Jump to content

Tomnik

Pasjonat
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9

About Tomnik

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Ostrowiec Św.

Car

  • Car model
    A6 C6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.7 TDI V6
  • Engine code
    CANA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A ja zapytam - w jakim celu glinkować świeżo malowane elementy ? Przecież glinkowanie, to proces mający na celu pozbycie się tego(mocno wczepiony brud i innych niechcianych drobin), co nagromadziło się miesiącami/latami na lakierze, z czym nie poradzi sobie mycie szamponem.
  2. 1. Napisz jakie inne elementy miałyby być zasilane z tego punktu(listwy progowe) instalacji elektr. auta 2. Listwy te na 99,999% zasilane są prądowo, nie napięciowo. Podłączenie dodatkowego/dodatkowych odbiorników energii elektrycznej nie jest dobrym pomysłem. Najprawdopodobniej skutkować będzie brakiem zasilania całego tego układu. 3. Po co chcesz demontować te listwy, skoro "dostęp" do ich zasilania możesz znaleźć w innym miejscu instalacji elektrycznej auta ?
  3. Prosiłem abyś sprawdzał tekst przed wysłaniem.... Jeśli zaś chodzi o meritum Twojego pytania - nie bądź śmieszny.
  4. Darekwolak, bądź łaskaw sprawdzić tekst przed wysłaniem. Włącz też słownik ("ponirzej" !!!) To są tzw. poziomy pamięci. 1 to tzw. pamięć pojedyncza resetowana po dwóch godzinach przerwy pomiędzy załączonym zapłonem. Po 2 godzinach niewłączonego zapłonu, po ponownym rozpoczęciu jazdy, dane z niej zostają usunięte 2 to tzw. pamięć sumaryczna nie jest resetowana automatycznie. Przełączanie tych trybów pamięci odbywa się poprzez krótkie naciśnięcie przycisku "reset", znajdującego się na manetce wycieraczek.
  5. Pytanie powinno brzmieć - w jakim stanie jest filtr DPF (jeśli auto jest w takowy wyposażone, ale pewnie tak, skoro norma Euro4...) ? Tu nie ma tłumika środkowego. Potrzebne dane z grupy 104(prawdopodobnie) sterownika silnika. Przy tym przebiegu (252k km) DPF jest już najprawdopodobniej zapełniony popiołem, co równa się częstymi regeneracjami. Następnie badanie wtrysków (po za autem - tu niestety nie można zdać się na odczyty z odpowiednich grup) w specjalistycznym warsztacie, dysponującym odpowiednim sprzętem.
  6. Nie mogę się z tym zgodzić. Mój DPF po czyszczeniu działa już 50 tys. km. Pamiętaj, że może zaistnieć potrzeba przeproszenia się "tym cudem".
  7. 3. Wymontować i wysłać do czyszczenia - mycia Ciśnieniowo. Coraz bardziej popularne tego typu urządzenia, którym posługują się firmy czyszczące DPF. Jeśli wydatek około 6 tys. zł nie jest problemem.... O zamiennikach trzeba raczej zapomnieć.....
  8. Przed wykastrowaniem auta z, jak Ci się wydaje, zbędnych, niepotrzebnych podzespołów, proszę wziąć po uwagę to, co napiszę - te przeróbki nie są lekarstwem na "kiepsko auto mi się zbiera z dołu". Maksymalny moment obrotowy silników 2.7/3.0 jest dostępny od około 2100/2200 rpm, a nie, jak deklaruje producent auta, od 1400 rpm. Filtr DPF należałoby (jeśli nie był jeszcze) przeczyścić ciśnieniowo - tu proponuję firmy tym się trudniące. EGR zdiagnozować na okoliczność poprawnej jego pracy.
  9. https://a4-klub.pl/topic/181375-montaz-pakietu-wewn%C4%99trznego-qq1-oswietlenia-przestrzeni-n%C3%B3g-kratek-schowka/
  10. Myślimy (przynajmniej ja myślę i sądzę, że nie jestem odosobniony), że nie masz szacunku dla czytających. Ten niechlujny słowotok (o błędach nie wspominam) odrzuci niejednego z "miłośników marki", który mógłby Ci pomóc. Po za tym : - na podstawie informacji, które zawarłeś w swojej kwiecistej próbie opisu usterki, nie można postawić wiążącej diagnozy, potrzebne są dane z logowania odpowiednich grup (np. VCDS), które dostarcza sterownik silnika - uzupełnij swój profil
  11. Tomnik

    Proszę o radę

    Nie bądź niegrzeczny....
  12. Tomnik

    Proszę o radę

    Tel. kom.: +48 501 235 580, +48 509 174 141 http://futurum.net.pl/kontakt/
  13. Tomnik

    Proszę o radę

    Czyli : 1.Zajrzeć do wątku, do którego podałem lnk 2.Poczytać treści tam zawarte 3. Zadzwonić do Futurum - dopytać tego, czego pewien nie jesteś po lekturze wyżej wspomnianego tematu
  14. Tomnik

    Proszę o radę

    Wymiana zabieraka to nie wszystko i jest tylko odłożeniem problemu (dużego problemu) na później. Oprócz wspomnianego wyrabia się też gniazdo, w które jest zamontowany.
  15. Oznaczenie silnika AVB, tak ? Numer nadwozia do nr-u 8E-3-500 001 wentylator o nr OEM 8E0959455M 300W 300mm Numer nadwozia od nr-u 8E-4-000 001 wentylator o nr OEM 8E0959455K 320W 400mm
×
×
  • Create New...