Jump to content

McGiver

Pasjonat
  • Content Count

    661
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About McGiver

Informacje

  • First name
    Geremi Vag Garage
  • Location
    Whitestok

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wrzuć jakieś logi 003, 020, 118 bo starsznie słabo góra wyszła. paliwa już górą mało czy gruszke seryjną zostawiłem? bo tam powinno chociaż do 6000 przetrzymać boosta jeśli zapłonu nie cofa i około 270 zrobić z płaskim końcem. A czekaj, ty masz tam kata i wydech seryjny??????
  2. No więc, wróciłem jako pełnoprawny członek B6 lata dalej u nowego właściciela, a ja nabyłem dla żoneczki B7 1,8T Avancik oczywiście prawilne 1,8T BFB i niestety ale musiał być w multitronie. 2xS-Line, zawias 1BV, skóry i wiele innych cudów, brak DIN2 ??????, wersja chyba na zamówienie bo zjechała z taśmy 03.03.2006 a 13.03.2006 została odebrana w salonie w Windisch w Szwajcarii. Jak to świeży zakup trzeba doprowadzić do ładu i składu wszystko po rolnikach-dewastatorach. 235kkm udokumentowanego nalotu, jeden własciciel zagramanicą, jeden u nas w kraju. Bedzie się działo niedługo, ale najpierw
  3. Dla Michała wpada mój kolektor z poprzedniego setupu ten spawany na którym miałem zrobione 297KM na low boost, zobaczymy jak zabangla z tą sprężarka co ma ja teraz załozoną bo temp w dolocie ma za***iście niską, ale BP pewno juz jest kosmos powyżej 5500 także WG świruje pewno. Założe , zobacze, przetestuje, zobaczymy zmiany. Co do barana montaż nie dramatyczny, nawet niezły w sumie, sruby tylko customy trzeba zrobic turbo-kolektor najlepiej na E12.
  4. u mnie chodzi ten turboworks za***iście, wyjmowałem go specjalnie i sprawdząłem czy ma choc jedno pekniecie. Nic a nic, zero pęknięć, pasuje bajka, tylko przewód olejowy trzeba zakuć nowy zasilający bo ori szkoda wyginac mi było. Zabandażowany jest cały w bazalcie, wspawana sonda egt w portkach, nie mam co się do niego czepiać. Nie wiem jak sie zachowuje na gazie i na niestrojonym setupie tylko. PB98 dzielnie znosi i 300KM+
  5. Kolektor robiony oczywiście u Mariusza z FTG
  6. obudowa filtra jest, obudowa przepływki jest, redukcja jest, kolektor wydech bedzie w sobote także następny tydzień modzonko :kox:
  7. łożyska są na tyle mocne że szybciej bierznia wyora talerzyk niz czołówka się podda
  8. każdy kto pierwszy raz siada do bardzo mocnego 4buta zazwyczaj przy pierwszym śniegu je rozpier....li autko rusza nawet na najgorszej oponie w takich warunkach, ale hamuje niestety gorzej niz ośka, a ostre manewry w winklach kończą się zazwyczaj w rowie. Podstawą dobrej trakcji 4buta jest konieczność stosowania naprawdę dobrych opon, bo trakcja może nie zdążyć za fantazją
  9. Jesteś w ogromnym błędzie bo ta moc w quattro w takich warunkach jak są teraz u mnie to też nic nie zdziałasz. [emoji12]Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka jak nie zdziałasz ?????? bokiem wyqrwić w autobus bez problemu gdyby nie ESP dwa razy bym już prawy bok robił :kox: :kox:
  10. Spool na tej suszarce jest kozacki :kox: no to teraz zobaczymy co bedzie jak wleci exhaust manifold stainles steel i odblokuje korka w doopie
  11. gt28rs to jest, koras jakies 2700-2800 kosztuje tylko oryginalne czesci są. Jak masz coś robic to wsadzaj całego drugiego chinczyka replike w ori zeliwo ogień, jak pasuje koras bedzie latać.
  12. najmocniejsze wzdłużne 1,8T na bazie K03 to jest niestety ale u mnie ratuje cię w tym wypadku tylko buda. Na tej hybrydzie od turbospeców jest sporo więcej do ugrania. Poka log boostu lepiej bo wiem ile tam go jest przy tym niucie i tym setupie. U mnie jest w peaku 1,15bara, tak to 1,1bara i na odcince od 6500 zdjete do 1,0 bo wtryski zamkniete 440ccm na 4barowym regulatorze po kolejnym małym upgrejdzie. Nieługo wrzuce wieksze wtryski, wiekszą hybre, rev.lim. na 7200 i się posoftuje znowu. U mnie strojony jest na RON98 z Lotosu. EGT na bombie max 930stopni,
  13. przerobić tą co masz da się na taką i bedzie pasić wszystko P&P, najlepiej z czapką od K03S, albo inną czapke wsadzić tylko wtedy tip inny bedzie montować
  14. tłoki 3 są w sumie już załatwione, 4 bedzie załatwiony, korby pójdą ori z 2,0tfsi plus panewki KR, sprzegło siedzi juz załozone docisk z AWX i okładzina kevlar na tarczy z BEXa
×
×
  • Create New...