Jump to content

bobikos

Pasjonat
  • Content Count

    1,696
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

36

1 Follower

About bobikos

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Daj z vaga screeny. Błędy sa? Silniczki od EU? Mozesz wyciągnąć grzalke elektryczną od strony kierowcy zeby zobaczyc co jest w srodku
  2. Zdejmij oslone nad kolanami i bedziesz mial mce. Kup najpierw bezoieczniki. Sa na allegro po kilka pln. Szczegoly znajdziesz w watku o montazu tylnych szyb elektrycznych.
  3. Części od anglika mają początek oznaczenie 8E2, dla EU jest 8E1
  4. Może zamontowałeś wentylator od anglika albo podłączony jest tak że kręci się w drugą stronę (co prawda nie wiem czy to możliwe żeby kręcił się w drugą stronę ale warto sprawdzić). Generalnie albo przepływ blokują klapy na ssaniu (łatwo zaobserwować czy się uchylają - jedną widać po zdjęciu schowka, drugą po wyjęciu filtra pyłków), albo na tłoczeniu (wtedy np powinno mimo wszystko mocno wiać przez dziurę po zdjęciu zaślepki od klimatyzowanego schowka), albo właśnie wentylator kręci się nie w tą stronę.
  5. Sprawdź również samą cewkę w środku, czy jest czysta. U mnie się blokowała i nie wysuwała do końca zębatki
  6. Ja miałem podobny problem gdy klapa od obiegu wewnętrznego przestała działać - bardzo słabo a buzowało pod deską. Sprawdź czy na econ też tak słabo wieje, jeśli jest normalnie to wg mnie klapa obiegu zamkniętego v54 lub klapa dławiąca świeże powietrze v71 nie działa poprawnie. Poza tym mógłbyś sprawdzić też czy czujniki temperatury działają poprawnie, być może tutaj jest jakiś problem. Do tego porzebujesz vaga i odczyt kanałów pomiarowych
  7. Możesz wymienić na wszelki wypadek filtr paliwa i zaworek wrotny na nim zamontowany ale to odpalanie raczej świadczy o uszczelnieniach. Generalnie po poprawnej wymianie uszczelnień i wyregulowanie PD silnik powinien chodzić odczuwalnie lepiej. Być może mechanik albo nie wymienił uszczelnień albo zrobił to nieprofesjonalnie. Czarna maź na pompie w baku też świadczy o niesprawnych uszczelnieniach.
  8. Wersje od Anglika czyli z początkiem 8E2 mają inne literki dla wersji High ale ty szukasz wersji EU więc sugeruj się tym co jest opisane w pierwszym poście.
  9. starsze pokrywy mają w odmie zainstalowaną membranę która dławi wypływ powietrza z komory. Nowsze pokrywy tego nie mają i ponoć działają lepiej. Ktoś na forum opisywał też że otworzył część pokrywy w której znajduje się zawór i go zdemontował.
  10. Sprawdź czy dobrze podłączyłeś piny w gnieździe przekaźnika, a jeśli okaże się że poprawnie to sprawdź czy sygnał prędkości bierzesz z dobrego przewodu. Jeśli przekaźnik by był uszkodzony to wydaje się że sygnał prędkości w liczniku też nie pokazywałby prawidłowych wartości. Trochę dziwne że akumulator się rozładował skoro zasilanie przekaźnika masz brane po stacyjce. Jak okaże się że wszystko jest ok to pozostaje wymienić przekaźnik na inny.
  11. od szyb są bezpieczniki termiczne podczepione pod MCE, jeden na szyby przednie, drugi na tylne. Może w bezpieczniku jest problem, ewentualnie któryś element instalacji zasilania szyb robi zwarcie i bezpiecznik rozłącza obwód.
  12. Prawdopodobnie masz fotele z B7 i ta kostka jest od czujnika zapięcia pasów oraz maty zajęcia fotela (w fotelu pasażera).
  13. tu masz opisane jak wykonać poprawie kodowanie
  14. Gdybyś trochę poszukał to znalazłbyś odpowiedź na swój problem. Takich wątków było sporo.
  15. Tak jak kolega pisał, żeby to zgrabnie działało musisz dołożyś subwoofer ze wzmacniaczem bo concert II nie obsługuje bezpośrednio głośników tylnych. Jak chcesz się bardziej pobawić to zakładaj od razu bose, roboty tyle samo a przynajmniej efekt lepszy.
×
×
  • Create New...