Jump to content

Misieqq7

Pasjonat
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 1
  • 0
  • 0

Community Reputation

21

About Misieqq7

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    DKL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

893 profile views
  1. zapłon tragedia stukowe bardzo wysokie..
  2. zostawiam i może od spodu taśmą dałem tak o żeby dziury nie było;D wtedy jeszcze miałem kata ale oprócz błędu sai, nic się nie działo;p starsze wersje 1.8t nie miały sai i jeździły;D
  3. nie bo to jest rurka od sai do kombi zaworu, więc jak wywalisz sai i zaślepisz zawór to rurka zostaje bez użyteczna. Jak chcesz to możesz zdementować ale ja się nie bawiałem bo tam idzie osłona termiczna od turbo chyba i nie ruszałem tego.
  4. Tak w b7. Ja nie miałem tego rezonatora czy jak to się tam nazywa . Tak jak pisałeś jeden do turbo jeden w pas przedni i dv. Po sai zaślepiłem w.filtrze i po zaworze zaślepka poszła a rurki te zostawiłem w niczym to nie.przeszkadza
  5. przy montażu prawego ic z bexa zawór dv zmienia swoje położenie i potrzeba dłuższy wężyk, który nim steruje. to jest cienki wężyk idący od dv do zaworu sterującego czy jakoś tak się to nazywa pod kolektor ssący. po otworzeniu maski i ściągnięciu pokrywy widać go na samym przodzie, idzie obok pokrywy rozrządu . ja nie dałem rady, bez sciągania kolektora ssącego odczepić go spod kolektora, bo te ori opaski mocno trzymają, więc go przeciąłem w połowie i włożyłem plastikową rurkę łącząc z nowym wężykiem w stronę dv..
  6. I na częściach niemieckich kode zrobiona regeneracja.
  7. 220km i 324 mm robione latem. Koszt całkowity 1150zl ale na nowym żeliwie tak to chyba 900zl bo chciałem mieć już kompletna regenerację;) Mogę polecić Ci gościa co mi ogarniał. Bardzo rzetelnie dobry kontakt.
  8. Ja swoją oddałem do przeróbki na k03s. Narazie zrobiłem 8 tyś i jest ok . Dolot suchy wcześniej był wilgotna. Także polecam taki zabieg
  9. ładny wynik!:) mógłby niut trochę lepszy wyjść, ale może na 98 pewnie pójdzie w górę , mimo to super wynik! pewnie teraz nie to auto
  10. Mam jeszcze pytanie Panowie. Czytałem temat i wiem że silniczki bez litery i z literą E,F,G Europa działają z elektrycznymi lusterkami. Jednak w połowie postu ktoś pisał, że z literą F nie działa. Potem ktoś napisal, że nie działa tylko z F w wersji angielskiej. Moje pytanie czy ktoś montowal z końcówką F Europa i czy działa na 100%.? Nie zaliczyć wtopy przy zakupie. .
  11. Zobacz ofertę zaciski plus jarzma, komplet na tylną oś 255mm Witam jak w tytule komplet 255 na tylną oś części sprawne zostały mi po swapie na 288mm Cena 120,00 zł Dodający Misieqq7 Wysłano 07.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  12. Witam jak w tytule komplet 255 na tylną oś części sprawne zostały mi po swapie na 288mm
  13. dziwne. ja u siebie robiąc przód na 320mm czekając na kolege do pomocy przy odpowietrzaniu odkreciłem lekko odpowietrznik i po chwili płyn poszedł. pozniej ze 3 razy przepuściłem i hamulce brzytwa:) po tygodniu robiłem tył na 288mm i tu tak super nie było. odpowietrzałem 3 razy w odstępach paru dni zanim zaczęło ładnie hamować..
×
×
  • Create New...