.Pablo.

Pasjonat
  • Zawartość

    1630
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

8

O .Pablo.

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Czelsi

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. .Pablo.

      Dalej nie sprawdziłeś ile prądu bierze w samochód w stanie spoczynku. Zacznij od pomiaru bo coś może nie przejść w stan uśpienia i ciągnie prąd.
    2. .Pablo.

      Nowy zamek zamontowany i na 90% to nie mikrostyk w zamku tylko sprężyna która odbija zamek. Z czasem traci swoją moc i przez to takie strzelanie zamka. Nowy zamek otwiera się dużo szybciej i mocniej. Po zamontowaniu nowego problem zamka zniknął. PS zróbcie sobie test otwórzcie klapę i zamknijcie ręcznie np śrubokrętem zamek. Następnie przytrzymajcie go palcem aby się nie otworzył i naciśnięcie otwieranie. Wnioski każdy wyciaga sobie sam.
    3. Przy 12V rozrusznik powinien jeszcze zakręcić. Przy 11.5V może już tykać automat. Więc jak miałeś ponad 12V to musi zakręcić. Chyba że aku to już zupełny złom. Weź kable rozruchowe i spróbuj z kabli odpalić. Chociaż ja dalej stawiam na rozrusznik. A pobór prądu zrób normalnie po 15 min od zamknięcia auta, nie od razu. Wtedy dopiero będą realne wartości.
    4. Zaczął bym od wyjecia rozrusznika i sprawdzeniu go na stole. Całkiem możliwe że szczotki się skończyły. Automat raz będzie tykal a innym razem będzie echo kontrolki nie będą przygasały. Dojście trochę kiepskie ale przy odpowiednich narzędziach temat do opanowania i to w miarę szybko.
    5. .Pablo.

      Już zamówiłem nowy zamek. Po wymyciu i nasmarowania dwa dni spokoju i znowu to samo. Jak będę miał nowy zamek to stary rozbiore z ciekawości i wymienię ten mikrostyk w zamku. Jak pomoże to dam znać.
    6. .Pablo.

      Nalej oleju do max zrób 1 tys km i znowu sprawdź stan oleju. Najlepiej jakby auto stało w tym samym miejscu przy sprawdzaniu. Z tego co piszesz to wziął 0.5 l na 7000km więc nie jest źle.
    7. .Pablo.

      Wejdź do bagażnika, zdemontuj tapicerkę i ręcznie otwórz klapę. Jeśli nie ma reakcji na otwieranie klapy to na 99% mikrostyk w klamce. Jest na forum opisane jak to naprawić
    8. .Pablo.

      Wszystko zależy od tego czy masz opony czy opony z felgami. Ja mam całe koła. Po sezonie dokładne czyszczenie. Na boczne ścianki opon nakładam dressing. Powietrza nie spuszczam i całość na haki do garażu w zacienione miejsce. Wpływ słońca źle na opony działa. Przed sezonem oczywiście wyważenie.
    9. .Pablo.

      Ja dzisiaj w wolnej chwili wymylem zamek w benzynie ekstrakcyjnej. Potem przedmuchalem sprężonym powietrzem i całość nasmarowalem. Po zamontowaniu wszystkiego do kupy otwieralem bagażnik kilkakrotnie i nie strzelił ani razu tylko płynnie otworzył. Ciekawe jak długo.
    10. .Pablo.

      W tym roku kupiłem nokian wrd4 i po pierwszych kilometrach ocena bardzo pozytywna. Są bardzo ciche, na mokrym super się zachowują, na suchym też. Czekam na śnieg żeby dalej potestowac. Wcześniej były GY ultra grip 7+ I ze względu na wiek już gorzej trzymaly. Nokiany na razie pięknie sobie radzą
    11. .Pablo.

      Taki klucz do sporadycznego używania mija się z celem. Chyba że ktoś ma tyle kasy na zbyciu. Przy garażu w życiu się nie zwróci . Co innego w firmie bo sprzęcik piękny i drogi
    12. .Pablo.

      Taki prezent na Mikołaja z de Walta pewnie nie jeden by chciał
    13. .Pablo.

      Akumulatorowy klucz do kół to raczej gadżet będzie, czytaj zabawka. Klucz do kół ma odkręcić śruby bez ich popuszczania. Bo jak trzeba najpierw koła popuścić to klucz mija się z celem. Takie jest moje zdanie. Chyba że masz mega duży budżet to kupisz coś porządnego na akumulator tylko w tej cenie miałbyś kompresor, klucz itd.. Masz na yt filmiki z kluczy akumulatorowych i pneumatycznych. Wnioski wyciągnij sam.
    14. .Pablo.

      Bpw 200KM i 402Nm od 5 lat. Dpf out, egr out, turbo z Brd i fimc. Całość zestrojona u aligatora.
    15. .Pablo.

      Wstaw tymczasowo noge od krzesła. Jeśli ja tylko dosuniesz znowu opadnie. Zdejmij boczek, przytnij kawałek np nogi od stołu, krzesła podstaw pod szybę i na pewno nie opadnie.