Jump to content

.Pablo.

Pasjonat
  • Content Count

    1,804
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11

About .Pablo.

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Czelsi

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. .Pablo.

    Audi a4 b7 slibne

    Zobacz ofertę Audi a4 b7 slibne Witam kolegów czas na zmiany . Auto u mnie od 9 lat jetem drugim właścicielem , pierwszym w Polsce. Więcej informacji w ogłoszeniu . Używane Audi A4 - 23 900 PLN, 286 000 km, 2006 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Szary, Metalik, Nie Perłowy, Diesel, 103 KM, 1 968 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS... Cena 23.900,00 zł Dodający .Pablo. Wysłano 23.08.2019 Kategoria Audi A4 B7
  2. Witam kolegów czas na zmiany . Auto u mnie od 9 lat jetem drugim właścicielem , pierwszym w Polsce. Więcej informacji w ogłoszeniu . Używane Audi A4 - 23 900 PLN, 286 000 km, 2006 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Szary, Metalik, Nie Perłowy, Diesel, 103 KM, 1 968 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS...
  3. Moc zawsze wpisuje się z dowodu niemieckiego bo inaczej nie przejdzie w WK. Co do typu, wersji itd zawsze daje X jak robię przegląd. Tłumaczenia nie są potrzebne. W zasadzie to interpretacja własna WK bo spotkałem przypadek że urząd chciał tłumaczenia choć podstawy prawnej nie było. Takie widzimisię urzędnika.
  4. T9 sam sobie pisze co chce. Trzeba będzie baczniej zwracać uwagę czy znowu nie zamieni słowa. A jak się pisze to wiem. Nie musisz mnie poprawiać.
  5. Tak jak wspomniałem jeżdżę Audi 15 lat najpierw B5(6lat) teraz b7 sline (9lat). W MAGDZIE III chyba nie siedziałaleś bo wykończenie i tapicerka lepsza jak w B7. W końcu to przepaść jeśli chodzi o roczniki bo mazda z 2015 a b7 z 2006. Fakt mazda dalej to tylko średnia półka a Audi premium ale mi się mazda 6 III podoba. Nie przywiązuje wagi do marki i kupuje to co mi się podoba, jest nie za wodne i ma dużo koni. Plus dla Mazdy za 2.5 litrowa wolnossaca benzynę.
  6. Tak jak już pisałem w grę wchodzi tylko silnik bezynowy. Tak się dzisiaj złożyło że miałem u siebie 508 i mazde6. Zdecydowanie wygrywa mazda jeśli chodzi o wnętrze, pozycję za kierownicą. Przy moim wzroście 194cm to z 508 z tyłu mało miejsca zostaje. Czekam teraz na jakieś Mondeo może przyjedzie to odchacze kolejne na liście.
  7. No więc trochę zmieniam kierunek i za radą kolegów mam nowych faworytów mondeo , mazda , c5 i 508. Problem z tymi dwoma ostatnimi jest taki że w wersji benzynowej jest tych aut bardzo mało . wyglądem też nie powalają na kolana zwłaszcza tył tych aut. Bedę się musiał nimi przejechać żeby zobaczyć jak to w rzeczywistości jedzie .
  8. Audi jeździłem 15 lat teraz czas na inne marki. Też myślałem o C5 ale silniki benzynowe słabe są. Takie duupowozy dla emerytów jak Toyota avensis.
  9. Słownik t9 sobie pozmieniał nazwy ale już poprawione. Czego chce od auta hmmmm dynamiki ,wiem że w benzynie wolnossącej nie będzie to odczuwalne jak u mnie w dieslu 200KM i 400Nm ale ma to jechać przyzwoicie. Auto ma zmieścić 2 dorosłe osoby i dwójkę dzieci. Silnik jak najmniej awaryjny. I żeby cieszyło oko jak moje teraz, ma 13 lat sline i jak postawie przy młodszym to moje aż tak staro nie wygląda.
  10. Cześć chłopaki . Nadszedł czas by powoli myśleć o zmianie fury na coś młodszego . Rocznikowo celuje w auta w 2015r i mam dylemat co wybrać. na chwilę obecną mazda do mnie przemawia najbardziej jeśli chodzi o wygląd , nie zawodny silnik i w miarę dobrą dynamikę . Mowie tu o 2,5 litrowej benzynie. Volvo wygląda staro w tej budzie z 2015roku i środek nie zachwyca. Legacy albo się kocha albo nie nawidzi. Jedynym plusem jest napęd na 4 kola . Macie jakieś styczności z tymi autami? Wady, zalety usterkowość. Czytam po forach i zbieram informacje na co się w końcu zdecydować. Czekam na opinie i sugestie.
  11. Kiedyś zgłębiałem temat podnośników kolumnowych (kilka lat temu) i te dobre zaczynały się od 20 000zl. Ja bał bym się podnieść auto na takim podnośniku a tym bardziej pod niego wejść. Dolicz do tego przeglądy okresowe itd. Taniej wyjdzie kanał wykopać. Chyba że przez te lata technika tak poszła do przodu i tyle staniały.
  12. Tak. Jeśli jest hak, ma być wbity w dowód. Brak adnotacji hak w dowodzie powoduje nie zaliczenie przeglądu okresowego. Od 2018 roku jest to usterka istotna.
  13. Potwierdzam greg2505 mi ją polecił, fakt kupiłem trochę mocniejszy model i parametry bardzo fajne wyszły. Oczywiście po dotarciu kompresora na pewno są jeszcze trochę lepsze. U mnie chodzi często pod kluczem udarowym czasem przecinakiem pneumatycznym i daje rade. W tych pieniądzach sprzęt bardzo fajny.
  14. Cześć koledzy. Wymieniałem gruszkę bo nie chodziła i czyściłem geometrie w turbo ze skody octawi 1 1,9tdi 110KM ASV .Skorzystałem z filmiku https://www.youtube.com/watch?v=-9_TOTDUyZc żeby wyregulować sztangę jak należy ale ... No właśnie jest ale... długość sztangi starej i tej nowej po regulacji z filmiku jest ok 1cm różnicy pytanie dlaczego . Na nowej sztandze nie doładowuje turbo bo sztanga jest za długa. Ustawiłem tą nową sztangę tak jak była stara zrobiłem małą korektę długości i ładuje ładnie. Pytanie dlaczego robiąc to zgodnie z filmikiem wyszła taka różnica ? Dodam że miałem wpięte dwa vacuometry żeby wykluczyć błąd pomiaru a sztanga dochodziła do ogranicznika dokładnie na -0,59bar. Czekam na sugestie o co chodzi bo regulując na stole robi się to wygodniej niż jeżdząc, logując i korygując.
  15. Klucz do sukcesu to dobrze zaplanowana podróż. ?
×
×
  • Create New...