Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Boost leci na pysk ? Pomocy


Reggi

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Od pewnego czasu ciśnienie doładowania jest zadziwiająco zmienne. Moje auto pompowało przed zimą jakieś 0,8 bara. Później zaczęły się klocki bo raz pompowało 0,8 za sekundę 0,6 .. później 0,8 po czym 0,4 :angry: zawór DV ponoć cały.. nieszczelności nie stwierdzono. Teraz jakoś tam mniej jeżdżę autem i doładowanie prawie cały czas siedzi na 03-0,4 bara i auto w zupełności przestało jechać..apetyt na PB spory :thumbdown:

Może mi ktoś doradzić co do kur...y dzieje się z moim autem bo już mi ręca opada :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zloguj auto, coś ze sterowaniem turbiny, może n75 padł, lub dv może jednak nie trzyma do końca i puszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może od razu nie turbina :)

posprawdzaj osprzęt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szykuj kesz na gtrsa :decayed:

Nosb robił mi wcześniej logi i mówił, że wszystko jest git :kwasny:

Mam nadzieję, że to nie turbo bo jeszcze nie jestem gotowy :decayed:[br]Dopisany: Luty 08, 2012, 11:17:14 _________________________________________________jak sprawdzić czy mam wyjabeny N75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz grzebać w tym aucie to usranej śmierci a i tak wyjdzie na to, że turbina mówi papa :naughty:

Sorry Vineteu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz grzebać w tym aucie to usranej śmierci a i tak wyjdzie na to, że turbina mówi papa :naughty:

Sorry Vineteu :decayed:

Ty, no ale ani dymka, ani smrodku nic.. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz grzebać w tym aucie to usranej śmierci a i tak wyjdzie na to, że turbina mówi papa :naughty:

Sorry Vineteu :decayed:

Ty, no ale ani dymka, ani smrodku nic.. :(

No jeszcze nie :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co tu robić ?

hybryda mnie chyba tylko ratuje, ale to zaraz po hybrydzie trzeba cisnąć na soft :thumbdown:

Może padła DV ?

Może N75 ?

A może gruszka od turbo? i się przycina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień n75 na sprawny z innego auta, innego Pewnego sposobu nie ma, a najlepiej kup nowy i masz spokoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś numer tego N75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do mnie głąbie jak będziesz rezał przy aucie i będziesz chciał sobie ubrudzić rączki.

:przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do mnie głąbie jak będziesz rezał przy aucie i będziesz chciał sobie ubrudzić rączki.

:przebiegly:

Dobrze pałko cycata :decayed:[br]Dopisany: Luty 08, 2012, 04:19:33 _________________________________________________Dziś wyczyściłem przepustnicę bo był jakiś stary błąd ..

IMAG0535.jpg

IMAG0536.jpg

a z ssącego zastał mnie taki widok..

IMAG0538.jpg

[br]Dopisany: Luty 09, 2012, 01:38:49 _________________________________________________zapoznałem się z ofertą http://site.scrollproducts.com/

Hybryda na K04 - 1300 zł robiona na mojej turbinie .. warto się w to pchać ? robił ktoś tam coś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Ream-Poland robiłem i mogę polecić.

Dzięki, dzwoniłem pytałem się. 1100-1300 zł za hybryde i 0 gwarancji ( " gwarancja ? Kto da Panu gwarancje to ztjuningowanej tubiny.. już ja widziałem jak oni na tych turbinach po Lublinie jeżdżą " ) :thumbdown:

[br]Dopisany: Luty 10, 2012, 09:54:51 _________________________________________________Dziś otworzyłem maskę i bawiłem się przepustnicą.. taki cichy odgłos jakby coś upuszczało ciśnienie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew:

Rozbrajasz mnie z tymi poszukiwaniami...

Turbo padło :decayed:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś jakie masz doładowanie,gdy zdjeta jest rurka od WG,ja mam taki sam problem, 0,3 0,4 bara,a jak zdejme rurke od WG to turbo przeladowywuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie odpinałem bo nie mam garażu, a przy - 15 nie da rady.

W sobotę kolega z forum robił mi logi i przy okazji sprawdził błędy

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 557 C

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Software Coding: 04002

Work Shop Code: WSC 00777

5 Faults Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

P1565 - 35-00 - -

wraca

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 557 C

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Software Coding: 04002

Work Shop Code: WSC 00777

1 Fault Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

Po wykasowaniu i przejażdżce, auto zaczęło pompować 0,6 bara...ale przejechałem 40 km i znów spadki do 0,3 - 04 bara.

Zauważyłem jeszcze jeden problem..czy śmigam na gazie czy na PB to torbo, kolektor i DP świecą na czerwono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne ale bardziej przy wciskaniu mocniejszym, moze masz kata zapchanego i nie ma dobrego ujscia spalin? wszystko sie blokuje i gotuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...