keczu Posted February 4, 2019 Posted February 4, 2019 (edited) Jako że na razie wystarczy modów poniżej ich wynik: mody: turbo hybryda Geremi fmic 230 na 63 sztywny dolot wtryski szare 380 [0280156063] katalizator sportowy Bartez sprzęgło AWX program Łukasz13 wykresy: PB 95 i LPG Edited January 13, 2021 by keczu 1
black4 Posted February 4, 2019 Posted February 4, 2019 Bravo! Zacny wynik! Dużo frajdy z jazdy życzę. Pozdrawiam ☺
Unf Posted February 4, 2019 Posted February 4, 2019 No nie wiem jak z tą frajdą w ośce będzie... ale wynik super
McGiver Posted February 10, 2019 Posted February 10, 2019 wrzuć jakieś logi 003, 020, 118 bo starsznie słabo góra wyszła. paliwa już górą mało czy gruszke seryjną zostawiłem? bo tam powinno chociaż do 6000 przetrzymać boosta jeśli zapłonu nie cofa i około 270 zrobić z płaskim końcem. A czekaj, ty masz tam kata i wydech seryjny??????
keczu Posted February 12, 2019 Author Posted February 12, 2019 Wydech seria i kat sportowy od Barteza. Co do gruszki nie wiem nie zaglądałem, turbo było robione nowe - nie na mojej starej turbinie.
audicoman Posted February 13, 2019 Posted February 13, 2019 Ładny wynik, na suchym będzie ładnie gniótł w fotel, na mokrym to będziesz walczył z ESP :D
kharo Posted February 13, 2019 Posted February 13, 2019 Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft.
ELLIOTT Posted April 20, 2019 Posted April 20, 2019 W dniu 13.02.2019 o 13:35, kharo napisał: Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft. Szykuj ok 5-6k z heblami.
keczu Posted April 24, 2019 Author Posted April 24, 2019 Z moich wyliczeń to ponad 5 jest bez hebli, jak sam wiele porobisz. Jak ktoś np fmica w warsztacie zakłada to zamiast 300 wyjdzie 1300 ;(
Lukasz Stanislawczyk Posted April 25, 2019 Posted April 25, 2019 U mnie w BFB wyszlo około 4 tys. montarz fmic wtryski i turbo bex.
keczu Posted April 25, 2019 Author Posted April 25, 2019 36 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: U mnie w BFB wyszlo około 4 tys. montarz fmic wtryski i turbo bex. Co było u mnie robione na samej górze wypisałem, a ile te zmiany dały w sensie kunia i niuta ?
Lukasz Stanislawczyk Posted April 26, 2019 Posted April 26, 2019 213 koni i 320 Nm bez DP. Odczuwam to ze kat mnie troche ogranicza ale puki co musze go zostawic.
bartez90 Posted April 26, 2019 Posted April 26, 2019 53 minuty temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: 213 koni i 320 Nm bez DP. Odczuwam to ze kat mnie troche ogranicza ale puki co musze go zostawic. Zdecydowanie ogranicza, ja nawet z katem mialem 221 km. Pewnie juz przytkany jest. Zaloz chociaz sportowego kata i bedzie lepiej.
keczu Posted April 26, 2019 Author Posted April 26, 2019 Potwierdzam - kat sportowy zmienia przepływ, czuć różnicę. A że kontrola ma się zaostrzyć zrezygnowałem z DP i wstawiłem sportowego.
Lukasz Stanislawczyk Posted April 26, 2019 Posted April 26, 2019 Te kontrole to raz a dwa to do niemiec jezdze tym autem od czasu do czasu a tam sa duze kary za brak kata.
ELLIOTT Posted May 4, 2019 Posted May 4, 2019 W dniu 26.04.2019 o 10:20, Lukasz Stanislawczyk napisał: Te kontrole to raz a dwa to do niemiec jezdze tym autem od czasu do czasu a tam sa duze kary za brak kata. Z tymi kontrolami to różnie bywa. Również jeżdżę po DE, ori kat ogarniał okolice 250 na spokojnie. Aktualnie siedzi prototyp sportowego kata do testów. W czerwcu badania na emisję będę robił.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now