Skocz do zawartości

JUZIU

Pasjonat
  • Postów

    469
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JUZIU

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JUZIU

0

Reputacja

  1. Dev miałbyś coś dla mnie na tył?
  2. Pytanie czy na tył siada mi p&p zestaw 288mm z b6, b7? Dodam ze teraz mam 245mm i niewentylowanej tarcze
  3. A te zaciski od s6 c6 i tarcze to podejdzie wszystko p&p?
  4. A Ty nie masz takich żeby pasowały i były ok?
  5. Czyli z których a6 c6 moge dobrac zaciski? a to cos warte? http://allegro.pl/audi-s6-c6-4f-zaciski-zacisk-zblocze-przod-komplet-i5989792936.html#thumb/3
  6. dzięki. Czyli na przód zestaw z s4 b6\7 a na tył zestaw z rs6 c5 i wsi siada p&p? A swoją drogą to jak nie ma róznicy w mocowaniu jarzma miedzy zwrotnicą żeliwną a aluminiową to czy jest duża różnica w wadze między nimi Dev te zaciski beda ok http://allegro.pl/zaciski-przednie-komplet-audi-a6-c6-3-0-tdi-i5042351043.htmli do tego tarcze 345mm?
  7. Dev czyli zestaw z s4 b6 podejdzie p&p? i napisz cos wiecej o tym zestawie z rs?
  8. Witam. Podpowie mi ktoś jaki mam rozstaw mocowania jarzma w audi a6 c5 2,7 biturbo ale na żeliwnej zwrotnicy jeszcze? czy pozostaje mi tylko zmienic zwrotnice na aluminiowe i wtedł ładować jakieś zaciski 18zr\zl czy cos da sie zrobic bez zmiany zwrotnicy? i co z tyłem teraz mam 247 chyba tarcze jednolitą i pozostaje mi zmiana piasty zacisku i tarczy na 269mm i wenylowaną tarcze z s6 c5 czy jest jakies inne wyjscie
  9. w środku miasta, z telefonem w reku i ze świateł to i tak bajkowy wyszedł jesli masz seryjną 2,7 to bez problemu objechana, bo już sprawdzane było Serii nie mam bo to w ogóle nie jedzie, ic rs4,wydech trochę przerobiony i soft gto na 330hp 465nm
  10. dobrze idzie:) ciekawe jak z moja padaką by wypadł pojedynek:) tylko ten start delikatny strzasznie
  11. Porównywanie zdłubanego ropniaka do seryjnej benzyny to nie to:) pozatym jak ropniak taki super to czemu każde auto sportowe seryjnie produkowane jest w PB?
  12. Witam. mógłby ktos doradzić jakies lepsze hamulce do audi a6 c5 2,7 bit? dobrze jakby pasowały bez adapterów. Wyczytałem że podchodzą zaciski z vw touareg-a brembo 6 tłoczków i tarcze z ml-a. a inne propozycje?
  13. Dokładnie, widać że golf mocno odchodzi powyżej około 120km/h jak byście poszli chociaz do 200 to byłaby przepasć.
  14. nie do końca sie zgodze bo zależy też jaki masz napęd żeby do 100 nie palić kapora cały czas. Podam przykład na swoim aucie tzn. moje audi a6 c5 2.7 bit ma 326hp i 465 Nm i jak ganiam sie z np. seatem ibiza 296hp i ponad 500Nm to jest tak: z rolki od 50 prawie odrazu mi ucieka i do 200 jest dużo przedemną ale jak z miejsca sie łapiemy to On ma duże problemy ze startem i jak uzyskam na początku duzą przewage to \pożniej mnie goni i mija mnie dopiero przy około 190 km/h licznikowych wiec te czasy ze 100-200 są ważne ale jak łapiemy sie z rolki ale jak z miejsca to liczy sie wg mniej najbardziej naped
  15. Arek a swieczki kiedy zmieniales i na jakie? cewki moga tez nie domagać ale mam na podmianke ze 2 sztuki chyba to mozna sprawdzic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...