Jump to content

bobikos

Pasjonat
  • Content Count

    1,802
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

42

2 Followers

About bobikos

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. błąd ewidentnie dotyczy nastawnika w termostacie więc jak dla mnie do wymiany cały termostat. Przy uszkodzonym F265 załączają się wentylatory na postoju. Możesz sprawdzić czy wtyczka do termostatu jest podłączona (niebieskie złącze). Pozostałe czujniki wydają się pokazywać poprawnie ale dla pewności grupę 130 powinieneś zlogwać przed uruchomieniem pojazdu - w kratce 1 i 2 powinny być zbliżone wartości. Drugi log przy pełnym rozgrzaniu. Poniżej opis z innego forum dot. diagnostyki Grupa 130 1 kratka - G62, 2 kratka - G83, 3 kratka - wysterowanie aktuatora F256 Temperatura silnika (G62) zawsze musi być większa niż temperatura płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy (G83) Grupa 134 1 kratka - temperatura oleju, 2 kratka - temperatura zewnętrzna, 3 kratka - temperatura zasysanego powietrza (czujnik w kolektorze dolotowym), 4 kratka - G62 I tu rano na zimnym silniku temperatury powinny być do siebie zbliżone Warto co jakiś czas kontrolować, czy nie mamy przekłamań w G62 i G83. Zakłócenia mogą wpływać na żywotność silnika, konsumpcję paliwa i czystość spalin. Jak widać podstawową cechą takiego układu jest termostatyczna regulacja temperatury silnika z różną temperaturą zadaną oraz sterowanie pracą wentylatora chłodnicy w zależności od obciążenia silnika.
  2. Skąd wziąłeś zasilanie do czujnika deszczu? Powinno być stałe napięcie a nie po zapłonie. Może tutaj jest problem?
  3. Ale co raz wycierają? Pozycja kodowania +008 = Long Post Wiping after Washing (Drop/Tear Wiping) odpowiada za dodatkowy ruch wycieraczek po użyciu spryskiwacza.
  4. jest procedura w vagu na aktywowanie pompy paliwa. Ale jak pokręcisz kilka razy po 10 sekund to też się odpowietrzy
  5. zadzwoń do aso niech Ci dobiorą wg vin i podadzą jego numer. W tych autach zróżnicowanie kompresorów występuje wg lat produkcji. Ty prawdopodobnie masz auto z początku produkcji i pewnie masz 8E0260805D (numer na kole pasowym). Wg mnie możesz zamienić na 8E0260805AB, ale powinieneś to potwierdzić jeszcze. Poczytaj też tu
  6. Spisz dokładnie błąd, wtedy będzie można dyskutować. Napisz też czy błąd pochodzi od tego samego czujnika.
  7. są jakiekolwiek błędy w sterowniku? Czy poniżej tej prędkości wszystko wraca do normy i systemy pracują poprawnie?
  8. Niekoniecznie. Może być wina termostatu lub cały czas zielonego czujnika jeśli kupiłeś marny zamiennik. Trzeba by vagiem sprawdzić.
  9. bobikos

    B6 DIVISION

    klocki hamulcowe z przodu. Pradopodobnie mechanik nie podłączył lub uszkodził kostkę przy kole.
  10. podaj kąt synchronizacji rozrządu, a najlepiej zrób logi statyczne i dynamiczne.
  11. Sprawdź błędy i podaj kodowanie MCE, prawdopodobnie wymaga zmiany.
  12. sprawdź przy okazji EGR z klapą gaszącą i układ podciśnienia do tych elementów
  13. Jakie wskazania są z czujnika temperatury? Do sprawdzenia również ciśnienie wytwarzane przez pompę tandemową, może już nie daje rady. Jak odpali to jeździ normalnie?
  14. Nie będę się sprzeczał z Tobą bo wiem że kwestie klimatroników analizowałeś dokładnie. Niemniej brak pracy wentylatora nie oznacza jego uszkodzenia. Wystarczy wykonać output test w klimatroniku żeby mieć pewność. Sprawdzanie elementów na krótko w tym aucie raczej mija się z celem.
×
×
  • Create New...