Jump to content

szalonyharry

Pasjonat
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About szalonyharry

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Myślenice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A odczucia z jazdy?, między kolektorem wydechowy a turbo oryginalnie nie ma uszczelki, za to między turbo a katalizator już jest.
  2. Powiem Ci tak, niby turbo regenerowana osiąga ciśnienie, ale nie ma tej szybkości jak nówka, albo używana nieregenerowana, dwa lata prawie walczyłem z słabym dołem, i też się upieralem że turbo regenerowane to musi być dobre(poniekąd było to związane ze w poprzednim aucie też regenerowalem turbo i złożyli mi je super, ale to były czasy jak gerett dostarczał części zajmienne, ateraz niewiadomo co Ci wsadza) logi też wyglądały ok, a jednak zmiana na urzywke i jest owiele lepiej ?
  3. Powiem Ci tak, mam ten sam problem, albo to zbieg okoliczności albo wina jest w turbine. Bo po jej wymianie zaczęło mi się tak dziać, turbo zabardzo pompuje, więc szukam w ta stronę. No i wypatrzylem że mi się ciegno na gruszcze poluzowalo. Badam wakuometrem to przy 0.4 ciegno było już podciagniete na Maxa przy ograniczkiku, ustawiłem na 0. 55 czyli wydluzylem ciegno. Zimny silnik, start i wszystko było ok. Tylko temperatura była +8 stopni, w ostatnim czasie jak mi się to pojawiało to było - 2-6, więc, może to być jeszcze winny jakiś czujnik, może ciśnienia doładowania bo on chyba ma parę zadan i mierzy ciśnienie, temperaturę i dawkowanie paliwa. I zapewne auto ci dusi przy 2 tys obrotów i gaśnie, w logu dynamicznym w tym momencie turbo Ci przeladowywuje.
  4. Ja się też bawiłem z regulacjami, turbo było po regeneracji, mol, zero reakcji na gas. Powyżej 2 tys się zbierał ale dół tragedia. Wsadzilem urzywke i teraz chociaż jedzie od dołu. A co do tego parametru. Regenerowana turbina miała 980, urzywka ma 950 i zbiera się tak jak powinna.
  5. A masz jakiś problem np. Ze słabym dołem, turbo po regeneracji? Czy tylko tak dla własnej ciekawości? ?
  6. Kolego mam ten sam problem, identyczny ? dodam że jak auto zgaśnie to odpala bez żadnego problemu. Takie odczucie jak by wydech zapchana i dusi auto. Jak się minie ten moment duszenia to za kopci przez chwilę i już jest wszystko wpozatku. Informuj jak Ci się uda rozwiązać ten problem. Przeczytałem cały tamten wątek, czy to możliwe że zawory się podwieszaja? Dodam że zaczęło mi się to dziać jak zmieniłem turbo na urzywke od 130 km. Stare turbo regenerowana nie miało wg dołu, za to używane ciągnie fajnie. Sprubuj wydłużyć trochę sztangę. A co do tych zaworów to powiedzcie mi bo tam jest opcja wsadzić podladki, albo można wymienić sprężyny, a żeby je wymienić to trzeba głowice ściągać?.
  7. log dynamiczny 3 11 13 bez gasniecia , wszystko ok.
  8. Rozwiązał ktoś już ten problem? Jaka była przyczyna? Bo mam podobny problem. Jak uruchomię silnik i zaczynam jechać to już czuć na 1 że przy 2tys już go coś blokuje i dusi, wbijam 2 jak dodaje delikatnie gaz to auto jedzie przekroczy 2. 5 tys obrotów, zaczyna za sobą zostawiać chmurę dymu, coś się odtyka i auto już jeździ normalnie. A gdy dodam szybko gaz na 2 biegu to potrafi zgadnąć i niereaguje na wwciskanie pedału gazu, dusi się i gaśnie. Ale zapala potem od szczala. Problem występuje po dłuższej chwili czekania. Parę godzin. Podpiolem kompa, zero błędów, jakie zrobić logi? z ruszania na 1 biegu ,tez było ok, sprobuje jeszcze zrobic jak bedzie problem
  9. Kamil, podesłał byś linka jaki kupić kabel, bo kupiłem jeden, to łączy się z laptopem a z autem już nie, drugi się pożyczyłem to zaś łączy się z autem a z program go nie widzi. Zas dopiero 3 od kolegi łączy się z autem ale wywala praktycznie co chwilę. Przez co zrobienie log dynamicznego to ciężka sprawa. (zmieniałem wartość na 1 ale nic nie daje). Napisałem temu, bo jak by to był jakiś czujnik to chyba by swirowal cały czas, a tu raz zamuli, przykopci na czarno z rury nawet z 5 sekund coś się odetka i potem już jeździ, niekopci. Więc tak pomyślałem że ktoś miał już taki problem.
  10. Mój bke też trochę pali w trasie powiedzmy z 6.5 bez wariowania, ale daje mu średnie koło 7. A w mieście też koło 10. Kiedyś udało mi się przy spokojnej jeździe, dziadkowej 4.8 chwycić, co w tym momencie jest niemożliwe.
  11. Panowie, niechce zakładać nowego tematu więc tu napisze. Mam taki problem że jak uruchomię auto nieważne czy stoi 10 min czy 10 godzin to przy 2 tys, plus minus auto dostaje takiego zamulacza, jak by czegoś brakowało, (raz mi nawet zgaslo) na 1, 2 biegu jak minę te obroty powiedzmy do 2.5 tys, z wydechu pójdzie dym i cos się odblokowuję i auto już jeździ normalnie. Dodam że przed każdym zgaszeniem schodze z obrotów, niebutuje tylko jadę spokojnie, potem chwilka i gasze. Czy to będzie wina w geometria (z miesiąc temu używane turbo wsadzalem, geometria luźno latala) czy kat zapchana?
  12. Jeśli turbina jest po regeneracji to niech sobie ją w d....wsadzą, 2 lata sie meczyłem ze słabym wstawaniem turbiny , mół na niskich obrotach, wsadziłem urzywaną , pierwsza lepsza i auto inaczej jezdzi, szybsze wstawanie , czuc ze zaczyna pompowac od 1.400 przy czym przy 1800-2000 ma juz maxa .A turbina regenerowana , fakt ze nie miała luzu , ale juz puszczała olej na wydech , Wiec według mnie albo turbo nowe albo uzywane nieregenerowane .
  13. Chyba wreszcie udało mi się rozwiazać problem słąbego dołu , borykałem sie z nim po regeneracji turbiny . A że sie trafiła od 130 kM (GT1749va) po pinądzach to wsadziłem . Auto odrzyło , spalanie zmalało testuje dalej co do turbiny po regeneracji to jak ją wyciagłem to już puszczała olej na wydech po 1.5 roku ... A tu logi do oceny . Logi dynamiczne dwa
×
×
  • Create New...