Jump to content

Sebalbn

Pasjonat
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About Sebalbn

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    2.8 V6 30V
  • Engine code
    APR
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

217 profile views
  1. Nie takiej małej, bo zmatowienie jest spore a rysa nadal z pod spodu wystaje
  2. Niestety u mnie ten zaworek cyka podczas pracy silnika dość cicho a odgłos metalicznego stukania wydobywa się gdzieś w tych okolicach ale to nie to. Poszukiwania nadal trwają.
  3. Bede z Tobą szczery i powiem Ci jedno, nikt do końca nie powie Ci co sprawdzi się na Twoim aucie, trzeba po prostu testować i moim zdaniem nie iść w jedną marke kosmetyków lecz kupić wszystko z innej firmy, szukaj informacji w necie, dużo tego jest. Na sam początek to bym Ci polecił zestaw : 2 wiadra + 2 separatory (bez tego ani rusz-zobaczysz podczas mycia o co chodzi) DOBRA rękawica mikrofibrowa(np geyon, microfibre madness,wax pro) lub gąbka mikrofibrowa(np. Prostaff) Plus coś do umycia dołów auta(tania rekawica z marketu za 15 cebulionów albo taka gąbka prostaff dodatkowa) Kilka pędzelków z miekkim i twardszym włosiem mogą być z merketu budowlanego, jeden do grilla i kratek zderzaka, emblematów(tu te miekkie), drugi do felg, (tu można używać troche twardszych na plastikach)trzeci do środka(zwróć uwage, żeby okówki były plastikowe a nie metalowe bo jest możliwość porysowania elementu) Dobry szampon (na początek może być taki bez dodatków, budżetowo i dobrze polecam valetpro concentrated car wash który wychodzi 30zł za litr) Pianownica ręczna ( mam alta 2000 polecam, może być epoca czy marolex) Piana aktywna (np 4detailers albo autobrite, bilthamber, sonax) Płyn do felg (np k2 roton, tenzi krwawa felga, tuga ZIELONA ) Jakieś APC (detailers magic apc magic, valetpro apc, adbl apc pro) Ręcznik do osuszania i kilka mikrofibr do wnęk drzwi, do szyb polecam waflowe mikrofibry Płyn do szyb z biedronki daje rade, jest mega budżetowy Po umyciu plastików wewnętrznych roztworem APC i pędzelkiem (fajnie jest wlać APC do butelki z atomizerem pianującym) trzeba to przetrzeć mikrofibrą z czystą woda (zawsze czytaj etykiety) i nałożyć coś na plastiki. Od siebie polece z takich tańszych, tenzi kokpit mat i klasyka poorboys natural look. I masz zestaw na pierwsze mycia i wygląd auta na pewno Cie zadowoli i nie narobisz więcej szkód. A dalej dekontaminacje i usuwanie smoły, glinkowanie, woskowanie itp itd ogsrniesz z czasem jak sie w to wkręcisz. Bo jak byś chciał kupić pełen zestaw od razu to jest to duży wydatek. Lepiej dokupić coś raz na miesiąc niż wziąść wszystko sugerując się tylko ceną.
  4. Moim skromnym zdaniem nie ma sensu co tydzień pryskać felg deironem takim jakim jest tuga zielona. Zwykły lekko kwasowy preparat radzi sobie z tym świetnie i wychodzi dużo ekonomiczniej. Np. Valetpro wheel cleaner 1:5 rozrabiamy i mamy 6l gotowego płynu do felg za 25 zł który starczy nam na długo dłużej niż bitelka vampira za 50zł. A taką tugą raz na jakiś czas oblecieć.
  5. Jeżeli chodzi o owady musisz je po prostu dobrze namoczyć (np APC przed pianowaniem) i zaaplikować piane na sam przód ze 2 razy i przy myciu na 2 wiadra powinno zejść, grill i kratki pędzelkiem. Cleaner ręcznie aplikowany nie powinien narobić szkód, nawet taki lekko scierny.
