Jump to content

Lukasz Stanislawczyk

Pasjonat
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Lukasz Stanislawczyk

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

378 profile views
  1. Z tego co ludzie opowiadają na fb i forach to te seryjne hamulce przód 312 a 320 to przepaść. I warto zrobić swap chociaż na przód. Jak robić 230+ to moim zdaniem warto fmic wkładać już. Bo wiadomo. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jak ja robiłem mody to mówiłem że wystarczy 200-210 km. teraz nie żałuję że włożyłem fmic bo w planach będą kolejne mody. Laga brak.
  2. Ja rok temu robiłem setup. Wtryski i turbo bex kupiłem używane za 530 PLN komplet. Dpdatkowo niecale 4 tyś zapłaciłem za: -montaż fmic sprawnego na aucie, -wymianę turbiny - wymiane wtryski. Doszły mi jeszcze świece do wymiany. Resztę podzespołów miałem sprawne. I na koniec program. Nie zakładałem dp. Ale to będę robił na wiosnę. Lacznie koszt na 213km/321Nm wyszedł mi około 4-4.5 tyś. Sprzedałem kilka części typu turbo smic to trochę sie zwrocilo.
  3. Moim zdaniem jak już iść w te 200+ co co najmniej dsmic.
  4. Dokładnie. Dsmic w zupełności wystarczy. Szukaj z bexa lub 2.5 tdi
  5. Pakiet startowy tak jak napisałeś. Jak dostaniesz w dobrej kasie prawego ic to można ładować. Na fb widziałem za 1450 pln bodajrze gotowy zestaw fmic p&p. Wtryski bex i saab beda dobre obydwa w zależności jakie trafisz taniej. Ale szukalbym saab. Maja wieksza wydajnosc. Koszt wtryskow 150-250 pln. No i dp tutaj są ludzie co robią nowe. Ale nie kojarzę teraz ich nazw profili. Trzeba byłoby poszperac. Koszt około 400 pln PS. Te 210 na seryjnej turbinie może być trudne. Wszystko zależy od motorowni Ale okolice 200 może być.
  6. Bez fmic A przynajmniej dsmic na 200+ nie ma co się pchać. W zimie jako tako jeszcze Ale przyjdzie lato i upały dwa zrywy z pod świateł i brak mocy. Im zimniejsze powietrze tym więcej tlenu ma w swoim składzie. Im więcej tlenu tym lepsze spalanie. Im lepsze spalanie tym większa moc. I tak dalej
  7. Mam fmic 230 i puki co wystrojony na 215/320 i laga nie ma.
  8. Nikt nie zostal urażony (przynajmniej ja się tak nie czuje) To wy się spinacie i teraz pucujecie. Tak jak napisał 3r4 znajde kogos kto robi dp bez laski barteza. Pozdro:)
  9. Wiem czego dotyczy temat. Sama nazwa na to wskazuje. Przeczytaj że zrozumieniem post pod którym wyraziłem swoją chęć na dp. Zacytuję żebyś nie musiał szukać bo jesteś zapalony robota Miłej lektury i następnym razem milej bo nikt Cię tutaj nie obraża A chcą dac Ci zarobić. Teraz O tym zapomnę;)
  10. Mowa była o dp A nie O katalizatorze. Jak coś to jestem chętny na dp 2.75 do 1.8t bfb
  11. Jestem chętny na grupowe zamówienie do bfb
  12. Więc taniej wyjdzie niż te z linka. Ja bym zestaw z awx bral. Sam przed zwiększeniem mocy będę wkladal Dumas sprzęgło i docisk z awx i do 400 Nm (Bo wiecej nie planuje w tym aucie) spokojnie obroni wg info z forum i opinii innych uzytkownikow
  13. Jest niższe na pewno. Swego czasu kolega miał taką samą na innym zawiasów (seryjne zwykle) i wyraźnie było widac że moja niżej siedzi
  14. Z tym wyzrwaniem mam podobnie. Mam w quattro i manualu. Podczas wyprzedzania i gazie w podłodze bez trzymania obu rak na kierownicy ciężko jest utrzymać auto w lini prostej. Czuje jakby mnie tyl wyprzedzal. W takim przypadku przydałby się automat aby pewniej się czuć:) opony 225
×
×
  • Create New...