Jump to content

szalonyharry

Pasjonat
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About szalonyharry

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Myślenice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kluczem oczkowym wygiętym , ale moze przeszkadzać przewód od oleju , można go odkręcić z dwóch stron i za silnikiem i go troche odsunąć , ale uwaga przy turbinie lubi sie ukręcać . Możesz zlać wd 40 i delikatnię obręcać raz w prawo raz w lewo , tak żeby nie ukręcic .
  2. co do sprezyn -30 to jest całkiem spoko , sam załozyłem w sedanie eibachy i jest niezanisko niezawysoko Kąty pochylenia koła sa w normie wieć opon nie będzie ścinać , -50 to przesada bo wszystko zbierasz (testowane) , ja dołozyłem do tego jeszcze nowe amorki dedykowane pod zawieszenie 1be/1bv chociaz niektorzy na 1ba jeżdzą . A co do grila to sam sie zastanawiam czy wsadzić sline czy gril i dokłądke .
  3. Witam , chciał bym przyciemnic tylną szybe w sedanie i teraz czy moge ją przyciemnic całą czy muszę wyciąć miejsce gdzie jest swiatło stopu? Chodzi mi o legalność czy jest dozwolone przyciemnienie całej szyby a za nią 3 cie swiatło stopu ?
  4. Jak sprawdzić czy MAP sensor jest dobry? czy w grupie 11 aktualne cisnienie , jest mierzone przez ten czujnik?
  5. sprobuj uruchamiac auto na swiatłach postojowych . W moim przypadku jak auto niechciało palić na ciepłym zaraz po zgaszeniu winny był rozrusznik , (100 zł koszt wymiany automatu i bendixa )
  6. albo pierscionki , ale to juz musiało być nabite miliony , ale dokładnie tak jak mowił kamil odkreć wydech za turbo i zobacz czy nie ma oleju . Mi jak turbo padało to też diametralnie zwiekszyło sie spalanie oleju . poranny rozruch dym na niebiesko przez okoo minute az sie wypaliło , no i potem przy ruszaniu tez lubiało puścic na niebiesko . A jesli wszystko bedzie jak na te lata auta wporzątku to dodam od siebie że olej też ma duże znaczenie . marka marce nierówna , na jednym oleju pali 1l a na innym 300ml . osobiście odradzam castrola a polecam motula
  7. Panowie , kuknijcie na tego pierwszego loga , w grupie 11 , 4 kanał (charge pressure control duty cycle) gdy wartosci nieprzekraczają 40% auto wyrywa do przodu i dawka jest czytana z (Torque Limitation) zaś w nastepnych logach drupa 11 , 4 kanał , gdy wartosci są od 60-80% auto nie jedzie i wartosc jest czytana z( Smoke Limitation ) i to było robione w jednym logu, auto na poczatku jechało a potem juz nie . . Może tu jest problem, ale czy to objawy uszkodzonego n75 czy słąbe podcisnienie ?
  8. Problem rozwiązany , po wymianie automatu i bendixa auto pali na gorącym . Obstawiam automat który gdy sie nagrzał (od temeratury silnika) się rozłańczał , na zimnym nie było problemu .
  9. Dla potomnych fotele i kanapa nieskładana z a6 c6 pasuje prawie że p&p do a4 b7 sedan , w fotelach przednich nalezy tylko przerobić wtyczki , mi jeszcze doszło przełożenie czujnika zajecia fotela ( miałem fotele z anglika ) Odpinamy z tyłu fotela poszycie i przepychamy do przodu przez luke miedzy oparciem a siedziskiem , podciagamy troche do przodu az sie pokaze gabka i czujnik . Odginamy metalowy drucik zeby wyciagnac cały czujnik . Potem można urzuć trytytki zamiast tego drucika przy składaniu . Przekładamy wiazke z prawego na lewy , z lewego na prawy . Ja sie posłużyłem swoją ze starych siedzen plus przełozyłem Czerwone pasy bezpieczeństwa , tak ze mi wyszło tylko przeróbka wtyczki od zajecia fotela . Co do tyłu . w oparciu tylko zwezamy uchwyty mocujace na dole z wymiaru 71 na 69 cm ( czyli tniemy je na poł ) i oparcie pasuje prawie ze jak orginał . Troche stelaż przy montażu bedzie przeszkadzał ale jak minie boczny plastki to juz fajnie leży . W siedzeniu odginamy uchwyty mocujace w kierunku oparcia z 1cm-1.5 cm beda po skosie ale wskocza w zatrzask . Przy montazu dopychamy do oparcia i wciskamy . Można jeszcze zdemontować plastki na podwójnym pasie zeby sie wmiare układały . I finito, tylko przeprać
  10. Panowie , przełozyłem wreszcie fotele z a6 c6 do a4 b7 wszystko oki , wtyczka od air bag to samo , kostke od pasów ( czarna ) wsadziłem swoją , ale mi została czerwona , sterowanie ledzwiami ( bez grzania i oswietlenia) i takie pytanie bo nie mam podciagnietej elektryki w podłodze , czy wystarczy tylko podciagnac do kierowcy i pasazera 2 kable plus i minus i powinno to działać ? i jaki bezpiecznik wsadzic na kablach od plusa 15 czy 30? ....................... Ten schemat bedzie ok ?
  11. Panowie szybkie pytanie wsadziłem do a4 b7 fotele a6 c6 . kostka od airbag ok , kostke ( czarna) od pasów wsadziłem swoją ( od a6 sie rozni ) i została mi tylko czerwona ( sama elektryka bez grzania i oswietlenia , tylko regulacja lędzwi ) to wystarczy do tej kostki podciagnąć 2 przewody plus i minus i na czerwonym wsadzic bezpiecznik? 15 czy 30? ....................... Ten schemat bedzie ok ?
  12. sztange na gruszcze skracałeś? Po ilu obrotach udało sie wyregulować ?
  13. czy moja pompa vacum działa poprawnie?? Pierwszy raz 3 razy nacisniety pedał hamulca , potem tylko raz . video-1556120613.mp4
  14. chyba wyklucze rozrusznik , fakt czasami może coś swirować ale problem chyba nie w tym . Obstawił bym że mi sie paliwo cofa albo elektronika . Bo jak podpompuje na pompce z baku paliwo to auto pali za 1 lub 2 razem ( ze 2 razy przekrece stacyjke bez pruby uruchamiania) . Na wiosne szykuje mi sie wymiana olejów filtrow wiec od tego zaczne . ale oczywiście do tego czasu do podepne komputer , a Kąt ustawiony na -1 , moge go sprobowac dac na 0 , może bedzie lepiej palic . jak auto stoi cała noc to od szczała, po dluzszej jezdzie jest problem , zgasze i probuje odrazu uruchomic to sie problemy zaczynaja .
×
×
  • Create New...