Jump to content

bobikos

Pasjonat
  • Posts

    2,076
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bobikos's Achievements

73

Reputation

  1. Piękna sprawa, temat naprawiony bez dodatkowych kosztów. Podejrzewam że wentylatory też zaczęły pracować na postoju przy załączonej klimie
  2. Jeżeli odpiąłeś wtyczkę od kompresora a wyskoczył błąd czujnika poduszki silnika to ewidentnie masz zamienione wtyczki. Zamień je między sobą to będziesz miał załatwione dwa tematy: klima zacznie działać a buda na postoju będzie mniej wibrowała (o ile poduszka silnika jest w pełni sprawna).
  3. Odepnij wtyczkę od kompresora i sprawdź czy vag wyrzuci błąd zaworu w sprężarce, czy błąd poduszki w silniku.
  4. Sprawdź w kanale 001 klimatronika czy zawór wysterowuje sprężarkę do pracy. Wstaw tutaj zrzuty w przypadku wątpliwości
  5. A działa Ci klima na wolnych obrotach? Jeśli nie to raczej wina sprężarki że nie osiąga od razu ciśnienia. Wnetylatory działają poprawnie.
  6. Zrób test wentylatorów Vagiem. To że działają obydwa naraz jest jak najbardziej normalne. Jak klima jest załączona to wentylatory będą startowały po osiągnięciu ciśnienia ponad 9 bar. Sprawdź jakie masz ciśnienie w układzie po załączeniu klimy i kiedy wentylatory startują. Niemniej wydaje się że pracują poprawnie.
  7. Kupuj sprężyny ok 12 klasy które normalnie idą do quattro, one podniosą auto. Pamiętaj że to są używki które już trochę przejechały.
  8. Czy na ciepłym auto normalnie chodzi na wolnych obrotach czy utyka na któryś cylinder?
  9. Jeśli bez przekaźnika było ciężko a z przekaźnikiem jest cały czas lekko to oznacza że sam zawór jest najprawdopodobniej dobry bo gdy dostaje napięcie to działa. Wszystko wskazuje na złe działanie przekaźnika (nie reguluje zaworem) lub błędnie podpięty sygnał prędkości. Czy servotronic był dokładany? Skąd jest wzięty sygnał prędkości? Może czujnik prędkości w skrzyni uszkodzony?
  10. Zupełnie nie tutaj, bo mówisz o A4 B5 ze wzmacniaczem nokii. Poszukaj na forum rozpiski bo na pewno gdzieś jest, tutaj jest mowa o A4 B6 z systemem bose
  11. Podstawowy błąd to użycie konwertera sygnału. Niezależnie od tego jak wspaniałe głośniki i wzmacniacz będziesz miał zamontowane, jeśli konwertujesz sygnał wzmocniony i podajesz ponownie na wzmacniacz to będziesz miał fatalną jakość dźwięku. Zapewne radio chińczyk ma wyjścia z przedwzmanicza (chinche albo inaczej RCA) i to ich należy użyć do wyprowadzenia sygnału na wzmacniacz. Napisz jakie masz radio, możesz zrobić zdjęcie, wtedy dostaniesz informację jak to wszystko podłączyć.
  12. uszczelnienia wymienione na pierwszej i drugiej pompce, do tego pompki zamienione miejscami. Jest poprawa, bo na pierwszym cylindrze jest ok. Podwyższony BIP z drugiej pompki poszedł za nią na pierwszy cylinder ale auto pracuje poprawnie. Będę dalej obserwował zachowanie.
  13. Z opisu który przedstawiłeś wynika że ma ori alarm (syrenka w tylnym prawym nadkolu i przyciski w boczku). Może i to kwestia kodowania była. MK mają nieraz wpisane dziwne wartości. Możesz podać kodowanie jakie miałeś i jakie masz teraz.
  14. Podejrzewam że masz dokładany alarm lub jakieś inne zabezpieczenie dodatkowe, które realizuje taką funkcję.
  15. Pytałem dlaczego napinacz wychodzi poza zakres, czy to normalne i jeśli nie to czego to wina?
×
×
  • Create New...