Jump to content

bobikos

Pasjonat
  • Content Count

    1,946
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

65

2 Followers

About bobikos

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli masz zawieszenie 1BE to idą sanki 8E0399313BD. Z ETKI wychodzi że sanki są takie same dla większości skrzyń manualnych i automatycznych. Pasuje od A4 B7 i Seata Exeo. Kupuj jak najmłodsze to będzie w dobrym stanie i zaoszczędzisz na wymianie tulei Dla zawieszenia 1BV idzie 8E0399313BG
  2. A próbowałeś najprostszych rzeczy, tj odłączyć licznik od zasilania ew. zdjąć klemę na kilka minut?
  3. Wg producenta nie można tego środka stosować bezpośrednio do czyszczenia, należy dolać do baku paliwa
  4. powinny pasować rozstawem. Jeśli nie mają pompowania to po prostu tego nie podłączysz bo nie będzie czerwonej kostki. Widzę za to zieloną kostkę przy fotelach więc możesz dorobić w przyszłości instalację do podgrzewania foteli.
  5. czy ten środek można stosować bezpośrednio do czyszczenia? tzn nie dodawać do baku lecz podłączyć do pobierania przez pompę tandemową w miejscu filtra paliwa? Widzę na stronie producenta że jest urządzenie które podłączają bezpośrednio przy silniku. Czy w takim przypadku preparat sotosowany jest sam czy mieszany w odpowiedniej proporcji z ON?
  6. jest wątek do montażu quattro i znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie pytania które zadałeś. Przenieś swój temat do tego wątku
  7. trzeba zmienić kodowanie licznika, poszukaj bo temat był omawiany na forum.
  8. Nie wiem jak trzymasz nogę jeśli nie masz tej stopki. Kupuj i montuj. Ten uchwyt na górze jest do trzymania osłony pod kierownicą.
  9. Pytanie należy uznać za retoryczne. Czujniki są źle dobrane i pdc szaleje. Wymień czujniki na dedykowane do B7.
  10. Wypnij z czarnej kostki kabel szaro-niebieski (to jest podświetlenie wykorzystywane przy niefabrycznych radiach). Musisz natomiast podpiąć kabel zielono-niebieski na pin 3 i podłączyć to pod linię K we wtyczce OBD lub 23 pinie zielonej wtyczki licznika (i tak prowadzisz CANY do licznika) - bez może być problem z diagnozą po CAN. Zasilanie wzmacniacza możesz wziąć z za radia ( tak jest chyba w ori). Do głośnika centralnego idą cienkie przewody, 1,0 mm2 będzie w zupełności wystarczający. Do concerta należałoby też dołożyć odpowiedni wzmacniacz antenowy i antenę divesity Przy taki
  11. U mnie raz się odkręciło więc przykręciłem i śrubę dałem na klej, niedługo potem sprzęgło znowu odpadło a do tego zerwało śrubę. Temat został rozwiązany dopiero po wymianie kompletu sprzęgła wraz z kołem pasowym. Wg mnie widoczny na zdjęciu element odkręca się z powodu luzów na sprzęgle.
  12. Wg mnie szystkie czujniki w B7, jako że mają w jednym i czujnik światła i czujnik deszczu, reagują zapalniem świateł mijania w deszcz. Jeśli chodzi o reakcję na podświetlenie zegarów to chyba bardziej należy szukać ustawień w liczniku - kanał 19 adaptacji.
  13. Jeśli masz zwykłe lampy i miałeś pierwotnie moduł B6 low to zasilanie silniczków masz wzięte z przewodu zasilającego światło mijania. Jeśli więc MCE na trybie auto przygasza światła (w przypadku halogenów h7 kanał 5 w adaptacjach - standardowo ustawiony na 92%) to automatycznie silniczki zasilane są z niższego napięcia. Należy sprawdzić skąd masz zasilone silniczki oraz sam przełącznik poziomu świateł. U mnie na dziennych światłach silniczki zaczynały buczeć. Jak na razie zmieniłem adaptację w kanale na 100% i nie ma problemu. Jedyne co się nie zgadza u Ciebie to że taka sytuacja ma miejs
  14. być może to będzie pasowało, ale musisz sprawdzić 1J0 955 665 E
  15. https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-a4-b6-b7-schlauch-scheinwerferwaschanlage-swr-8e0955667/1185534573-223-2149
×
×
  • Create New...