Jump to content

szalonyharry

Pasjonat
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About szalonyharry

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Myślenice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jest jeszcze opcja czyszcenia szlaufem i jakims preparatem, chyba od tego zaczne , jesli to by pomogło choc na chwile to bym miał 100% pewnosc ze nagrzewnica zapchana .
  2. termostat z firmy wahler , raczej napewno dobrze , tak jak stary. Dzis po jezdzie 200km , podjezdzam pod dom nawiewy na HI full, a leci zimne powietrze(węże od nagrzewnicy w podszybiu obydwa gorące ) , dodam ze z tym problemem walcze juz ponad rok , i temu wymienilem termostat ale nic nie pomogło . Przez lato to jest niepotrzebne , ale zima sie zbliza .
  3. Panowie I Panie , mam taki problem , gdy samochód jest zimny ( pierwsze uruchomienie ) ustawiam tam temerature 25 - H1, po chwili zaczyna dmuchać ciepłe powietrze , ale gdy osiąga 90 C momentalnie z nawiewów leci zimne powietrze . Co może byc przyczyną ? Jak by nagrzewnica była zapchana to by chyba wg ciepłe powietrze nie leciało? termostat wymieniony , pompa wody nowa , dwa węze ciepłe , jeden gorący . CZy to może swiruje klimatronick, zle ustawia klapy ???
  4. Jestem po wymianie stabilizatorów , nieudało mi sie upolować od rs4 ale wsadziłem o s4, przy obnizonym zawieszeniu -30 i amorkach monroy jest bajka d*pa juz nie lata jak na drążku 16 mm Polecam ten zabieg .
  5. pochylenie naszych silników sprzyja właśnie takiemu wyciekowi . Długo walczyłem z wyciekami , cały blok silnika miałem z oleju od strony kolektora . na początku wymieniłem uszczelkę pod pokrywą , zero poprawy(może temu ze założyłęm nieorginalną ) potem uszczelkę na kolektorze ssącym , dalej wyciek . Aż się pewnego dnia wkurzyłem i załozyłem starą uszczelkę pod pokrywę w rogi przy wałku dałem masę uszczelniającom i przesmarowałem delikatnie cały brzeg głowicy od strony kolektora ( wiem ze niepowinno sie tak robić ale juz ręce mi opadały ) no i przestało mi cieknąć z pod pokrywy . Za to po jakimś czasie znow sie pokazał olej przy kolektorze wydechowym , pierwsze przypuszczenie że uszczelka pod glowicą , ale zacząłem od najtańszego sposobu i wymieniłem uszczelke pod pompom vacum , jak reką odjął . Dodam że z EGR tez lubi cieknąć
  6. kluczem oczkowym wygiętym , ale moze przeszkadzać przewód od oleju , można go odkręcić z dwóch stron i za silnikiem i go troche odsunąć , ale uwaga przy turbinie lubi sie ukręcać . Możesz zlać wd 40 i delikatnię obręcać raz w prawo raz w lewo , tak żeby nie ukręcic .
  7. co do sprezyn -30 to jest całkiem spoko , sam załozyłem w sedanie eibachy i jest niezanisko niezawysoko Kąty pochylenia koła sa w normie wieć opon nie będzie ścinać , -50 to przesada bo wszystko zbierasz (testowane) , ja dołozyłem do tego jeszcze nowe amorki dedykowane pod zawieszenie 1be/1bv chociaz niektorzy na 1ba jeżdzą . A co do grila to sam sie zastanawiam czy wsadzić sline czy gril i dokłądke .
  8. Witam , chciał bym przyciemnic tylną szybe w sedanie i teraz czy moge ją przyciemnic całą czy muszę wyciąć miejsce gdzie jest swiatło stopu? Chodzi mi o legalność czy jest dozwolone przyciemnienie całej szyby a za nią 3 cie swiatło stopu ?
