Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jako że na razie wystarczy modów poniżej ich wynik:

mody:

  • turbo hybryda Geremi
  • fmic 230 na 63
  • sztywny dolot
  • wtryski szare 380 [0280156063]
  • katalizator sportowy Bartez
  • sprzęgło AWX
  • program Łukasz13

wykresy: PB 95 i LPG

 

bfb430pb EDIT.jpg

bfb430lpg EDIT.jpg

Edited by keczu
  • Upvote 1
Posted

Bravo!

Zacny wynik!

Dużo frajdy z jazdy życzę.

Pozdrawiam ☺

Posted

No nie wiem jak z tą frajdą w ośce będzie... ale wynik super :)

Posted

Spokojnie, zawsze można quattro dostawić ;D

Posted

wrzuć jakieś logi 003, 020, 118 bo starsznie słabo góra wyszła. paliwa już górą mało czy gruszke seryjną zostawiłem? bo tam powinno chociaż do 6000 przetrzymać boosta jeśli zapłonu nie cofa i około 270 zrobić z płaskim końcem.

A czekaj, ty masz tam kata i wydech seryjny??????

Posted

Wydech seria i kat sportowy od Barteza. Co do gruszki nie wiem nie zaglądałem, turbo było robione nowe - nie na mojej starej turbinie.

Posted

Ładny wynik, na suchym będzie ładnie gniótł w fotel, na mokrym to będziesz walczył z ESP :D

Posted

Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft.

  • 2 months later...
Posted
W dniu 13.02.2019 o 13:35, kharo napisał:

Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft.

Szykuj ok 5-6k z heblami.

Posted

Z moich wyliczeń to ponad 5 jest bez hebli, jak sam wiele porobisz. Jak ktoś np fmica w warsztacie zakłada to zamiast 300 wyjdzie 1300 ;(

 

Posted

U mnie w BFB wyszlo około 4 tys. montarz fmic wtryski i turbo bex.

Posted
36 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

U mnie w BFB wyszlo około 4 tys. montarz fmic wtryski i turbo bex.

Co było u mnie robione na samej górze wypisałem, a ile te zmiany dały w sensie kunia i niuta ?

Posted

213 koni i 320 Nm bez DP. Odczuwam to ze kat mnie troche ogranicza ale puki co musze go zostawic. 

Posted
53 minuty temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

213 koni i 320 Nm bez DP. Odczuwam to ze kat mnie troche ogranicza ale puki co musze go zostawic. 

Zdecydowanie ogranicza, ja nawet z katem mialem 221 km. Pewnie juz przytkany jest. Zaloz chociaz sportowego kata i bedzie lepiej.

Posted

Potwierdzam - kat sportowy zmienia przepływ, czuć różnicę. A że kontrola ma się zaostrzyć zrezygnowałem z DP i wstawiłem sportowego.

Posted

Te kontrole to raz a dwa to do niemiec jezdze tym autem od czasu do czasu a tam sa duze kary za brak kata. 

  • 2 weeks later...
Posted
W dniu 26.04.2019 o 10:20, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Te kontrole to raz a dwa to do niemiec jezdze tym autem od czasu do czasu a tam sa duze kary za brak kata. 

Z tymi kontrolami to różnie bywa. Również jeżdżę po DE, ori kat ogarniał okolice 250 na spokojnie.  Aktualnie siedzi prototyp sportowego kata do testów. W czerwcu badania na emisję będę robił.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...