b6
  10. Wpisz w szukaj dlawik, albo dysza, znajdziesz dobry temat
  11. jedź do zakładu gdzie specjalizują sie w klimatyzacjach. Nie wiem czy nie warto sprawdzić sprzęgiełka sprężarki. Może to ono nie działa. pamiętaj o wymianie ususzacza, skraplacza, i dokładnym płukaniu całego układu jeżeli okaże się sprężarka zatarta. Sama wymiana nic nie da. W układzie zostanie syf i po założeniu nowej po miesiącu używania będzie powtórka z rozrywki. Pozdro
  12. udy

    [B5 AFN] Wymiana osuszacza

    5 minut temu robiliśmy to w pasacie b5 więc pewnie tu też
  13. udy

    [B5 AFN] Wymiana osuszacza

    a nie lepiej wyjąć obudowę filtra powietrza i stamtąd się dostać... z tego co pamiętam jest tam dostęp
  14. udy

    Ceny paliw

    LUKOIL RADZYMIŃSKA TARGÓWEK PB95 - 5,00 PB98 - 5,02 ON - 4,89 ZAPRASZAM SZCZEGÓLNIE PO NAJTAŃSZĄ PB98 W WARSZAWIE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...