Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ B7 BPW ] Problem z odpalaniem po nocy. Ręce opadają, wymieniona połowa samochodu


mlody_b7

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Problem dotyczy B7 z 2.0 TDI BPW. Auto ma problem z porannym odpalaniem. Ale po kolei. W aucie rok temu przed wakacjami została zrobiona góra silnika: głowica z tulejami, szklanki, wałek, przy okazji wyczyszczony DPF. Zawiozłem również wtryskiwacze do sprawdzenia, dostałem kartkę ze są OK. Wiec przyjąłem ze są ok. Problem z odpalanie pozostał. W miedzy czasie dałem nowa Vacupompe zmieniłem pompe paliwa w zbiorniku, zaworek na filtrze paliwa , dołożyłem zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym ale to nadal nic i moje umiejętności się wyczerpały i ręce szczerze opadły. Zmieniłem moduł sterowania świecami żarowymi, grzeją wszystkie. Swiece Beru CGP 002 7V. Czujnik temp sprawdzany 5 razy , pokazuje dobrze.

Niżej wklejam filmiki jak to odpala , logi grupy 007,013,023 oraz filmiki  z VCDS

Zrobiłem logi na zimnym silniku , po 3 godzinach od zgaszenia i na ciepłym.

Proszę o pomoc już nie wiem co może być jeszcze. A chce to wreszcie doprowadzić do końca ale nie mam na tyle wiedzy. 

Myslę , że pomimo wtryski były sprawdzane w nich jest problem, jakieś uszkodzenie mechaniczne może...

Logi :

 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Filmiki z VCDS

Zimny po nocy 

36 stopni 

51 stopni 

84 stopnie

 

 

Dziękuje

Edytowane przez mlody_b7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam do obróbki taką samą qurwę i na te chwile 1:0 dla niej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałkowałem taki przypadek winna była dwumasa, przy rozruchu szarpała wałem i był identyczny efekt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Tom A4 napisał:

Wałkowałem taki przypadek winna była dwumasa, przy rozruchu szarpała wałem i był identyczny efekt. 

Też tylko po dłuższym postoju? Jak ona odpali pochodzi 5 sekund zgaszę i będzie odpalać bez problemu. 

Edytowane przez mlody_b7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Tom A4 napisał:

Jak pali na ciepłym ? 

Bez najmniejszego problemu. Odpalę ją rano /po dłuższym postoju ,i będzie jak na filmach, zgaszę po 5 sekundach i będzie palić pięknie. Ale wtedy po tych 5 sekundach jak ją zgasze i zostawię na godzinę to odpali znowu z problemem. ale wystarczy ze pojeździsz i rozgrzeje się  i będzie pięknie odpalać. Zerknij na filmiki z vcds jak się drastycznie korekty zmieniają oraz tego bąka na ostatnim filmie.  Sam już nie wiem, stąd prośba o pomoc do Was. Mam takie podejrzenie, że jak zawiozłem do sprawdzenia wtryski to chłop wsadził na maszynę , odpowietrzył , dobił ciśnienie i gitara. A tutaj wygląd jak on by się zapowietrzał , paliwo przez niego ściekało do cylindra. Pewnie bzdurna teoria 

Edytowane przez mlody_b7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż synchronizacje wałka

strasznie wysokie bipy na minusie, moze cos jest nie tak z listwa zasilajaca pompowtryski.

na  dodatek masz ten sam problem co u mnie korekta na 4 cylindrze rosnie 

Edytowane przez kubabkb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może chłop kiepsko sprawdził wtryski , w przypadku który ja miałem czy ciepły czy zimny był problem. Efekt jest taki jak by brakowało paliwa i zanim dobije ciśnienia jest problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Tom A4 napisał:

Być może chłop kiepsko sprawdził wtryski , w przypadku który ja miałem czy ciepły czy zimny był problem. Efekt jest taki jak by brakowało paliwa i zanim dobije ciśnienia jest problem. 

