Skocz do zawartości

szalonyharry

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szalonyharry

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Myślenice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szalonyharry

1

Reputacja

  1. Od strony kierowcy górną nakretke odkręcisz z góry na przedłużce. Od strony pasażera od dołu na czuja ? musisz odkręcić też z przodu odbuj i potem windą podnosić najpierw z jednej strony i wymienić poduchę, potem z drugiej. Zwróć uwagę na odpowiedni montaż poduszki, z dołu są otworki na poduszcze i żeby były zamontowane w tych samych miejscach, powodzenia ?
  2. Też się zabieram za tego moda. Ma ktoś może zdjęcia? ?
  3. Mi to wygląda na padającego pd. W mojej 1.9 bke też tak czasami przy pierwszej próbie palenia świrował. Chociaż korekty byly poniżej +/-0.5, bipy do - 10, jak już potem pochodził to palił od szczała. Aż wreszcie zgasł i tylko na plaku go można bylo zapalić. Ale jak już zapalił to potem palił, no i doszła nierówna praca silnika. Weszły 4 używane i pali lux, nie trzepie, nawet podczas przyspieszania (z tym problemem walczyłem). Chociaż na tych pd mam wysokie bipy na minus względem starych. Spróbuj tak zrobić. Jak masz zimny motor to przekręć stacyjka żeby pompka w baku się załączyla i zgaś, i tak z 3 /5 razy i sprubuj dopiero wtedy zapalić. W moim przypadku to pomagało ?
  4. Problem rozwiązany, padł pompowtrysk, chociaż na logach było wszystko ok, korekcję w normie, biby niskie. Nic nie wskazywało na jego uszkodzenie, aż w tamtym tygodniu auto zgaslo i tylko na plaku dało się je uruchomić, po wymianie na kaplet używanych autem nie szarpie na 4 5 biegu podczas gwałtownego przyspieszania w owym zakresie.
  5. Trzęsie lewarkiem na 4 5 biegu w zakresie 1700-2200 obrotów z butem w podłodze lub podczas jazdy pod górę?przy delikatnym dodawaniu gazu problem jak by mniejszy, albo nie występuje?
  6. Kolego mam to samo, ten sam typ ten sam problem, zaczęło się to dziać po wymianie walka rozrządu. Przy tej wymianie były też wymieniane uszczelki na pd. Poduszki pod silnikiem i skrzynia nowe. Przeguby nowe. Sprzęgło też było robione z 60 tys temu. Jedyne co mi jeszcze do głowy wpada to pd do zrobienia, niby na obrotach jalowych ok ale podczas obciążenia silnika mogą świrować. Jak Ci się uda rozwiązać problem to napisz co było przyczyną.
  7. Tylko jak bd logować wartości pompek to od 1700 obrotów będą stały Ci w miejscu. Po przekroczeniu 2 500 tys szarpania ustają?
  8. Przeguby wewnętrzne wymieniłem i nic nie pomógł. Zostaje mi chyba sprawdzenie softu albo skrzynia (tylko jak by się supal 4 i 5 bieg czy mechanizm różnicowy to by raczej waliło cały czas)
  9. Witam, mam u siebie identyczne objawy, szarpanie przy mocnym dodaniu gazu w przedziale obrotów 1800-2300 najbardziej odczuwalne na 4 5 biegu podczas obciążenia.(aż lewarkiem szarpie) Przeguby wewnętrzne wymienione, poduszki, przednia i tylnia pod skrzynia lemforder, pod silnikiem ori używki z seata exeo, nie wylane. Żadnych stoków nieslychac, za to czuć mrowienie na kierownicy na biegu jałowym. Czy to będzie dwumas? Dodam że to zaczęło się dziać po wymianie walka rozrządu bo był wytarty. Założony cały komplet z Ina plus oringi na pd. Silnik pracuje równo, pali bd dobrze, grupa 13, korekcję od - 0.6 do 0.6, grupa18, 0, powyżej 3 tys wartosc 4,, grupa 23 na małym minusie. Ręce już opadają bo już nwm gdzie szukać
  10. szalonyharry

    Turbo z 2.0 do 1.9

    Tak, tylko węża do intelcolera w kształcie s musisz zmienić na szybko złączkę, plus najlepiej program zmienić pod to turbo, chociaż da się jeździć bez?
  11. Szczerze to niewiem, takie kupiłem z 4 lata temu. Wszystko było ok na wytartym walku, ale jak było wszystko na Wierchu to chciałem zrobić lepiej i przy okazji wymienić uszczelnienia. Teraz na 4,5 biegu przy mocnym dodaniu gazu od 1700-2100 drży całe auto i lewarek od biegów mało co nie wypadnie , a potem cisza, tak samo jest jak się delikatnie dodaje gazu to nie trzęsie. I to nie jest takie uczucie jak by brakowało paliwa i obrotami szarpało. Tylko obroty idą płynnie a w tym przedziale tak trzepie, więc temu wymieniłem przeglyby wewnętrzne.
  12. Mam ten sam problem, poduchy pod silnik wsadzilem ori,odbuj i poducha skrzyni lemforder dalej trzęsie. Przeguby wewnętrzne wymieniłem zero poprawy. A to wszystko się zaczęło po wymianie walka rozrządu bo się wytarł... Wszystko z firmy Ina. Doszły do tego nowe uszczelnienia pd. Przy sprawdzeniu na kompie, pompki były ok. Więc już teraz niewiem, zostaje albo dwumasa albo sprawdzić pd czy niescielo uszczelnienia, normalnie już ręce opadają.
  13. Z tego co wyczytałem awx oska też ma moment 285 czyli tyle samo co bke. A quattro 310. Avf tylko 310. W bke po chipie niby wzrost jest do 340. Czyli czysto teoretycznie jakiś tam margines jest na tym sprzęgle ?tak że powiedzmy przy zdrowym seryjnym avf powinni wytrzymać przy spokojnej jeździe ? no dobrze cosik już wiem, w najbliższym czasie podskoczę jeszcze do mechanika i mi ogarnie, sprawdzi silnik dokładnie. Jak będę wsadzał avf to będę informował ? A jeśli coś sobie przypomnicie odnośnie tematu to piszcie piszcie, wiedzy nigdy niezamalo ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...