.Pablo.

Pasjonat
  • Zawartość

    1801
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

O .Pablo.

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Czelsi

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. .Pablo.

      Bo policjant miał rację. Jest jeszcze obowiązek wymiany na nowy dowód ale nie ma za to żadnych kar. Więc policjant może tylko przypomnieć o wymianie dowodu ale kary nałożyć nie może. Jak również musi honorować zaświadczenie z przeglądu bo jest to poświadczenie że pojazd jest sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu.
    2. .Pablo.

      Zaświadczenie które wydajemy jest ważne cały rok czyli do daty ważności badania z zaświadczenia. Jest to pełnoprawny dokument tak jak pieczątka wbita w dowód. Wszystko jest również wysyłane do cepiku i można sprawdzić to na historia pojazdu gov. Są tam podstawowe dane.
    3. .Pablo.

      Z urzędami to różnie bywa. Nie każdy wbije pieczątkę. Niektóre urzędy wysyłają na stację tam gdzie robiło się przegląd i tam diagnosta wbije w dowód. Zaznaczam że nie musi to być ten sam diagnosta który robił przegląd. Co do wymiany dowodu jeśli nie jeździ się za granicę to nie trzeba wymieniać bo nie ma za to kar finansowych. Można mieć tylko zaświadczenie z przeglądu w domu, bo dokumentów samochodu też nie trzeba przy sobie wozić. Mamy kilku klientów którzy od kilku lat tak jeżdżą. W maju ma wejść ustawa że wymiana dowodu nie będzie obowiązkowa i zależeć będzie tylko od właściciela pojazdu czy wymieni czy nie.
    4. .Pablo.

      Przy napięciu 16.2v gotujesz akumulator. Żadna ładowarka procesorowa nie puszcza napięcia większego 14.5v. Co do prostownika 4a w teorii ładujesz 20h. PS sprawdzasz czy dziala kluczyk w drzwiach jak tak to zamykasz z pilota odpinasz aku zamykasz maskę. Jak naładujesz aku otwierasz drzwi z kluczyka podnosisz maskę i wkładasz aku. Warunek jest jeden musi dzialac wkładka w drzwiach.
    5. .Pablo.

      Jeżdżąc autem tylko mocniej go uszkodzisz. Alternator da mu duży prąd ładowania na początku co jest szkodliwe dla niego. 25km powinno spokojnie wystarczyć. Ale nie będzie naładowany w 100% lecz na tyle żeby normalnie jeździć i zapalać. Ja bym użył prostownica.
    6. .Pablo.

      Niestety 4letni nie trzyma już pojemności i padł po 5 dniach postoju. Tak mocno rozładowany akumulator najlepiej ładować prostownikiem najlepiej mikroprocesorowym. Zacznij powoli rozglądać się za nowym.
    7. .Pablo.

      Prawo nie działa wstecz. Te co kopcą będą kopci. Bo mają normę zadymienia 2.5 wolnossacy albo 3.0 turbo doładowany. A wierzcie mi każdy kopciuch się w tej normie zmieści
    8. .Pablo.

      Dalej nie sprawdziłeś ile prądu bierze w samochód w stanie spoczynku. Zacznij od pomiaru bo coś może nie przejść w stan uśpienia i ciągnie prąd.
    9. .Pablo.

      Nowy zamek zamontowany i na 90% to nie mikrostyk w zamku tylko sprężyna która odbija zamek. Z czasem traci swoją moc i przez to takie strzelanie zamka. Nowy zamek otwiera się dużo szybciej i mocniej. Po zamontowaniu nowego problem zamka zniknął. PS zróbcie sobie test otwórzcie klapę i zamknijcie ręcznie np śrubokrętem zamek. Następnie przytrzymajcie go palcem aby się nie otworzył i naciśnięcie otwieranie. Wnioski każdy wyciaga sobie sam.
    10. Przy 12V rozrusznik powinien jeszcze zakręcić. Przy 11.5V może już tykać automat. Więc jak miałeś ponad 12V to musi zakręcić. Chyba że aku to już zupełny złom. Weź kable rozruchowe i spróbuj z kabli odpalić. Chociaż ja dalej stawiam na rozrusznik. A pobór prądu zrób normalnie po 15 min od zamknięcia auta, nie od razu. Wtedy dopiero będą realne wartości.
    11. Zaczął bym od wyjecia rozrusznika i sprawdzeniu go na stole. Całkiem możliwe że szczotki się skończyły. Automat raz będzie tykal a innym razem będzie echo kontrolki nie będą przygasały. Dojście trochę kiepskie ale przy odpowiednich narzędziach temat do opanowania i to w miarę szybko.
    12. .Pablo.

      Już zamówiłem nowy zamek. Po wymyciu i nasmarowania dwa dni spokoju i znowu to samo. Jak będę miał nowy zamek to stary rozbiore z ciekawości i wymienię ten mikrostyk w zamku. Jak pomoże to dam znać.
    13. .Pablo.

      Nalej oleju do max zrób 1 tys km i znowu sprawdź stan oleju. Najlepiej jakby auto stało w tym samym miejscu przy sprawdzaniu. Z tego co piszesz to wziął 0.5 l na 7000km więc nie jest źle.
    14. .Pablo.

      Wejdź do bagażnika, zdemontuj tapicerkę i ręcznie otwórz klapę. Jeśli nie ma reakcji na otwieranie klapy to na 99% mikrostyk w klamce. Jest na forum opisane jak to naprawić
    15. .Pablo.

      Wszystko zależy od tego czy masz opony czy opony z felgami. Ja mam całe koła. Po sezonie dokładne czyszczenie. Na boczne ścianki opon nakładam dressing. Powietrza nie spuszczam i całość na haki do garażu w zacienione miejsce. Wpływ słońca źle na opony działa. Przed sezonem oczywiście wyważenie.