Jump to content

Tom A4

Pasjonat
  • Content Count

    3,278
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

29

4 Followers

About Tom A4

Informacje

  • First name
    Tomcio
  • Location
    Słupsk

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    1999
  • Engine
    2.7 V6 BiTurbo
  • Engine code
    AJK
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tom A4

    obcinanie dawki

    tysiące razy podawane szukanie nie boli. http://vaglogi.pl/
  2. Bez diagnostyki nic nie zrobisz odczyt błędów i wszystko jasne
  3. Dokładnie tak jak napisałeś nic dodać nic ująć.
  4. Odpięcie nic tu nie zmieni. Ogarnij kogoś z vcds lub vag i daj tu cały autoscan z auta będzie więcej wiadomo. Delphim możesz jedynie błędy kasować.
  5. Jeśli nie świeci się immo na zegarach prawdopodobnie zostało usunięte ze sterownika, ale zostało to źle zrobione. Sprawdź czy masz immo box czy został usunięty.
  6. Masz tam moduł przyczepy tzn haka i spory makaron, wydaje mi się że miałeś też tam coś od telefonu przynajmniej na to wskazuje wtyczka antenowa ale mogę się mylić. Ktoś zostawił tam mega b......l
  7. Nie kombinuj wymień ramkę , ekran z 3g+ działa tylko z 3g+ i ma jedną wielkość nie ma większy mniejszy.
  8. zacięty włącznik ( przycisk ) , antena gps obwód przerwany , antena tel zwarcie do masy
  9. Tu nie jest tak chop siup mapy wymagają aktywacji.
  10. PL nie ma w tych plikach. Pl można przygotować po każdą wersje sw. Zaleca się podnoszenie wersji sw po kolei zwłaszcza jak masz stary sw. Można też podnieść na najnowszy sw ale tak jak napisałem nawet dobry plik może uszkodzić mmi jedna jednostka to przyjmie inna nie.
  11. Wgrasz przekonasz się co zassałeś , jest wiele plików w sieci ale masa jest złych lub celowo stworzonych aby uszkodzić MMI. Nawet poprawny plik może ubić mmi skok napięcia źle skopiowane pliki.Wiele czynników ma na to wpływ.
  12. nie Vag jest tu problemem a same ecu najprawdopodobniej zdechło zasilanie na nim lub któryś przekaźnik jest uszkodzony, szaleństwo przepustnicy spowodowane jest cykającym przekaźnikiem wewnątrz auta słychać to na pierwszym filmie. Do sprawdzenia przekaźniki i zasilanie ecu. Przekażniki masz wewnątrz auta za osłoną na nogi kierowcy tam też są przekaźniki.
×
×
  • Create New...