  6. Prawda, z tym że ja bym raczej uważał z Tar & Glue bo po naniesieniu go na plastiki zostaje biały nalot który bardzo ciężko usunąć albo jest to nawet permanentne. Najłatwiej będzie Ci uniknąć tego po przez zachowanie maksymalnej ostrożności i nie aplikowanie chemii na samochód. Tzn, piana, 2 wiadra wraz z dokładnym szczelinowaniem, oszuszenie karoserii i wtedy bierzesz T&G aplikujesz na czystą i sucha mikrofibre i przecierasz po lakierze, dolne partie auta, chyba, że to mega szczczur to lecisz po całości, dopsikaj potem na padzika z mikrofibry albo słoneczko deirona i aplikujesz bez chlapania, dajesz kilka minut i bardzo obficie płuczesz. Jak po deironie zacznie być lakier mega taki biały, przyschnięty, z osadem, nie ma strachu czasem tak sie dzieje. Potem jeżeli jet potrzeba to glinkuj jeżeli nie to 2 wiadra i cleaner albo ipa. Ja ostatnie wypsikałem deironem "czyste" audi a4 b7 w kolorze białym to zrobiło się różowe
  7. Dużo osób niestety mówi o takich "mlecznych" szybach, gdzie WSR od rrc po prostu rozmazał brud po szybie. Bardzo pomocny okazuje się cleaner do szyb od Prostaff albo Soft99, obydwa posiadają tlenek ceru i świetnie się nadają na przygotowanie szyby np pod niewidzialną wycieraczke.
  8. Pewnie masz racje, bo jak już jest mało płynu to tylko na szyby leci z tego co pamiętam. Niestety mi sie skrapla z tej pompki. Pozdrawiam
  9. A nie masz może samej tej pompki sprawnej co jest na dole w zbiorniczku ? (Na przednia szybe i reflektory)
  10. Fajny teścik. Jak na tą cene za którą można kupić teraz w biedronce (4.99) kupiłem ponad 4,5 l tego produktu, nadaje sie też do dekontaminacji lakieru i jest tylko nieco słabsze niż mocarny cleantech reddewheel . EDIT : Ja też miałem okazje przetestować już krwawą felge kilka razy i moge coś na temat tego produktu powiedzieć. W porównaniu do CleanTechCo RedDeWheel jeat nieco słabsza ale jest porównywalna z Tugą a mocniejsza od AluReda. Aplikacja przez ten atomizer jest bajeczna, na pewno zostawie butelki na innego deirona. Po rozprowadzeniu produktu na lakier zaczyna sie magia. Z "czystego" auta usuneła bardzo dużo lotnej rdzy (małe żółte kropeczki na całym lakierze) oraz inne opiłki wbite w lakier. Według mnie produkt wypada na prawde dobrze. Tutaj jakieś poglądowe zdjecia:
  11. Witam. Ja mogę polecić zakład Moto Plex w Lublinie, dokładnie sprawdzone, skorygowane i ustawienia maszyny dobrane dokładnie pod model zawieszenia (1be). Auto ładnie jeździ, nic nie ściąga.
  12. Ja miałem taki sam problem tylko troszke inna śruba/nasadka. Nigdzie nie mogłem dobrać takiej żeby pasowała, więc jedynym sposobem okazało się dospawanie do tej śruby nakładki i odkręcenie tego kluczem pneumatycznym do ciężarówek, tak mocno byly zastane.
  13. Daj znać jak to wyszło Też sie zastanawiałem nad tym WSR'em od RRC ale ponoć Tenzi mocniejszy jest, dlatego dla mnie wybór był prosty.
  14. Nie zawsze i nie ze wszystkimi. Spróbuj usunąć kamień z wnęk bagażnika czy drzwi qd'ekiem. Po co sie męczyć skoro są produkty do tego przystosowane ? WSR liquid ładnie działa na szyby, ocet nie dawał rady a WSR od RRC zrobił robote po jednym przejeździe.
  15. Ja ostatnio tez mialem taki problem, bezdotyk z twardą wodą. Po późniejszym myciu na dwa wiadra wszystkie plamy zostały, była masakra. Kupiłem Tenzi Car Stone, za grosze (13 zł) i umyłem nim auto padem mikrofibrowym i żelem bez rozcieńczania przed glinkowaniem i po i zeszło. Zostały tylko jakieś stare wżery. Po takim myciu musisz od razu zabezpieczyć czymś lakier bo Tenzi Car Stone jest kwaśny i usuwa LSP. Ja użyłem potem cleanera od AngelWax i wosk Dodo Juice Purple Haze. Wyszło ładnie.
×
×
  • Create New...