Jump to content

Lu-Gi

Pasjonat
  • Content Count

    500
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31

About Lu-Gi

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    SK

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    1986
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

3,844 profile views
  1. Na razie to potrzeba dobrej diagnostyki a potem możesz myśleć dalej. Na poczatek wystarczy że wejdziesz w sterownik silnika i zobaczysz jakie są błędy bo po zaświeceniu się ASR zapisało się coś na pewno.
  2. Śrubokręt wpychasz w ta szczelinę i jak ją delikatnie rozszerzysz to dwoma palcami delikatnie w bok zsuwasz ramię od siłownika. Potem przekręcasz sam siłownik i wychodzi. Nie wiem, z 10 sekund roboty.
  3. To masz pewnie od wtrysków. Pokaż logi 13+18+23 w momencie jak jest dobrze i w momencie jak świeci się ASR.
  4. Nagraj filmik. Podłącz kompa. Po doginaj piny na listwie wtrysków. I tak by można wymieniać i wymieniać.
  5. Kolega sprzedaje takie rurki. Jak byś był zainteresowany to sie odezwij i Ci jego nr podam na PW.
  6. Miał byś sama zaślepkę airbag z prawego słupka?, bo mi chyba klips uszkodzili jak do wymiany szyby ściągali słupek.. do tego wziął bym lewy słupek B o ile nie ma dziury od pasa?
  7. Lu-Gi

    Maglownica koyo

    Zobacz ogłoszenie Maglownica koyo Stan bdb. Gwarancja rozruchowa. 2003r. Użytkownik Lu-Gi Data 27.03.2021 Cena 300 zł Kategoria A4 B5  
  8. Lu-Gi

    Maglownica koyo

    Time Left: 13 days and 3 hours

    • Sprzedam
    • Używany

    Stan bdb. Gwarancja rozruchowa. 2003r.

    300.00 PLN

  9. Mi po 500m zaczyna lecieć ciepło w tdi. Warunkiem jest sprawna klima i grzałka elektryczna.
  10. Zmierz ładowanie może za słabe jest i sterownik załącza kontrolke. Może jakiś chiński najtańszy regulator wsadzili i tak się dzieje. Przygasajace światła to typowy objaw skoków napięcia a za to jest regulator napięcia odpowiedzialny może za słaby prąd dostaje i szaleje. Albo gdzieś jest jakiś przewód walnięty. Szukaj po kablach co z alternatora idą.
  11. Korekcje masz w miare spoko nie powinno się nic nadzwyczajnego dziać. Może ten trzeci wtrysk lekko podwyższony ale jak akurat on był regenerowany to tak będzie i nie jest źle. Sprawdź w grupie 004 synchronizację. I w grupie 015 na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach jakie masz chwilowe spalanie.
  12. Raczej jest inna czyli 03g145209 2.0 16v ma inną niż 2.0 8v i 1.9.
  13. Ja to bym to już dawno wymienił. Zęby już ładnie wychełtane na pasku. Rozrząd nie duże pieniądze.
×
×
  • Create New...