Skocz do zawartości

Norbercik

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Norbercik

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

682 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Norbercik

0

Reputacja

  1. Siemka, Zakładał ktoś przewody wspomagania od diesla 2.7tdi i wie czy pasuje wszystko do 1.8T ? Mój puszcza na zakuciu przy pompie, a mam taki magiel z przewodami.
  2. spróbuj oczyścić powierzchnie gdzie przylega felga do tarczy oraz można kupić nowe pierścienie centrujące do felg ( jeśli posiadają ) Miałem tak, ze pierścień wyglądał ładnie, a był winny.
  3. Sprawdziłbym tak jak napisał banan lub odłączył na chwile aku może pomóc
  4. Siemka, żeby nie dodawać kolejnego tematu to napisze tu. Czy wsadzając mce high ,gdzie miałem low i nie zmieniając nic w elektryce będzie działać tak jak low ? Mam okazje kupić za grosze, a zależy mi tylko na spryskach i poziomowaniu. Nie bedzie wywalać błędów przepalonych żarówek?
  5. Dzięki za edukacje tatusiu. Montaż jest bardzo tani, ale czy to dotyczy dalej zapytania ?
  6. i tutaj dokładnie chodzi mi tylko o autostradę. Dzięki każdemu za lekcje używania turbo, ale pytanie dotyczy czego innego.
  7. W takich, w których zależy mi na tym, aby turbo nie ucierpiało, bo musze na szybko odpuścić auto. Nie mówię tutaj o pójściu do sklepu po bułki
  8. Widziałem u dudy ten odc, tylko nie wiem czy bede mogł zamknąć auto
  9. Wiem, ze nie zgodne z prawem , nie będę tego używać cały czas, tylko w skrajnych sytuacjach
  10. Witam, czy ktoś z kolegów z forum posiada w swojej b6/b7 zamontowany turbotimer ? Moje pytanie brzmi czy podczas wyciągnięcia kluczyka możecie zamknąć zdalnie auto, czy musicie czekać, aż auto zgaśnie. Chciałbym mieć możliwość zamknięcia odpalonego auta na odliczaniu z pilota na kluczyku. Planuje zakup turbotimera Hks. Rady mile widziane. Pozdrawiam Nie posiadam alarmu.
  11. Nie pojawiało się w ogóle. Ale temat można uznać za rozwiązany. Winowajcą była kostka stacyjki Wiec @Banan miał dobry trop
  12. Prawidłowym działaniem powinno być tak, ze prąd gaśnie dopiero po wyciągnięciu kluczyka a teraz działa tak, ze prąd zanika po przekręceniu kluczyka w pozycji 0
  13. Witam , dziś z kolegą postanowiliśmy u niego w b5 doposażyć radio w plus po stacyjce , aby radio wyłączało dopiero po wyciągnięciu kluczyka. Wpięliśmy się w cienki czerwony przewód stacyjki, z którego dochodzi taki plus. Po czasie kolega przez przypadek zwarł przewód z obudową radia i był piękny błysk . Wszystko działa o dziwo , ale teraz przewód zamiast działać tak jak wcześniej , czyli po wyłączeniu zapłonu radio gra dopóki nie wyciągnie się kluczyka to działa tak ze po wyłączeniu zapłonu radio gaśnie z kluczykiem w stacyjce . Może któryś z kolegów wie jak to naprawić .
  14. Dziękuje za szybką odpowiedz taka rozkmina mnie wzięła na to czy zadziała czy nie . Myślałem ze jakiś dodatkowy can idzie do żarówek w wersji high.
  15. Witam , przymierzam się do wymiany modułu z uwagi na dołożenie spryskiwaczy reflektorów . Aktualnie posiadam moduł z końcówką C, czyli brak obsługi sprysków. Myślałem nad zmianą na wersje high z końcówką F. Dodatkowo wersja F ma kontrole żarówek. Czy zamieniając wersje low na high będę miał kontrole żarówkę, czyli w przypadku spalenia się którejś z żarówek na fisie wyświetli mi się która ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...