Jump to content

Misieqq7

Pasjonat
  • Content Count

    249
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

26

1 Follower

About Misieqq7

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    DKL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

988 profile views
  1. U mnie 220km i 324nm i mam dp i wtryski z bama. Robione latem. I nie było problemów z zapłonem znaczy na 95 było slabiej ale po tankowaniu 98 było już oki. Dużo też robi pomiar na hamowni . Jedni pewnie mają zawyzony wynik inni w dole. Jedni robią w zimie to też ma znaczenie. Także dużo czynników Ja jeszcze z ciekawości sprawdzę swój na innej hamowni tak dla porównania, Ale poczekam aż chłodniej będzie:)
  2. Witam Jak w tytule Wąż od klimy do schowka wraz z regulatorem Pozdro
  3. Zobacz ofertę Kupię przewód, wąż od klimy do schowka, lodówki wraz z regulatorem Witam Jak w tytule Wąż od klimy do schowka wraz z regulatorem Pozdro Dodający Misieqq7 Wysłano 07.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  4. grubość czy średnica?? jak grubość przód to przy 312mm jak masz serie jest to 2,5cm. możesz zrobić swap na 320mm one mają 3cm grubośći;D ale to jeszcze zaciski i jarzma
  5. Witam nie grzane komplet z adapterami dostępne?
  6. nie ma problemów. potrzeba skrzynie z łapą i poduszką komplet i do 6 biegowej skrzyni potrzebujesz jeszcze wymienić wybierak skrzyni. zależy gdzie w większości jeździsz na trasy 6 super sprawa
  7. wrzuć sobie skrzynie 6 z b7 a jak nie chcesz kombinować to 5 biegową z b7 chyba hfd taką miałem u siebie jest dłuższa niż 5 biegowa w b6 z tego co czytałem:)
  8. i jak kolego robiłeś coś z tym biciem tarcz? ja trochę pojeździłem z myślą ,że się dotrze ale nic z tego ,więc zdemontowałem najpierw tarcze od strony kierowcy i do pracy na nockę. kumpel wrzucił na tokarkę i trzeba było zebrać po 0.25mm z każdej strony, żeby uzyskać prostą powierzchnię. wrzuciłem na auto i miałem na druga nockę zabrać drugą tarcze , ale myślę przejadę się i ku mojemu zaskoczeniu kompletna cisza.. wygląda na to, że skrzywiło tylko tarcze od strony kierowcy.. teraz muszę trochę pojeździć żeby dotrzeć lewą stronę, ale jest już ok i zobaczymy na jak długo;D
  9. Witaj:) ja zakręciłem przez te dolne żeberka. trochę gimnastyki i się udało:)
  10. pewnie masz ustawione jak dla anglika?
  11. tylko czemu u Ciebie pokazuje same 0000 na kodowaniu? ja zakodowałem te same kodowanie co mi się wyświetliło bez patrzenia w podpowiedzi i wtedy dopiero mogłem przyuczyć te opuszczanie i zamykanie szyb z pilota:) tyle, że ja wymieniałem silniczki szyb pod składane lusterka..
  12. witaj:) miałem tak samo po odpięciu aku i u mnie ponowne kodowanie załatwiło sprawę, więc spróbuj u siebie ponownie zakodować te same kodowanie:)
  13. Misieqq7

    Mokre lusterka

    nic nie musisz zmieniać ani kabli ciągnąc. kupujesz wkłady grzane podłączasz i włącza się podgrzewanie razem z podgrzewaniem tylnej szyby:) także prosty i przydatny mod:)
  14. Jak nic nie było zmieniane i jest ori to powinno być przód 312mm tył 255mm.
  15. sprawa prosta jak masz kasę i robisz te 250+ to bierz fmic:) ja kupiłem dsmic bo tanio dorwałem zestaw i mam tylko 220km wiec daje rade i nawet w gorące dni nie jest tak źle że jak masz wyprzedzać to nagle Ci auto się zatrzyma bo gorąco:D coś tam spadnie ale bez przesady, że wyprzedzać się boję bo jest 35 stopni:D jak będę planował 250+ to wpadnie fmic narazie wystarcza:)
×
×
  • Create New...