Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ B7 BPW ] Problem z odpalaniem po nocy. Ręce opadają, wymieniona połowa samochodu


mlody_b7

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, bobikos napisał:

Test tak czy inaczej możesz zrobić, będzie wiadomo że z hydrauliką jest ok.

Poza tym te bipy na minus są zastanawiające. Spróbuj może mimo wszytko wymienić filtr paliwa i sprawdź ciśnienie pompy tandemowej manometrem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na padającego pd. W mojej 1.9 bke  też tak czasami przy pierwszej próbie palenia świrował. Chociaż korekty byly poniżej +/-0.5, bipy do - 10, jak już potem pochodził to palił od szczała. Aż wreszcie zgasł i tylko na plaku go można bylo zapalić. Ale jak już zapalił to potem palił, no i doszła nierówna praca silnika. Weszły 4 używane i pali lux, nie trzepie, nawet podczas przyspieszania (z tym problemem walczyłem). Chociaż na tych pd mam wysokie bipy na minus względem starych. Spróbuj tak zrobić. Jak masz zimny motor to przekręć stacyjka żeby pompka w baku się załączyla i zgaś, i tak z 3 /5 razy i sprubuj dopiero wtedy zapalić. W moim przypadku to pomagało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z korekt pd mi to wyglada na zapowietrzenie. Sprawdzales chłodnice paliwa pod autem? Czesto nie ma tam wycieku ale zaciąga powietrze i paliwo spływa do baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, szalonyharry napisał:

Mi to wygląda na padającego pd. W mojej 1.9 bke  też tak czasami przy pierwszej próbie palenia świrował. Chociaż korekty byly poniżej +/-0.5, bipy do - 10, jak już potem pochodził to palił od szczała. Aż wreszcie zgasł i tylko na plaku go można bylo zapalić. Ale jak już zapalił to potem palił, no i doszła nierówna praca silnika. Weszły 4 używane i pali lux, nie trzepie, nawet podczas przyspieszania (z tym problemem walczyłem). Chociaż na tych pd mam wysokie bipy na minus względem starych. Spróbuj tak zrobić. Jak masz zimny motor to przekręć stacyjka żeby pompka w baku się załączyla i zgaś, i tak z 3 /5 razy i sprubuj dopiero wtedy zapalić. W moim przypadku to pomagało ?

Dziękuje za zainteresowanie. Wiesz ja też jestem coraz bliżej tej wersji. Ale próbuje jeszcze wyeliminować co mogę :D  Jutro zrobię próbę z tym zapłonem x 3-5 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, nadybek napisał:

Z korekt pd mi to wyglada na zapowietrzenie. Sprawdzales chłodnice paliwa pod autem? Często nie ma tam wycieku ale zaciąga powietrze i paliwo spływa do baku.

Cześć. Nie sprawdzałem...Szczerze nawet nie pomyślałem o tym. Dzięki ze się zainteresowałeś. Widzę  ze z Wrocławia jesteś, może masz kogoś kto sumiennie by przejrzał samochód. Zapłacę oczywiści;). Może my cos pomijamy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m4garage otworzyl niedawno oddzial, to jest warsztat Micha z kanalu Milosnicy 4 kolek.

moze tam warto byloby zajrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie grzebie u kumpla w Małkowicach, ale dla klientów to u niego kiepsko z terminami. Zapytam.

Wrzuc jeszcze film lub loga takiego:

Grupa 13 i 23. Zacznij krecic film po odpaleniu jak sie korekty w 13 w miare unormuja. Dodaj gazu na 3000 obrotow, potrzymaj tak 15s i nastepnie pusc pedal gazu. Nagrywaj jeszcze z 10s na obrotach jalowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIPy są podejrzane, ale czy edc16 nie miały już większej tolerancji do 100 jednostek ? 

Dużo zostało zrobione i pewnie ciężko będzie dojść... zrób loga 023 dynamicznego, ten zaworek zwrotny cały czas masz założony ? sprawdź czy oby napewno działa, bo wiem że po kontakcie z ropą u mnie dość szybko przestał działać i puszczał w obie strony...

Testowałem zaworek jak miałem 1.4 TDI, też mi ciężko odpalał, ostatecznie się okazało że powoli się przycierała już panewka na wale... objawów nie miałem żadnych, ani piszczenia, ani szurania a tylko ciężkie odpalanie...

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

BIPy są podejrzane, ale czy edc16 nie miały już większej tolerancji do 100 jednostek ? 

Dużo zostało zrobione i pewnie ciężko będzie dojść... zrób loga 023 dynamicznego, ten zaworek zwrotny cały czas masz założony ? sprawdź czy oby napewno działa, bo wiem że po kontakcie z ropą u mnie dość szybko przestał działać i puszczał w obie strony...

