Jump to content

Lukasz Stanislawczyk

Pasjonat
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Lukasz Stanislawczyk

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

170 profile views
  1. Jak z montazem gt28 i k04-064 ? Nie mowie tu o dostosowaniu kolektora czy wydechu ale przewody itp. Z trwaloscia nie oryginalu to wydaje mi sie ze nowa to nowa. Mimo ze fake to i tak powinna wytrzymac dluzej jak hybryda. Takie moje zdanie. Nie mam doswiadczenia z tym tematem.
  2. Zdawalem sobie sprawe ze kat mnie ogranucza. Ale przy kolejnym setupie wylatuje a fimc sie przyda a jakbym zalozyl dsmuc to bylbym zly sam na siebie. Mialbym dodatkowe niepotrzebne koszty Pozatym rozmawiamy tu o IC a nie o innych podzespolach
  3. Nie mowie tu o wygladzie i zakresu prac tylko o kwesti osprzetowej silnika. Bo po co robic cos z zapasem zeby nie bylo wyzylowane jak mozna na styk zrobic Oczywiscie. Majac dsmic w seri do podobnych mocy mozna przy nim zostac. Pisalem o tym wczesniej. ale majac do wyboru dsmic i fmic wybralem ta druga opcje i znajomym tez to polecam bo roznica w cenie niewielka. Co do wyglodu to kwestia gustu. Mi sie to podoba. Rowniez pisalem o tym wczesniej
  4. U mnie pomiedzy dsmic a fmic wyszlo ok 300 pln wiecej za fmic wiec wolalem doplacic. A dsmic przy 250 koniach to troche druciarstwo MOIM ZDANIEM. Lepiej miec zapas niz wszystko ponaciagane jak baranie jaja
  5. Podalem przyklad i wyrazilem swoja opinie. Nie mowie ze tak robie. Gdybym mial bexa to przy mocy okolo 220 zostalbym przy dsmic. Dopiero powyzej bym ladowal fmic. Majac bfb i jeden ic nie oplacalo sie montowac dsmic bo fmic kosztowal raptem okolo 300 pln wiecej a mozliwosci na przyszlosc wieksze i czesci nowe.
  6. Kazdy robi po swojemu. Wyrazilem swoje zdanie. Jak jezdzisz malo to spoko. Inni robia wiecej km tak jak ja i wole nie myslec i tym ze moze mi braknac mocy przy wyorzedzaniu. Belka przycieta. ale mowa tu o wyprzedzaniu i trzymaniu caly czas pelnej mocy a nie o kolizjach. Nie pisalem o fmic 140 bo wiem ze to to sie mija z celem. No chyba ze ktos ma taki gust i go montuje to spoko. O gustach sie nie dyskutuje. Ale pisze o fmic takich ktore maja wieksza wydajnosc jak dsmic.
  7. Ja sie z Wami nie zgodze. Od razu mowie ze nie chce nikogo obrazic ale wyrazam swoje zdanie. Mam 1.8t BFB ktore w seri ma jednego malego IC. Robiac setup na 215koni tak jak to w moim przypadku wyszlo zdecydowalem sie na FMIC dlatego ze: 1. Dsmic zakup czesci plus montaz wychodzil mnie niewiele taniej jak montaz FMIC. 2. Fakt. Dsmic przy zimie czy jesieni poradzi sobie z mocami rzedu 230 koni. Ale ktos powie ze "no ile tego lata mamy. Miesiac ? " OK! Jedziemy na wakacje cala rodzina zapakowana itp. 30 stopni na dworze a od ulicy jeszcze wieksza temperstura az asfalt paruje. Przymierzamy sie do wylrzedzania i.... lipa. Nie ma mocy. Panie i Panowie. BEZPIECZENSTWO! Mimo ze ten fmic lrzyda sie raz w roku moze dwa a moze dziesiec warto to zrobic. 3. Apetyt rosnie w miare jedzenia jak to sie mowi. Myslalem ze na tym setupie sie zatrzymam ale bede kombinowal u siebie co dalej aby pojsc w wieksze moce. I ten fmic jak najbardziej na plus Co do minuskw fmic to faktycznie jesli ktos chce zachowac wyglad seryjnego nie chce rzezby itp no to dsmic jak najbardziej ok.
  8. Ja bfb mam porobione na 215 koni i wymieniam raz w roku. Robie jakos 8-10 tys km wtedy.
  9. No to mogles zamontowac juz wzmocnione czesci Jak masz hybryde to juz ja zakladaj. Lej wysokiej jakosci olej nie paluj na zimnym itp. Jak bedziesz dbal to pojezdzisz bezawaryjnie. Co do mocy to ciezko powiedziec ile wyjdzie. Wyjdzie w praniu. A pod hybryde na bazie k03 chyba nie widzialem zeby ktos zakuwal silnik. A jak masz po remoncie to bedzie jezdzil
  10. Dlatego wtedy zakuwaja silnik zeby wykorzystac potencjal turbo. Jak ktos chxe bezawaryjnie to trzeba wybulic pieniadze. Po taniosci nie ma co sie zabierac. Fskt ze w cenie montarzu k04 mamy z 3 hybrydy to spoko mozna sobie wymieniac co roku czy dwa. Ale jak kolega pisze ze robi duzo km w trasie to tak slabo jakby auto osralo sie z 500 km od domu przez turbine.
  11. Na podniesienie mocy decydowales sie przed czy po remoncie ? Bo widze turbo masz remont jest no to jak bedzie te 280 koni to i bez zakucia powinno byc ok.
  12. Mam opinie uzytkownikow jezdzacych na hybrydach. I nie sa one dlugodystansowe. Lepiej dolozyc do k04 ktora spokojnie 150-200 tys km przejedzie. Fakt faktem k03 hybryda wyjdzie o wiele taniej. Ale taniej nie zawsze znaczy lepiej.
  13. Dojscie pod okolice 300 koni to moim zdaniem: Fmic koniecznie. Co do turbo wolalbym conajmniej k04. Nie zdecydowalbym sie na hybryde do takiej mocy. Jak napisales ze sprzeglo masz z awx to spoko. Hamulce. Minimum 320/288 bez tego nie podejmowalbym dalszego modzenia. Zakucie silnika. Kto jak woli. Osiagnac 300 koni to juz jest gruba robota dlatego silnika. Jednostka musi byc dobrze przygotowana. Podczas tych prac przy okazji mozna wlozyc wzmocnione podzespoly. Nie jest to wymagane lecz zalecane. Jak chce sie zrobic magiczne "bezpieczne" ja bym zakuwal. Widzialem porjekty pos 300+ bez zakucia i te auta jezdza. Ale trzeba uzytkowac z glowa. Z rzeczy oczywistych nie bede pisal.
  14. Tak myslalem ze z zaworem dv bedzie problem. A pod msp sensor byla flansza juz ?
×
×
  • Create New...