Zerknij proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kubabkb napisał:

pokaż synchronizacje wałka

strasznie wysokie bipy na minusie, moze cos jest nie tak z listwa zasilajaca pompowtryski.

na  dodatek masz ten sam problem co u mnie korekta na 4 cylindrze rosnie 

Dlatego wymieniłem pompę vacum - nic , pompę paliwa w zbiorniku - nic . Zaworek na filtrze - nic ,dołożyłem zaworek zwrotny - nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak jest z tą synchronizacją 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja idealna równe 0.0 i nie drgnie nawet. Po mojemu wina uszczelnień, wtrysków, lub w samym dostarczeniu paliwa do nich. Skróć jakieś 1-1,5cm wężyki przy filtrze paliwa. Sam filtr załóż jakiś dobry, ufi albo mann. Można by założyć przezroczyste wężyki od vacum do filtra zobaczyć czy po rozruchu się nie pieni w nich.  Jaki nowy vacum założyłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lu-Gi napisał:

Synchronizacja idealna równe 0.0 i nie drgnie nawet. Po mojemu wina uszczelnień, wtrysków, lub w samym dostarczeniu paliwa do nich. Skróć jakieś 1-1,5cm wężyki przy filtrze paliwa. Sam filtr załóż jakiś dobry, ufi albo mann. Można by założyć przezroczyste wężyki od vacum do filtra zobaczyć czy po rozruchu się nie pieni w nich.  Jaki nowy vacum założyłeś ?

Obetnie wężyki jak mowisz, vacupompa Boscha nowa. Jak głowica ma gniazda mosiężne to gumki na wtryski mają być rozmiaru jak Ori czy większe? Wiem że trzeba było zmierzyć ale nie zrobiłem tego. I może dlatego jest d*pa. Daliśmy takie z zestawu chyba Boscha jak pamiętam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki rozmiar mają mieć uszczelnienia trzeba by zapytać firmy która robiła tulejowanie, po mojemu pewnie trzymają się fabrycznych wymiarów gniazd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie szklanki włożyłeś? Czarne czy srebrne? Jak srebrne to podpiera zawory i jest problem z odpalaniem oraz mniejsza moc auta. Zeby to sprawdzić, na zimnym tuż po pierwszym uruchomieniu na zimno daj od razu do 3000 tys obrotów i momentalnie odpuść pedał, jeśli zgaśnie i przy ponownej próbie będzie kręcił bez kompresji to masz złe szklanki.

Edytowane przez bobikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bobikos napisał:

jakie szklanki włożyłeś? Czarne czy srebrne? Jak srebrne to podpiera zawory i jest problem z odpalaniem oraz mniejsza moc auta. Zeby to sprawdzić, na zimnym tuż po pierwszym daj od razu do 3000 tys obrotów i momentalnie odpuść pedał, jeśli zgaśnie i przy ponownej próbie będzie kręcił bez kompresji to masz złe szklanki.

Szklanki czarne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test tak czy inaczej możesz zrobić, będzie wiadomo że z hydrauliką jest ok.

Poza tym te bipy na minus są zastanawiające. Spróbuj może mimo wszytko wymienić filtr paliwa i sprawdź ciśnienie pompy tandemowej manometrem.

Edytowane przez bobikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, bobikos napisał:

Test tak czy inaczej możesz zrobić, będzie wiadomo że z hydrauliką jest ok.

Poza tym te bipy na minus są zastanawiające. Spróbuj może mimo wszytko wymienić filtr paliwa i sprawdź ciśnienie pompy tandemowej manometrem.

Jasne. Test zrobię na pewno. Każda sugestie robię I sprawdzam.Cyli odpalam jak tylko złapie , wkręcam na 3 tys i patrzę czy nie zgaśnie?

 

Bipy mega na - ,postaram się podjechać do końca tygodnia i sprawdzić ciśnienie.

Ewentualnie może jest ktoś z Wrocławia kto by mi pomógł. Oczywiście zapłacę. 

Edytowane przez mlody_b7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...