Jump to content

Vexart

Pasjonat
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About Vexart

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Włodawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AMB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak dla mnie źle nie wyglądają białe zaciski chociaż mógł być dalej żółty lub pomarańczowy. Też fajnie by wyglądały. Poza tym mam do sprzedania tarcze 312 w dobrym stanie zimmermann 24,8 grubości do tego klocki i jak ktoś by chciał to i zaciski kompletne pomalowane proszkowo na żółto. Za niewielkie pieniądze.
  2. No Hamulce założone przód poszedł gładko z tyłem był problem trzeba było uciąć przewód i na nowo zarobić. Te stalowe przewody ciężko się zarabiają. Ale udało się. Lekko brudny samochód
  3. Ja tam leje olej ten co polecacie. I nie żałuję na olej. Teraz zalany motul x cess. Ale następny będzie revanol czy jak to tam się nazywa. Miałem żółte zaciski wcześniej. Chcę się treoche wyróżnić i nie malować na czerwono. Mi się jakoś nie podobają. Ale pomarańczowy nie głupi może i bym przemalował kiedyś.
  4. No już za późno. Założę takie i zobaczymy
  5. Dlaczego damskiego? są Git będą pasowały do czarnych felg XD Nie chciałem czerwonych. Praktycznie wszyscy takie mają. Trzeba się trochę wyróżnić. zawsze mogę też zmienić kolor. Za malowanie proszkowo nic nie płaciłem.
  6. No zostało aby założyć. Te przednie 320 kawał tarczy chociaż są większe
  7. Jak narazie jest dobrze nie bierze oleju w dolocie sucho. I oby tak dalej.
  8. O kurcze szkoda że dopiero teraz piszesz. Kupił bym u kogo innego... Mam nadzieje że u mnie trochę pożyje ta dmuchawka. Jak na razie jest git. Oby bez zmian.
  9. Tak elastyczny od sztywnego. Nie chce się rozkręcić. Trudno utnę samą końcówkę i zarobię na nowo.
  10. Kurcze tak jak myślałem mam problem z odkręceniem przewodu hamulcowego z tyłu. Zardzewiał. ma ktoś jakiś sposób? nie chciałbym wymieniać całego.
  11. @shogu 1. Myślałem tylko o hybrydzie. Geremi robi dobre i póki co jestem zadowolony. 2. Chyba wszystkie 180 tak naprawdę mają 175 tylko zaokrąglają. Chyba Mi tam fmic wszedł ładnie bez krojenia belki. Musiałem tylko trochę plastiki wyciąć ale to niewiele takie małe kawałeczki. A tak poza tym wszystko ładnie weszło. Pompy paliwa nie zmieniałem dała radę seria najwidoczniej zdrowa. Chociaż myślałem że będę musiał.
  12. No nie jeździłem fwd z taką mocą. Więc nie mam porównania. Mam kfatro i nie zmienił bym na oske.
  13. Nie przesadzajmy czuć moc z Quattro ja jestem zadowolony z mocy i z samego Quattro jest niezłe najbardziej w zimie.
  14. Mam kilka zdjęć to wrzucę.
  15. Jeszcze wszystkiego nie zmieniłem Ale to co do tej pory: Turbo hybryda od geremiego, bebechy od k04 064 Polecam. Downpipe jak i Tip spawany przez człowieka z Lublina w dość dobrej cenie. 660 razem. Dp owinięty bandażem, dużo daje. Tip spawany pod wlot turbo 47mm i przepływkę 3'' Przepływomierz 3'' Sprzęgło z awx Cały dolot 63mm sam składałem i jakoś wytrzymuje coś powyżej 1 bara. Intercooler fmic 180. Wymieniłem Dv i niepotrzebnie kupiłem n75 bo jak się okazało moje stare kilkuletnie jest dużo szczelniejsze niż nowe i mogę sprzedać n75. Dojdą hamulce 320/288 przewody w oplocie hel od Dev, za które bardzo dziękuję, dzisiaj przyszły Również polecam. Niedługo świece ngk prf7q. Puki co to wszystko co pamiętam. Dzięki wszystkim za pomoc Bym zapomniał o Galetto, podniósł mi Moc, również polecam.
×
×
  • Create New...