  9. Jak sprawdzić czy MAP sensor jest dobry? czy w grupie 11 aktualne cisnienie , jest mierzone przez ten czujnik?
  10. sprobuj uruchamiac auto na swiatłach postojowych . W moim przypadku jak auto niechciało palić na ciepłym zaraz po zgaszeniu winny był rozrusznik , (100 zł koszt wymiany automatu i bendixa )
  11. albo pierscionki , ale to juz musiało być nabite miliony , ale dokładnie tak jak mowił kamil odkreć wydech za turbo i zobacz czy nie ma oleju . Mi jak turbo padało to też diametralnie zwiekszyło sie spalanie oleju . poranny rozruch dym na niebiesko przez okoo minute az sie wypaliło , no i potem przy ruszaniu tez lubiało puścic na niebiesko . A jesli wszystko bedzie jak na te lata auta wporzątku to dodam od siebie że olej też ma duże znaczenie . marka marce nierówna , na jednym oleju pali 1l a na innym 300ml . osobiście odradzam castrola a polecam motula
  12. Panowie , kuknijcie na tego pierwszego loga , w grupie 11 , 4 kanał (charge pressure control duty cycle) gdy wartosci nieprzekraczają 40% auto wyrywa do przodu i dawka jest czytana z (Torque Limitation) zaś w nastepnych logach drupa 11 , 4 kanał , gdy wartosci są od 60-80% auto nie jedzie i wartosc jest czytana z( Smoke Limitation ) i to było robione w jednym logu, auto na poczatku jechało a potem juz nie . . Może tu jest problem, ale czy to objawy uszkodzonego n75 czy słąbe podcisnienie ?
  13. Problem rozwiązany , po wymianie automatu i bendixa auto pali na gorącym . Obstawiam automat który gdy sie nagrzał (od temeratury silnika) się rozłańczał , na zimnym nie było problemu .
  14. Dla potomnych fotele i kanapa nieskładana z a6 c6 pasuje prawie że p&p do a4 b7 sedan , w fotelach przednich nalezy tylko przerobić wtyczki , mi jeszcze doszło przełożenie czujnika zajecia fotela ( miałem fotele z anglika ) Odpinamy z tyłu fotela poszycie i przepychamy do przodu przez luke miedzy oparciem a siedziskiem , podciagamy troche do przodu az sie pokaze gabka i czujnik . Odginamy metalowy drucik zeby wyciagnac cały czujnik . Potem można urzuć trytytki zamiast tego drucika przy składaniu . Przekładamy wiazke z prawego na lewy , z lewego na prawy . Ja sie posłużyłem swoją ze starych siedzen plus przełozyłem Czerwone pasy bezpieczeństwa , tak ze mi wyszło tylko przeróbka wtyczki od zajecia fotela . Co do tyłu . w oparciu tylko zwezamy uchwyty mocujace na dole z wymiaru 71 na 69 cm ( czyli tniemy je na poł ) i oparcie pasuje prawie ze jak orginał . Troche stelaż przy montażu bedzie przeszkadzał ale jak minie boczny plastki to juz fajnie leży . W siedzeniu odginamy uchwyty mocujace w kierunku oparcia z 1cm-1.5 cm beda po skosie ale wskocza w zatrzask . Przy montazu dopychamy do oparcia i wciskamy . Można jeszcze zdemontować plastki na podwójnym pasie zeby sie wmiare układały . I finito, tylko przeprać
  15. Panowie , przełozyłem wreszcie fotele z a6 c6 do a4 b7 wszystko oki , wtyczka od air bag to samo , kostke od pasów ( czarna ) wsadziłem swoją , ale mi została czerwona , sterowanie ledzwiami ( bez grzania i oswietlenia) i takie pytanie bo nie mam podciagnietej elektryki w podłodze , czy wystarczy tylko podciagnac do kierowcy i pasazera 2 kable plus i minus i powinno to działać ? i jaki bezpiecznik wsadzic na kablach od plusa 15 czy 30? ....................... Ten schemat bedzie ok ?
×
×
  • Create New...