Skocz do zawartości

Zbuntowany9978

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zbuntowany9978

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Pisz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

610 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Zbuntowany9978

1

Reputacja

  1. U mnie wyszlo ze reduktor od gazu do wymiany byl. Wymienilem i jest juz dobrze. Membrany puszczaly juz gaz i go zalewało.
  2. Witam. Mam problem z odpalaniem auta. Po dlugim postoju kilka dnia pali od strzała, ale gdy auto jest rozgrzane po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu pali odrazu. Jednak gdy auto postoi juz 10 minut rozgrzane, to nagle pali ciężko. Kreci dlugo, czasami odpali i sie przy dusi po dodaniu gazu wskoczy na obroty i juz normalnie pracuję. Na drugi dzien auto też ciężko pali, ale jak postoi kilka dni to pali od strzała. Wymieniłem wczoraj czujnik polozenia walu i nie pomogło. Dodam ze instalacja gazu Stag. Co może byc przyczyną i co wymieniać?
  3. Tom robiłem już u Ciebie zakupy. Potrzebuje do Audi a4 B5 2000r lift 1.6 Ana. Nie wiem czy 280 czy 288 jest... ale chyba 280. zestaw na przód tarcz i klocków i zestaw naprawczy do zacisków. Oczywiście zestaw jakiś w miarę gitara w przystępnej cenie. Nie musi być petarda bo mało km robię
  4. Witam. Po wymianie tarcz i klocków zauważyłem że ręczny teraz bardzo lekko chodzi. Hamulce odpowietrzalem wszystkie koła. Czy zawsze się tak zdarza i trzeba robić regulację?
  5. Znalazłem przyczynę. Moj wielki blad w tloczku pierscien segera nie byl dobrze docisniety z 5mm brakowało i dlatego sztywno było bo tloczka niby był wyciśnięty do końca ale seger to blokował jeszcze ten kawałeczek i jednak różnica jest. Tu wchodzą już milimetry. Dzięki za odpowiedzi!
  6. Tak do samego końca, w drugim kole w tyle weszlo ciasno jest ciasno ale idzie ruszać A w drugim nie. Tloczka na maksa cofnalem. Tarcze febi A klocki trw. Możliwe żeby były klocki grubsze?
  7. Witam. Dziś wymieniłem nowe klocki, lozyska i tarcze w a4 b5. Jest taki problem ze ledwo co wsadzilem zacisk hamulcowy tak sztywno wszystko jest. Ogólnie ręką nie mogę ruszyć tarcza. Zaciski też regenerowalem. Tyl cały robiłem. Czy to normalne że tak wszystko sztywne i podczas jazdy wytrze się i będzie normalnie?
  8. Witam Tomek. Potrzebuje do swojej audi a4 b5 1.6 2000r lift na tym tarcze+ klocki+ lozyska i może jesli styka mi kaski wzialbym tuleje do tylnej belki. Co polecilbys zeby to jeździł i nie za drogo?:)
  9. Widzę że nikt nie odpisał. Dodam iż zostało o tak to zrobione:)
  10. Witam. Mam otóż taki problem. Wczoraj zauważyłem że mam mokry zacisk, zdjalem koło A tam leci z odpowietrznika. Chce to dokrecic, bo myślę że pewnie nie zakręcony, ale on się obraca. Wykrecilem go, A tam zerwany gwint. Teraz Pytanie. Z lepki w bagażniku moge sprawdzić jaki to zacisk model konkretnie? I jeszcze jedno. Czy można samemu naprawić gwint? Kiedyś dawałem od golfa 4 do św.P. Tokarza bo taka sama sytuacja i zrobił mi redukcję, i na redukcje odpowietrznik i to już nigdy nie pusci mówił. Tylko jest problem miał 70lat i zmarł w tamtym roku, a naprawdę niezla Pan miał wiedzę i wszystko potrafił zrobić.
  11. No jeśli 362l/60s to ładnie. To już mozna cos polakierowac taka wydajnością. Tym bardziej, że robisz sobie drugą butle 100l na ścianie od tego przewody puszczasz, i osuszacz i masz w tedy 200l powietrza. Polecam ten artykuł gościu dobrze hobbystycznie ogarnia temat. https://jaktozrobilemwgarazu.pl/instalacja-sprezonego-powietrza/
  12. Dobry pomysł. Bardzo by mi to pomogło bo już naprawdę napalilem się na tą sprężarke!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...