Skocz do zawartości

tokarka606

Pasjonat
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tokarka606

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tokarka606

0

Reputacja

  1. Wymieniałem w b4.Dwa dni spokojnej roboty ,najlepiej bez parcia na szkło. Powodzenia
  2. Właśnie jestem po montażu tempomatu w 1.8t AWT. Wszystkie przewody podłączyłem do białej kostki łącznie z czerwono-białym (zasilanie) ponieważ w pomarańczowej kostce pod ósmym pinem tego przewodu nie mam. Wszystko działa jak należy i micha się cieszy. Dzięki
  3. ---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:24 ---------- kostka
  4. Mam pytanie. Skoro w białej kostce jest kabel czerwono-biały i jest w nim napięcie po przekręceniu kluczyka to dlaczego nie można tam podłączyć zasilania?
  5. W Ream-Poland robiłem i mogę polecić.
  6. Zdejmij wąż podciśnienia idący do zaworu dv i sprawdź jakie osiąga wtedy doładowanie.
  7. W zasadzie to oprócz tarczy nic tam się nie rozleci chyba ,że się sprężyny wysypią. Nic takiego u siebie nie zaobserwowałem ale jak sie kupuje regenerowanie tarcze niewiadomego pochodzenia i po promocji to może się rozlecieć.
  8. tokarka606

    [ALL] Diesel a benzyna

    Jak dłubniesz trochę afn'a tzn:wtryski 0,216,pompa 11mm,FMIC i program to wyjdzie ci jakieś 160KM nawet i wtedy będzie to nie źle zamiatać a jak kupisz gołe 1,8T to zimą będzie to jako tako jeździć a latem jak się upał zrobi to się zrobi muł bagienny i się bardzo zdziwisz jak cię AWX objedzie.
  9. Nie widzę tu nigdzie zawyżonego spalania,8,5L to normalka dla tego silnika. Jeżdżąc spokojnie można zaoszczędzić pół litra albo litr dlatego ja już spokojnie jeździć przestałem. Dla tych ,którzy mają spalanie w trasie rzędu 7L/100 mogę powiedzieć ,żeby przeprowadzili szczegółową diagnozę bo turbo nie pompuje wcale lub magiczne 035bar. Mogę to potwierdzić badaniem przeprowadzonym osobiście na trasie 900km cały czas spokojna jazda na całkowicie otwartym WG ,auto spaliło 60L czyli niecałe 6,7L/100.
  10. AVJ i AWT ale różnią sie tylko osprzętem minimalnie.
  11. Paczyłem w etce i nie ma numeru albo ja nie umie go znaleźć.Musisz pytać o rurkę układu podciśnienia z zaworem zwrotnym do do serwa hamulców.
  12. Też o to pytałem ale odpowiedział ,że przy tych przebiegach jest to normalne ,trochę czasu musi minąć aż olej się dostanie gdzie trzeba.W zasadzie to nic nie da się z tym zrobić tylko dobre oleje lać w naszym przypadku. Smok czyściłem zimą zeszłego roku było dość zimno auto po zabiegu stało parę dni nie ruszane na dworzu i odpalało bez terkotania parę dni ,ucieszony bo w końcu nowa pompa,a później i tak od czasu do czasu się zdarzało się że zaterkotało. Powiedział,że przy okazji można łańcuch zmienić,zapytałem o napinacz to się uśmiechnął i odpowiedział,że mogę go sobie wymienić dla lepszego samopoczucia jak mam za dużo pieniędzy bo tani nie jest.
  13. Nie musisz na razie nic ruszać ale jak zapali ci się czerwona konewka to silnik stop i do mechanika zdjąć miskę.Silnika się nie podnosi tylko ławę trzeba zwalić.
  14. Jak kupiłem swoje to profilaktycznie wymieniłem pompę i wyczyściłem smok(wymiana pompy w sumie nie była potrzebna). Żeby uniknąć sytuacji z zapchanym smokiem trzeba używać dobrego syntetyka i wymieniać go co 10k km.Niestety poprzedni właściciel był fanem oleju long life co spowodowało powstanie całkiem niezłej skorupy wew. silnika. Co do szukania silnika to musisz szukać taki ,który ma: 1,napinacz ze zmiennymi fazami, 2,przepustnicę elektroniczną,chociaż można założyć swoją, 3,dwie sondy, 4,mapsensor, reszta jest nieistotna i wtedy obejdzie się beż wymiany kompa. I jeszcze jedna rzecz,terkotanie u mnie zdarza się też i nie jest to łańcuch jak twierdzą wszyscy zawzięcie i wymieniają napinacz a popychacze hydrauliczne,wiem bo rozmawiałem na ten temat z kimś kto się zna,(p.Urbaniak z Koszalina) i nie ma powodu twierdzić inaczej,że dźwięk inny itd.Niby dlaczego miałby być taki sam jak w starszych jednostkach skoro konstrukcja głowicy jest zupełnie inna a ciśnienie oleju 2x większe. Jest kilka osób na forum po wymianie napinacza i terkocze dalej więc wniosek nasuwa się sam.
  15. Czyt.instrukcja obsługi ,czerwona kontrolka bezwzględne zaprzestanie jazdy i wyłączenie silnika. no czytałem i wymyśliłem, że czujnik mi padł- byłem w błędzie, co pomogło mi zrozumieć budowę silnika, jego wytrzymałość i możliwości...nie ma tego złego, itd Co prawda to prawda,ale dużo ryzykowałeś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...