Skocz do zawartości

Mateusz Uchmanowicz

Pasjonat
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz Uchmanowicz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

681 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mateusz Uchmanowicz

0

Reputacja

  1. Spróbuje zrobić jeszcze raz, bo coś chyba się z plikiem stało, logowałem tak jak zawsze
  2. Panowie wrzucam dynamiczne: 003, 011 - http://vaglogi.pl/log-003_011_7h4aU.html 013, 023 - ten log z późniejszej godziny jest ok czyli ten na dole 19:46:25 - http://vaglogi.pl/log-013_023_3089Wu.html Jeśli chodzi o pompe Vacum, umylem ostatnio cały silnik bo nie wiedziałem skąd leci mi olej i zauważyłem wyciek z tej pompy właśnie. Może być to tym spowodowane ??
  3. Podpowiesz jak usunąć piloty ? I później kodowanie tak jak tutaj w instrukcjach piszą ?
  4. Złapię ten moment, tylko dzieje się to raz więc wykonam te pierwsze dwa, a następnego dnia kolejne dwa. Jutro w kontakcie
  5. Robi to znajomy, ale byłem przy tym i wszystko było elegancko wyczyszczone, nie bylo ostrych krawedzi itp. Ta korekcja na 4tym cylindrze może powodowac to że auto nie ma mocy i dusi się podczas pierwszego dodania gazu gdy jadę? moze na coś innego zwrocić uwagę? logi dynamiczne ?
  6. Nie muszę wchodzić żeby wiedzieć że reaguje. Auto mogę zamknąc guzikiem zaraz po jeździe. Ale jak długo postoi to z rana nie da się go otworzyć, trzeba włożyć kluczyk, przekręcić, wyciągnąc kluczyć i wtedy działają przyciski. Trochę to dziwne
  7. Sugerujesz wymianę wzmacniacza anteny? Zostawic w spokoju moduł komfortu ?
  8. Witam, mam problem od dłuższego czasu mianowicie z rana auto nie reaguje na przycisk otwierania drzwi na kluczyku. Dopiero po włożeniu kluczyka i przekręceniu go w zamku auto reaguje na przyciski na kluczyku. Dodam że jak jest zimniej to problem się nasila. Wymieniłem cały środek kluczyka, nowe kodowanie i nic to nie dało. Dzisiejsze błędy : Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AB Component: Komfortgerát T1B 0313 Coding: 06730 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Problem w module komfortu czy szukać gdzieś indziej ??
  9. Cześć przesyłam logi: 007 - przed odpaleniem 013+018+023 - http://vaglogger.apphb.com/log/5e32c481e9473f2b5ca3bd68 001+003+004 - przy drugim odpaleniu - http://vaglogger.apphb.com/log/5e32c481e9473f2b5ca3bd69 Dodatkowo wrzucam błedy ktore mi pokazało, nic wspolnego z engine bledy.docx
  10. Nie było ostro, sprawdzone. Jakie logi panowie wykonać ? Ktoś ma jakieś pomysły inne ?
  11. Tylko tutaj jest różnica, widziałem ten post. U mnie dusi się tylko przez chwilkę dosłownie, zaraz po ruszeniu. Po chwili jak nim przejadę, nie daję dużo gazu to wraca wszystko do normy. Nie potrzebuje nagrzania tak jak w przypadku tego postu u kolegi. Przepływomierz podmieniałem, nie zmieniło to nic. Płyn chłodniczy stoi cały czas w tym samym miejscu, synchronizacji wałka nie sprawdzałem
  12. Witam, Panowie mam ostatnio ciekawy problem, mianowicie z samego rana po odpaleniu auta wrzucając jedynkę i dwójkę, chcąc dać gaz czuję że auto zaczyna się dławić. Dzieje się to tylko po rozruchu silnika. Jeśli docisnę więcej gazu to wyłącza jeden baniak, chodzi nierówno i kopci na biało. Jeśli z wyczuciem dodam gazu, to po chwili jakby następuje odblokowanie i auto jedzie już normalnie. Dodam poza tym, że ewidentnie czy zimny czy rozgrzany brakuje mu mocy. Co ostatnio wymieniałem: - wtryski na używki (ze sprawdzonego źródła) - chwilowo problem ustąpił - uszczelki na pompkach już z dwa razy wymieniałem - zaślepiony EGR - wężyki podciśnienia są wszystkie nowe - czujnik ciśnienia doladowania - kat out Wczoraj wymieniony: - czujnik temperatury bo trochę oszukiwał - nie pomogło Pomóżcie zdiagnozować problem, jakie logi mam zrobić żeby wiedzieć na czym stoję. Mam już dość tego że ciągle coś się w tym aucie psuje.. Silnik 1.9 TDi AWX
  13. Witam, od jakiegoś czasu borykałem się z problemem centralnego zamka. W pewnym momencie przestało mi zamykać auto z przycisku, musiałem włożyć kluczyk i przekręcić. Auto pojechało do znajomego i przy okazji zdjął drzwi, okazało się że wiązka standardowo uwalona, przecięta. Wymienił, zalutował, ogarnął. Aktualnie problem jest taki, że z rana nie można otworzyć z przycisku auta, trzeba wlożyć klucz do drzwi, przekręcić i wtedy działa otwieranie i zamykanie centralnego. Jak gaszę auto, wysiadam, to wtedy mogę z przycisku na pilocie zamknąć auto. Dodam, że baterie wymienione, kluczyk kodowany zgodnie z zaleceniami, zero bledow na vagu, wiazka wymieniona, elektryka we wszystkich drzwiach dziala. Where is the problem dude's?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...