Jump to content

szalonyharry

Pasjonat
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About szalonyharry

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Myślenice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. chyba wyklucze rozrusznik , fakt czasami może coś swirować ale problem chyba nie w tym . Obstawił bym że mi sie paliwo cofa albo elektronika . Bo jak podpompuje na pompce z baku paliwo to auto pali za 1 lub 2 razem ( ze 2 razy przekrece stacyjke bez pruby uruchamiania) . Na wiosne szykuje mi sie wymiana olejów filtrow wiec od tego zaczne . ale oczywiście do tego czasu do podepne komputer , a Kąt ustawiony na -1 , moge go sprobowac dac na 0 , może bedzie lepiej palic . jak auto stoi cała noc to od szczała, po dluzszej jezdzie jest problem , zgasze i probuje odrazu uruchomic to sie problemy zaczynaja .
  2. dużo roboty z wyjeciem rozrusznika? wymienić sam bendiks czy może szukać używanego rozrusznika?
  3. Panowie pomocy , dał bym jakies logi ale obecnie niema mnie w domu a autko załeło mi świrować . Problem taki juz przed wyjazdem cięzko było autko zapalić tzn , rozrusznik zaczyną kręcić powiedzmy ze 1-1.5 obrota i go rozłańcza i słychac takie ( rozsprzeglenie koła zamachowego z rozrusznikiem , no i spadek obrotów rozrusznika) , Przy nastepnej próbie znów kreci 1-2 obroty , silnik zaczyna chytać , bębnix puszcza i silnik gaśnie .Przy następnej próbie zapalił . Potem zrobiłem 100km i zostawiłem auto na 3 godzinki i masakra . Takie same objawy , plus doszły takie że przy próbie uruchomienia rozrusznik nawet niezakręcił kołem zamachowym tylko odrazu go rozłańczało . Pomogł,o dopiero jak pare razu przekreciłęm stacyjka bez próby palenia( załąńczałem pompe w baku ) . ( auto stało na prostym parkingu) . No i powrót , 100km zrobiłem . Zgasiłem silnik , proba uruchomienia silnika no i podobne objawy , ale za 3 razem zapalił . No i potem tak za 3 godzinki z czystej ciekawości poszłem sprawdzić i auto od szczała zapaliło , no to sie przejechałem , zgasiłem , proba uruchomienia i cyk od szczała . ( sorry za te wypociny ale ciezko to opisać ) Co może byc przyczyną ? Rozrusznik ? uciekające paliwo ?? ( bo to się dzieje czy ciepły czy zimny , czy postuj 3h czy 2 sekundy )
  4. a jak zdecydowałeś sie na wymiane uszczelnien to auto działało prawidłowo ? Wymieniałes z powodu braku mocy , czy telepania motorem ? Bo jesli chodziło dobrze a po wymianie gożej to albo zle ustawione Pd , albo oringi sie ścieły na Pd przy zakłądaniu , albo tez raczej na pewno gniazda sie wyrobiły , ale można spróbowac założyć grubsze oringi na Pd . Ale jesli chodziło gożej przed to trzeba szukac ( ale jak leje wtrysk to to widać za aute ) . Napisałeś w poprzednim wątku że po wizycie u mechanika ? Może on coś spierdzielił ?? Może wyczyścił wtryski szczotką drucianą ? Pociesze Cie tym że mam taki sam problem a to tylko po wymianie turbiny chociaz z logów wychodzi że turbo ładnie pompuje . Możesz sprawdzić w jakim stanie jest katalizator czy nie jest zapchany i wymiary krzywek na wałku rozrządu ( tego jeszcze niesprawdziłęm )
  5. Jeśli chodzi o wyciek płynu chłodniczego to pewnie poszedł króciec wody .
  6. EGR poteguję dudnienie( jak sie otworzy) , akurat w moim BKE ,
  7. po czym stwierdzili że wtryski do wymiany?
  8. a ja mam takie pytanie , w BKE jest egr sterowany elektronicznie , w avf podciśnieniem , czy przy wymianie silnika nalezy zostawić egr sterowany elekronicznie czy przerabiać na podciśnienie ?
  9. Ja bym zaczął od podpięcia do komutera , sprawdził błedy , zrobił logi
  10. wymieniałem ostatnio ta uszczelke u siebie , wszystkie srubki dokreciłem na palce , zaczynajać od najmniejszych potem te większe chyba to sa m6 i m8 , potem z czuciem na przemian dociagnąłem . 10 i 20 nm to jest praktycznie nic Uszczelke załozyłem z erlinga przez poł od orginału . A przy wymianie jej samej nawet nie musisz węży sciagać
  11. też bym obstawił że wypaliło dziure w tłoku . To jest gdybanie , ale pieron wie jaki tam chip siedział . Albo wymiana P&P na silnik Bke albo na 130 AVF ( osobiście bym zmieniał na AVF) . Jechać do mechanika , jak nie chcesz ściagać głowicy to możesz sprawdzić kompresje .
  12. powycierałeś wszystko (olej paliwo) możliwe ze gdzieś pozostały po tym zabiegu i teraz się zlewają . Powycieraj i obserwuj . A to normalne że po tym niemogłeś zapalić auta , bo po prostu się zapowietrzyło wg masz teraz problem z uruchomieniem auta ?? czy pali od szczała ? Jak dokręcałeś srubki ? najpier mniejsze potem większe , z czuciem ?
  13. Jednak niemcy pomyśleli i zaspawali ten element .... i tak zamiast wymiany simmeringa który sie tam znajduje trzeba kupować nowe , chociaż chodzi mi opcja rozfrezowania tego w miejscach spawu , wymiany i cykniecie migomatem
  14. znajomy miał 2.5 tdi z nalotem 400tys , postanowił zmienic silnik na 1.9 130. Kupił anglika rozbitego ( d*pa cała skasowana ) , ale silnik jeszcze w aucie , można było zapalić sprawdzić . Wymienił , wgrał chipa na 150, reszte posprzedawał i se chwali a silnik brał chyba z passata . Osobiście tez bym zmieniał słupek . Był taki przypadek na forum. delikanty wyciek oleju z tyłu głowicy , planowany był szlif i nowa uszczelka , a potem okazało sie sie poszła generalka coś ponad 7 tys i to sam robił , bo warsztat by duzo wiecej krzyknął .
×
×
  • Create New...