Testowałem zaworek jak miałem 1.4 TDI, też mi ciężko odpalał, ostatecznie się okazało że powoli się przycierała już panewka na wale... objawów nie miałem żadnych, ani piszczenia, ani szurania a tylko ciężkie odpalanie...

Tak, tolerancja do 100. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2022 o 11:50, nadybek napisał:

Ja sie grzebie u kumpla w Małkowicach, ale dla klientów to u niego kiepsko z terminami. Zapytam.

Wrzuc jeszcze film lub loga takiego:

Grupa 13 i 23. Zacznij krecic film po odpaleniu jak sie korekty w 13 w miare unormuja. Dodaj gazu na 3000 obrotow, potrzymaj tak 15s i nastepnie pusc pedal gazu. Nagrywaj jeszcze z 10s na obrotach jalowych.

Nagrałem  przy 50 stopniach i ponad 60. Chłodnica paliwa wygląda OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2022 o 12:35, kamil-vag napisał:

BIPy są podejrzane, ale czy edc16 nie miały już większej tolerancji do 100 jednostek ? 

Dużo zostało zrobione i pewnie ciężko będzie dojść... zrób loga 023 dynamicznego, ten zaworek zwrotny cały czas masz założony ? sprawdź czy oby napewno działa, bo wiem że po kontakcie z ropą u mnie dość szybko przestał działać i puszczał w obie strony...

Testowałem zaworek jak miałem 1.4 TDI, też mi ciężko odpalał, ostatecznie się okazało że powoli się przycierała już panewka na wale... objawów nie miałem żadnych, ani piszczenia, ani szurania a tylko ciężkie odpalanie...

Log na 3 biegu. Jak założyłem zaworek wieczorem to juz rano nie było efektu. Zaworek mam założony tutaj...

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

1643744368464.jpg

Edytowane przez mlody_b7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem filtr paliwa na Ori Audi ( bez poprawy ) zmierzyliśmy kompresje na zimnym silniku : 1-27 ,2-29, 3-26, 4-27. Ponadto w niedziele zaczęło się ślizgać sprzęgło... Poniedziałek wymiana na zastaw z BRD . Wiec sprawdzę przy okazji czy to dwumasa nie szarpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wyglada na nieszczelnosc w ukladzie paliwowym. Jak nie przybywa oleju to pompki zostaw w spokoju i szukaj centymetr po centymetrze obejrzyj dokladnie okolice pompy tandemowej czy nie jest tam zapocone. Przetrzyj chusteczka i szukaj po zapachu ropy.

Edit:

Teraz jeszcze raz zajrzalem do ostatniego loga i mam takie pytanie: a od kiedy masz takie objawy? Bylo tak samo przed programem i po programie?

Program na 170KM i dpf na pokladzie to jakas porazka chyba ze turbo nie jest oryginalne

Edytowane przez nadybek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, nadybek napisał:

Raczej wyglada na nieszczelnosc w ukladzie paliwowym. Jak nie przybywa oleju to pompki zostaw w spokoju i szukaj centymetr po centymetrze obejrzyj dokladnie okolice pompy tandemowej czy nie jest tam zapocone. Przetrzyj chusteczka i szukaj po zapachu ropy.

Edit:

Teraz jeszcze raz zajrzalem do ostatniego loga i mam takie pytanie: a od kiedy masz takie objawy? Bylo tak samo przed programem i po programie?

Program na 170KM i dpf na pokladzie to jakas porazka chyba ze turbo nie jest oryginalne

Ja ten objaw mam od początku jak go mam, przed programem .Robi się cieplej objaw jest prawie nie zauważalny. Przychodzi zima i zaczyna się cyrk. 

Ja program zrobiłem , 175KM 380NM fajnie wszystko. Po jakimś czasie chyba się przyzwyczaiłem i jak by mocy nie miał po za tym mi wyczuwalnie wstaje od 2000 obrotów .Turbinę wyciągnęliśmy, zawiozłem do gościa który jak robił , przy mnie ją podłączył i wszystko OK, zmieniłem N75 i wyciągnąłem wnioski, że regeneracja to do ch*** się nadaje. ale człwoiek uczy się całe zycie.... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tyle sie z tym meczysz to na Twoim miejscu wymienilbym wezyki na przezroczyste igielitowe pomiedzy pompa tandemowa a filtrem paliwa. Bedzie widac skad powietrze sie bierze.

Te turbawki w BPW i tak duzo dmuchaja wiec nie wyobrazam sobie tego jak to wyglada z dpfem. Musialoby dmuchac 2600mbar zeby afr byl wysoki a to nie wrozy turbawce dlugiego zycia.

Przy "regeneracjach" jest problem, ze wstawia sie wirnik i turbine lub caly koras z chin a te nie trzymaja wymiarow. U siebie wymienilem sam koras na meletta i jest super. Turbo wstaje przy 1700obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...