Skocz do zawartości

Miras95

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Miras95

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    DKL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1476 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Miras95

5

Reputacja

  1. Miras95

    b6 by Gwerty

    Kto ci robił dekory ?
  2. Ma ktoś może numery cięgien do wybieraka skrzyni gvd, gvc 2.0 tfsi ?
  3. Jaką masz klasę wagową albo kolory na sprężynach ?
  4. Te oringi grubsze co założyłeś trzymają normalnie ciśnienie? Węże rozumiem zostawiłeś swoje stare?
  5. Jak rozwiązałeś temat z wtyczką od zaworu ? Bo w b6 jest u góry kompresora. Przedłużałeś kabel ? Ja myślałem założyć sprężarke 5N0820803 według etki to ostatnie roczniki golfa 5 i początek golfa 6 więc można trafić młode i z małym przebiegiem tylko czy trochę inna budowa nie będzie w czymś przeszkadzać ? Jak pasek założyłeś bo podobno ma być krótszy niż oryginał ?
  6. Jedynie ruszane były kable od licznika i radio wyciągałem. Komputer nie pływa, odpływy drożne. Tak błędy są z silnika bo w licznik wejść nie mogę żeby zczytać błędy. Czyli jak błędy są w zakładce silnik to znaczy że komputer nie komunikuje się z licznikiem,immo, i klimatronikiem ?
  7. Witam. Mam problem z moją b6 1.8t. Auto stało tydzień czasu nie odpalane. Po tygodniu odpalam a ona odrazu gaśnie. Na liczniku świeci tylko ABS, ESP, i ręczny reszta jakby umarła. Radio tylko podświetlone przyciski, klimatronic też tylko podświetlenie i kierownica. Podłączyłem vaga i wywaliło takie błędy: -18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 -008 - Implausible signal -18107- Powertrain Data Bus Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699-008 Implausible signal -18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 -004 No signal communication -17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer Próbowałem odpalić drugim kluczykiem ale nic. Akumulator nie był rozładowany. Nie wiem czy to na coś wspólnego ale niedawno dokładałem servotronic. Tydzień jeździłem bez podłączonego sygnału prędkości. Po tygodniu go podłączyłem. Wziąłem go z zielonej kostki licznika pin 21 (wyjście sygnału prędkość). Wychodził z tamtąd kabel biało niebieski więc wpiąłem się w niego. Wszystko było dobrze jeździłem jakiś tydzień i odstawiłem auto. I teraz właśnie nie chce już odpalić. Dla pewności sprawdziłem wtyczki licznika i są dobrze. Odłączyłem przekaźnik servotronica ale też nic nie daje. Bezpieczniki w porządku. Vagiem nie mogę wejść w zakładkę licznik ani Immobilizer. Reszta zakładek działa. Poradzi ktoś co by jeszcze sprawdzić? Może być ze przez zimne noce wyszły zimne luty w liczniku i on blokuje resztę urządzeń ?
  8. Ja od wymiany wahaczy od regum przejechałem ok 20 tys km i dalej nie wraca kiera a w międzyczasie wpadła pompa 130 i servotronic. Na parkingu jak bym skręcił maksymalnie i zaczął jechać to auto by jechało w kółko a kiera nie wróci
  9. Pamiętasz może jak się sprawował ten przekaźnik 640 ?
  10. Miras95

    Swap skrzyni

    Przejdzie normalnie. Tylko wał musisz mieć razem ze skrzynią w komplecie bo są różne długości wałów
  11. Miras95

    Swap skrzyni

    Normalnie możesz wrzucić skrzynię 6 z innego 1.9 albo 2.5 tdi
  12. Jak ci się udało odkręcić tę śrubkę sterownika na samym dole z prawej strony ? Ja próbowałem wczoraj ale żadnym kluczem nie mogłem dojść, albo za krótki albo za długi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...