FiFfson

Pasjonat
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O FiFfson

    Informacje

    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Konstantynów Łódzki

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. DV-ka wymieniona na nówke aso a problem nadal ten sam, dolot sprawdzony nie znalazłem żadnej dziury, olej bulgocze i w kolektorze słychać powietrze i tyle. Ktoś ma może jakiś inny pomysł?
    2. Problem (chyba) rozwiązany, zrobiłem takie cudo i dmuchałem kompresorem przy 0.2 - 0,3 bara DV-ka już puszczała i to solidnie.
    3. A czyli muszę teraz zrobić adapter na dolot i dmuchać kompresorem jak będę miał już zamontowany adapter i szukać gdzie ucieka?
    4. Jak dmucham ustami to trzyma, ale skoro tak mówisz to podjadę na stacje i dmuchnę z kompresora.
    5. Wymontowałem właśnie zawór DV, przy wciśnięciu sprężyny palcem i zablokowaniu miejsca gdzie wchodzi ten cienki wężyk od podciśnienia zawór elegancko trzyma ten tłoczek u góry i jest swobodny przepływ, także wydaje mi się że zawór jest sprawny. Są może jakieś wrażliwe miejsca w dolocie od których zacząć sprawdzanie?
    6. Wyczytałem właśnie, że padnięty zawór od skrzyni korbowej jest konsekwencją padniętej DV-ki, także jutro sprawdzę DV-ke. Jak okaże się dobra to postaram się sprawdzić dolot, chyba że jutro mi się uda coś na oko zauważyć w dolocie.
    7. Nie sprawdziłem go bo dzisiaj wymieniłem ten zawór od skrzyni korbowej i szczerze mówiąc po objawach jakie miałem i z tego co wyczytałem na forum myślałem, że skończy się na jego wymianie. To w takim razie jutro biorę się za sprawdzenie DV, a co do oleju to mnie pocieszyłeś bo martwiłem się już, że to coś z odmą. Wielkie dzięki za pomoc jutro dam znać czy to faktycznie DV.
    8. Miałem to samo, wypadanie zapłonów, rzucanie silnikiem i nieszczęsny błąd P1297. Problem polega na tym, że wymieniłem zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej i wypadanie zapłonów ustało, rzucanie silnikiem też jednak błąd P1297 pozostał. Falują mi obroty, potrafią przez jakiś czas trzymać się na 1100 po czym falować między 900-1100. Wyczytałem na forum, że może być to wina zaworu DV może miał ktoś taki przypadek? Dodatkowo chciałem zapytać czy to normalne, że zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej miał lekki nalot oleju jak i trójnik do którego wchodzi?
    9. FiFfson

      No jasne, że się pochwalę. Czekam tylko do piątku żeby je wypucować bo na ten moment daje tyle frajdy z jazdy, że co zarobię to leci do baku i niestety trochę się ubrudziła, a myjka na orlenie zamknięta.
    10. Witam, mam na imię Kamil i od miesiąca jestem posiadaczem wymarzonej Audi A4 B7 1.8T Quattro. Jestem studentem a na swój wymarzony pojazd zbierałem dwa lata, podczas poszukiwań i zakupu korzystałem już z pomocy forum. Obecnie cieszę się jazdą i odkładam pieniądze na spersonalizowanie mojej B7.