bobikos

Pasjonat
  • Zawartość

    1607
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

30

1 obserwujący

O bobikos

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. To dziwne. Musisz sprawdzić włącznik. Tak jak kolega napisał sprawdź vagiem czy nie wywala błędów w poszczególnych pozycjach.
    2. bobikos

      musisz przekodować dwie ostatnie cyfry odpowiednio do rodzaju lamp. Dla halogenów zaprogramuj xxx01 xxx?x: Headlights 0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7) 1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7) 2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4) 3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7) 4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3) xxxx?: Country 1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon 2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon 3 = USA/Canada with Bi-Xenon 4 = Canada without Bi-Xenon 5 = Special Vehicles
    3. bobikos

      Poczytaj wątek o montażu bose. Genralnie przewód sygnałowy powinien mieć ekran podłączony do masy tylko od strony radia. Tutaj upatrywałbym problemu (brak ekranu lub źle podłączony). Nie wiem czy podłączenie zwrotnic ma jakiekolwiek znaczenie bo większość osob montuje głośniki bose, a w takim przypadku wysokotonowe mają zabudowane tylko kondesnatory a nie zwrotnice.
    4. do zamiany kabel w kostce. Ten z pinu 11 przełóż na 13 i będzie działać
    5. bobikos

      Musieli podłączyć wyjscie z czujnika wstecznego bezposrednio pod światła. Obstawiam ze zrobili to w okolicy mce.
    6. bobikos

      Dla stage 1 masz rozpiskę w pierwszym wątku. Kodowanie wg uznania, sprawdź jak Ci bardziej odpowiada
    7. bobikos

      Ja się bawiłem z tymi koszyczkami do zwykłego zderzaka od b6. Da się to zrobić i finalnie wygląda jak ori ale: - koszyczki trzeba osadzić na kleju, na taśmie się nie trzymają. Grubość kleju musi być odpowiednia (większa niż grubość taśmy) bo inaczej czujniki wystają poza zderzak - w przypadku wiercenia zderzaka, jeśli go po tej operacji nie pomalujesz to krawędzie wokół czujników będą mało estetyczne. Niemniej warto się pobawić bo efekt finalny jest zadowalający
    8. bobikos

      Kolego napisałem że synał od czujnika wstecznego podłączacz do MK czyli moduł komfortu. Dalej sygnał podawany jest po CAN. Czy światła wsteczne działają w aucie? Sprawdź obsadzenie pinów 2 i 5 w kostce B MCE - powinny stamtąd wychodzić kable niebiesko-czerwone do świateł. Jeśli masz możliwość to sprawdź jak podłączony jest czujnik wstecznego (skąd zasilanie i gdzie podłączony)
    9. bobikos

      To by wszystko wyjaśniało. Musisz pociągnąć kabek od czujnika biegu wstecznego do MK (lub wyłapać z wiązki do świateł wstecznych, które przechodzą obok MK - kolor kabla chyba niebiesko-czerwony) - Konektor III (czarny, 12-pin) – PIN 7 aktywacja włącznika światła wstecznego. Poczytaj też poniższy wątek. Tempomat działa, jeśli nie to musisz dołożyć też czujnik sprzęgła.
    10. bobikos

      zakoduj tak jak stary mce lub wg poniższej rozpiski: Kodowanie MCE w nadwoziu B7 ?xxxx: Nadwozie 0 – Sedan 1 – Avant 2 - Cabrio x?xxx: Czujnik światła i deszczu 0 – brak 1 – zainstalowany xx?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany xxx?x: Reflektory 0 – Halogenowe bez DLR 1 – Halogenowe z DLR 2 – Bi-ksenon z DLR 3 – Bi-ksenon bez DLR 4 – Bi-ksenon z DLR (oświetlenie tablicy rejestracyjnej i tylne światła automatyczne) xxxx?: Kraj 1 – Reszta Świata / kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (Bi-ksenon) 2 – Kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (bez Bi-ksenonu) 3 – USA/Kanada (Bi-ksenon) 4 – Kanada (bez Bi-ksenonu) 5 – Specjalne pojazdy 
    11. bobikos

      może tak być bo wzmacniacz jest uruchamiany przez bt, przewód fioletowo-niebieski. Ale jak odłączysz wtyczkę trzypinową od wzmacniacza to na to samo wyjdzie
    12. bobikos

      Kiedy auto zostało wyprodukowane, przed czy po 09 2005? Może miałeś automat? Jakie oznaczenie skrzyni na wlepce? Podaj proszę wartość z kanału 60 w adaptacjach w liczniku.
    13. bobikos

      W B7 informacja o sygnale wstecznego wysyłana jest po CAN. Ty masz moduł z B7 ale stosowany tylko do września 2005 roku. Byćmoże, jeżeli nie masz kabla o którym napisałem, powinieneś mieć moduł z listerką D na końcu aby wszystko działało jak trzeba. Sprawdź to.
    14. bobikos

      Sprawdź jeszcze czy masz potwierdzenie wrzucenia wstecznego. Adaptacje, kanał 5, powinna być 1. Możesz też spróbować przywrócić ustawienia fabryczne pdc, w adaptacjach, kanał 6 zapisać wartość 0 Potem sprawdź czy masz doprowadzony do PDC kabel niebiesko-czerwony - pin 6 kostki 16 pinowej. Czy po wrzuceniu wstecznego pojawia się tam +12V? Działają Ci w ogóle światła wsteczne?